1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was die bug op de Xbox eigenlijk gefixt? Dat de framerate volledig naar beneden stortte op een bepaald moment.
     
  2. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand ook last van een rare geluid glitch? Het klinkt als een turret die constant schiet, ik heb er alleen indoor last van... Als ik dan het spel herstart gaat het wel weg gelukkig.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Eindelijk Platinum. Heb me voor benevolent leader uiteindelijk in Red Rocket opgesloten met 1 Settler assigned aan een bar en aan een bed, en dan steeds van 8-8 slapen, van 8-12 rondlopen en dan uiteindelijk van 12-8 zitten. Wat een gare achievement was dat. Ben er nu wel weer even op uitgekeken.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik baal eigenlijk wel dat ik er door heen ben. JC3 is wel aardig, maar F4 is toch echt veel verslavender en meer immersive!
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Dit. Net begonnen met JC3 maar kom er gewoon niet in, plat verhaal etc. Wel mooie explosies dus toch nog maar even door.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    JC speel je natuurlijk ook niet om het verhaal... :)
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ben nu bijna de 150uur voorbij en tot mijn verbazing heb ik nu toch echt alles gehad en gezien wat je als 'quest' mag bestempelen. Tenminste als de gameguide klopt, maar daar ga ik wel vanuit.

    Dit valt mij eigenlijk wel een beetje tegen uiteindelijk aangezien ik nog genoeg (grote) locaties heb open staan die nog gevonden/bezocht dienen te worden.
    Ook qua loot of vijanden kom ik eigenlijk niks nieuws meer tegen wat het exploreren nu toch langzaam aan iets minder interessant maakt. (gelukkig zorgt de "Brotherhood of Steel" wel nog steeds voor het nodige vuurwerk binnen de game, stelletje mafkezen dat het zijn :D)

    Achteraf gezien had wat mij betreft de map iets minder gevuld mogen zijn met locaties maar hadden ze wel alles voorzien van minimaal een 'grote' quest. Meer overzicht op de kaart en minder snel de kans op het 'unlocken' van teveel quests tegelijkertijd. In het begin van de game word je nu echt overspoeld met 'quests' die vaak totaal niet lekker door elkaar heen te spelen zijn, terwijl ik nu serieus hard moet zoeken om nog iets van 'werk' te vinden. En als ik dan al wat vind is het enkel een piet-lullige opdracht die niet meer dan een grappige toevoeging is, wel jammer.

    De grote van de map is prima, alleen de indeling, het aanbod aan side-quests en het overkoepelende verhaal is toch maar erg matig en vooral uit verhouding in elkaar geknutseld vind ik. =(

    Denk dan ook dat ik rond de kerstdagen de game langzaam aan de kant ga schuiven totdat er DLC komt... :)
    Hoe dan ook de afgelopen weken ontzettend genoten van Fallout 4, dat zeer zeker!
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups na de quests is het rap gedaan met het spelen vind ik persoonlijk. Van mij ligt nu bij de gave games bakje.
    Denk ook niet dat die er nog eens in geschoven wordt.

    Misschien toch maar proberen te verkopen. Heb ook nog een mooie hardcover guide, gratis en voor niets doe ik die er maar bij.. :D
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben nu iets van 70 uur bezig geloof ik, en ik merk het ook wel inderdaad. Op het begin werd ik echt overspoeld door quests en had ik een hele lijst met openstaande quests, maar nu is die lijst flink geslonken en lijk ik echt actief te moeten zoeken. Al denk ik wel dat er nog genoeg te doen is, maar dat dat zoeken minder interessant is geworden dan op het begin.

    Ik vind ook dat de economie wel wat getweaked kan worden. Op het begin is alles veel te duur en als je eenmaal tussen level 30 en 40 bent dan komt er zoveel geld binnen dat je niet meer weet wat je ermee moet doen. Ik heb het gevoel dat ze met die settlements veel meer hadden kunnen doen. Zou leuk zijn als hier een goede mod / DLC voor komt.

    Dit soort mods zijn iig een beginnetje: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/6443/?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2015
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Er zou ook iets met mods komen voor fallout 4 op de xbox ?
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Komt naar alle consoles.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar dat is pas als de officiële modkit uitgebracht is en dat is nu nog niet (al zijn er al volop mods beschikbaar op de pc). En waarschijnlijk zal het dan nog een tijdje duren voordat de eerste mods naar de console geport worden, omdat er natuurlijk eerst mods gemaakt en door Bethesda geselecteerd moeten worden.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oftewel, leuk idee maar de uitvoering zal wel zwaar tegenvallen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Verwacht er ook niet heel veel van. Straks ga je er nog voor betalen ook, Microsoft kennende. ;)

    Tijd voor Original Sin, mensen?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nouja, volgens mij heeft MS hier niet zoveel mee te maken maar alles kan :+
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Merk wel dat ik Fallout-moe begin te worden. Lvl 35, moet nog de tweede Main Quest starten en heb al een helehoop ontdekt en qua side missies gedaan. Ongeveer 70 uur totaal gok ik. Behemoths of die andere beesten doen me vrij weinig, net als de weinig variatie vijanden. Ga denk lekker die main quest doorknallen, hier en daar nog wat side quests en dan gaat 'ie de verkoop in.
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik vermaak me er nog wel mee hoor. Ik moet nog steeds een keer naar Diamond City, maar ik vind het nu nog leuker om lekker alle locaties te ontdekken. Alleen ik merk wel dat dit spel niet hetzelfde gevoel geeft als wat ik had met Fallout 3.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Waarom is dat? Ik vind dit deel alweer een beetje meer op een FPS lijken en minder op een RPG.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, het is toch echt wel een RPG hoor, en een goede ook!
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ligt eraan, als je grote quest mods of andere ingewikkelde mods op de consoles verwacht dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis. Maar mods kunnen wel voor andere gameplay zorgen, en bijvoorbeeld het hele settlement-systeem uitbreiden en verbeteren.

    Ik ben ook erg benieuwd hoe ze dat allemaal willen gaan doen..
     

Deel Deze Pagina