1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh leuk, heb nog 14 mini nukes en 6k minigun kogels. Ik ga daar maar 's gebruik van maken om door de main story te knallen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heeft iemand voor mij nog ff die spoiler free guide voor alle faction endings enzo?
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    wanted to finish the game and roam as an ally of the Brotherhood. Here's what I did:
    1- Did Minuteman quests until Inside Job
    2- Did Brotherhood quests until Show No Mercy
    3- Did Railroad quests until Underground Undercover said "continue working for father"
    4- Did institute quests until Mass Fusion warning popped up, I made a save#1
    5- Continued Institute quests until I finished Powering up, then I made save#2
    6- Continued Institute quests until I finished them all
    7- Now I load back to save#2 and finish the Railroad quests
    8- Now I load back to save#1 and warn the Brotherhood, then finish the Brotherhood quests DONE

    1. Complete main story missions up until "The Molecular Level" DURING this mission, side with the Railroad. Create a Save game AFTER you complete this mission.
    2. FROM The save created AFTER "The Molecular Level" you advise to complete the Railroad quest line down to "Underground Undercover" until the quest says "Continue working with father" (I assume this is a mission objective, so save once you receive this objective?)
    3. Complete Institute missions up until the part in "Mass Fusion" where a message will appear. Select "Do Nothing" CREATE SAVE (Used to reload for Brotherhood missions.)
    4. Continue the Institute line and AFTER getting "Powering Up" make a SAVE (used to continue for Railroad faction missions)
    5. Complete the Institute line all the way to "Nuclear Family" This will mark the end of Institute Quest line. 6. Reload "Mass Fusion" Save, and complete Brotherhood Quest line. This will mark the end of Brotherhood Quest Line.
    7. Reload "Powering Up" Save, and complete Railroad Quest line. This will mark the end of the Railroad Quest line.
    8. Complete the Minutemen Quest line (Can really be done any time as long as you don't go past "Old Guns". Reason being is the next trophy after that is "The Nuclear Option" which you will get by completing either Brotherhood or Railroad Quest line .
    9. Complete "Institutionalized" to receive that trophy and complete the game.

    Additional Notes: A. Once you complete ONE of "The Nuclear Option" Quest lines, you technically don't need to complete it for the other quest lines. You can stop once you receive the trophy right before that (but would be cool to finish the quest line anyways) B. As long as you don't complete any of the missions beyond those highlighted in blue, you won't risk angering other factions. (Will a message appear if you are ever at risk of doing so?)

    Beide zijn eigenlijk hetzelfde. Tweede is wat uitgebreider neergezet. Heb ik zelf gevolgd. Alleen stap 9 klopt niet, de quest finish je al veel eerder, is het eind vd de main questline, daarna factions om het af te ronden!
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2015
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Een andere game starten of terug oppakken is toch lastiger dan gedacht... Mis toch gelijk de gunplay en sfeer van Fallout 4. :oops:
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Stoempfel
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  7. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    /Mod taalgebruik
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2015
    WinterBase vindt dit leuk.
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo net bij Vault 81 gekomen. Blijft altijd wel leuk door nieuwe Vaults struinen.

    Ik vermaak me nog prima met deze game. Heb een beetje het gevoel dat het hier niet echt meer leeft=( Snap het op zich wel als je ook nog andere vele andere games speelt. Ik speel echt maar een paar andere games per jaar, maar de meeste tijd gaat nu toch wel uit naar Fallout 4:)
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De "Silver Shroud Armor" volledig geupgrade nu.. _O_ Dat ik die armor pas zo laat in de game heb ontdekt baal ik wel een beetje van, de ultieme maffia look i.c.m. een gepimpte 'Tommygun'. Geweldig vet. :D (meer van dat soort armors graag in toekomstige DLC's)

    ..ga zo meteen beginnen aan de allerlaatste side-quest die de game momenteel te bieden heeft. Daarna sla ik de Fallout 4 strategyguild echt even dicht en heropen die van The Witcher 3.
     
  12. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    geweldig spel nog steeds. doe ff veel side guest. ga naar... maar hoelang gaat dat wel niet door pffff hhihi maar blijft leuk.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe upgrade je die? Die staat bij mij niet ertussen om te upgraden
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De persoon, Kent, waar je de Silver Shroud quest van krijgt opnieuw bezoeken in de "Goodneighbor’s Memory Den" nadat je de quest heb afgerond. Moet hij wel het hele avontuur overleefd hebben. De armor kan in drie fases geupgrade worden, afhankelijk van het level wat je op dat moment bent.

    Die terugkerende opdrachten zijn 'radiant quests', kunnen oneindig doorgaan maar hebben eigenlijk geen inhoud. Puur om je bezig te houden en XP te farmen. ;)
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het zijn er alleen zo weinig! Voor mijn gevoel hadden Vaults in de vorige Fallout games een veel grotere rol. Ze zijn ook bijna altijd 'bewoond' op en een of andere manier.
     
  16. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    0oooo oeps wist ik niet. dan stop ik er mee en ga ik maar de echte opdrachten doen hihih
     
  17. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    hoe weet ik als het radiant quest is??
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Helaas word dat niet specifiek aangegeven door de game, maar opeens voel je het wel aan omdat je eigenlijk altijd op dezelfde manier aan deze quests komt en de opdrachten ook keer op keer hetzelfde zijn. Ze worden bijna automatisch toegevoegd als je in de buurt van personen komt of een bericht op de radio hoort.
    Zelf voelde ik heel snel aan wat echte quests waren en wanneer ik weer eens een radiant-quest te pakken had. De radiant-quest zijn namelijk keer op keer precies hetzelfde en bevatten geen verhalende content. Vaak sturen ze je naar dezelfde lokaties en hoef je daar enkel wat "Raiders" uit te schakelen.

    Bij de "Minutemen" krijg je het snelst nieuwe radiant-quests voorgeschoteld, en wel in de vorm van: Defend a settlement, Stop the Raiding, Kidnapped trader, Ghoul problems, Taking point...

    Alle andere facties hebben ook allen hun eigen 'radiant-quests' maar deze openen zich voor zover ik heb gemerkt alleen als je er ook zelf om vraagt bij een desbetreffend persoon, wat ik zelf veel prettiger vind als dat opdringerige van The Minutemen.

    In dat opzicht ben ik wel altijd heel erg blij met een strategyguild bij dit soort games... :)
     
  19. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hoi ik ben getagd in dit topic.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De meeste mensen zullen de game al hebben uitgespeeld, dus dan krijg je dat.
     

Deel Deze Pagina