1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Net de game gehad en paar uurtjes gespeeld..

    snap alleen niet hoe ik wapens in het quick select menu krijg wilt me niet goed lukken.. En ook als ik in infertory sta hoe zie je welke wapens hoeveel ammo hebben?
    en zit ook steeds zonder ammo hebben jullie dat ook?
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inventory [INV] -->> Weapons -->> Selecteer een wapen en druk op (RB) om deze in het quick selecten menu te plaatsen...

    Als je door de wapens heen bladert opent zich elke keer een menu/lijstje waarin alle gegevens over het geselecteerde wapen staan weergegeven.
    Op de tweede regel vind je informatie over het type ammo en hoeveel je ervan in bezit hebt. :)
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Ah cool thanks! stom dat dat nergens uitgelegd word :p


    Maar over ammo.. Hoe kom je daar aan? en stimpacks?? Zit nu in een missie.. Bijna geen ammo en geen health... en blijf doodgaan
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Game aan het uitspelen..
    Maar het is wel een erg zwak einde. Het is bij elke factie: "moord de andere uit". Geen diplomatiek niks. Ik wil geen mass murderer zijn en dat wordt me nu geforceerd?
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2016
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ammo is een kwestie van locaties zorgvuldig doorzoeken, eventueel een paar perks aan besteden zodat je meer kogels bij een vondst krijgt en gebruik maken van diverse types. Bijkopen kan een optie zijn, maar waarschijnlijk zul je daar ook nog niet voldoende caps voor hebben.
    In het begin als je in schaarste leeft gewoon gebruik maken van alles wat maar schade kan aanrichten, ook al is het niet direct jou favoriete wapen op dat moment.
    Maak bijvoorbeeld ook veelvuldig gebruik van 'melee-weapons' om zwakke vijanden uit te schakelen.

    Stimpacks had ik zelf altijd meer dan genoeg, eigenlijk zelfs te over.. Maar ik probeer mijn gezondheid dan ook constant op peil te houden met zelf 'gekookt' voedsel. Genoeg aanbod en het levert ook nog eens extra XP op. Veel locaties zijn voorzien van 'coocking-stations' dus je kunt altijd ter plaatse gelijk iets maken uit vijanden die je zojuist hebt geschoten. :)
    Rauw voedsel eten raad ik niet aan, dan stappelt de radiatie zich alleen maar op...

    Als een locatie je echt teveel problemen geeft dan zou ik gewoon even doorgaan met iets anders, waarschijnlijk vecht je dan tegen vijanden met een te hoog level...
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben het met je eens hoor. Had precies hetzelfde
    Sommige factions kunnen imho ook best naast elkaar bestaan. En ik heb de hele game sneaking gespeeld, maar op het eind is het verplicht guns blazing, welke richting je ook kiest. Questlines zijn dus idd wat zwakjes.

    Hoop op een paar goed verhalende DLC's, want ondanks alles vond ik het een super toffe game!
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  11. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
  12. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    game uitgespeeld. dem wat een vet spel was het.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Damm deze settlement is vet zeg. Bioshock thema

     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zeker vet. Wel met mods, dat kan niet anders .....
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zou je denken?
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik begin wel een beetje moe te worden van de mods zeg. Er zat echt een duidelijke stijgende lijn in de mods, totdat CBBE (wat het ook moge betekenen) er kwam. Toen maakte iedereen alleen maar daar mods voor. Het komt er op neer dat iedereen alleen nog maar bezig is met hoe sletterig de vrouwen er uit zien.

    [NSFW]
    http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/7113/?
    http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/5659/?
    http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/15/?

    Etcetera etcetera. En in plaats van dat de YouTube kanalen dan de vette mods eruit halen en deze shit links laten liggen omdat je die toch al niet over het hoofd kan zien, showcasen zij dit ook nog eens. Echt een stel trieste rukkers zeg, dat PC master race waar ik me bij heb gevoegd. Ga gewoon pr0nz kijken ofzo en laat gamen gewoon voor het gamen.

    Ik hoop dat als de creation kit uit komt dat er weer wat gave dingen uit gaan komen.
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb nu ook fallout 4. en zie veel dingen over de perks. in de begin post is er een filmpje waarop allerlei begin perks worden uit gelegd. o.a Sniper of Melee.
    hebben jullie zoiets gebruikt? of hebben jullie gewoon je eigen creatie perks gebruikt (ik zie al weer vele perks die ik wil gebruiken)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Perks zijn heel belangrijk in deze game. Hoeveel punten je in een primaire stat hebt bepaalt tot welk niveau je de perks behorend bij de stat kunt nemen.Als je begint met 1o punten in perception, dan kun je vanaf het begin al gelijk alle perks kiezen, van de level 1 perk t/m de lvel 10 perk. Je krijgt 1 perk point per level. Dus bepaal je speelstijl, bijvoorbeeld sniper, en kijk dan welke perks daarbij passen en ga daar dan voor tijdens het levellen.

    Kijk gerust even zo'n level + perks guide, dat spoilert niks en maakt je een hoop wijzer!
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    thnks, had ook het eerste filmpje gezien die bij het beging post staat.
    alleen toch mijn eigen dingen gedaan, wel wat perks die werden aanbevolen om mee te starten, maar verder mijn eigen weg gegaan. ik hou meer van heavy wapens dan sniper als hoofd wapen.
    maar nadeel vind ik ervan, dat als je later toch een andere kant op wilt dat niet kan. heb niet ergens gelezen dat je de perks kan resetten.
    net maar de survival guide besteld. dit is niet een spel die je zo maar 'even' speelt. wat is er een hoop te doen zeg. snap alleen nog niet helemaal hoe ik mijn nederzetting kan maken, ik kan wat muren neer zetten maar een deur krijg ik er niet in, of een nette hoek. er staat nu dus een muur van 5 stuks.. maar dat zoek ik allemaal wel op.
     

Deel Deze Pagina