1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wow really Bethesda? Het is nog geen 1 maart maar toch al de prijs verhoogd naar 50 euro. Wilde hem net kopen, maar de store geeft aan dat die nu 50 euro is. Verdomme voor niets 30 euro gekocht:mad:

    Dan maar geen seasonpass en ga ik ook echt wachten tot de game plus dlc in de winkels ligt.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Op Steam is ie nu nog steeds 29,99... :D
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Controleer het nog eens zou ik zeggen, want ik zie ook nog overal 29,99 staan!
    Ook als ik in de Microsoft Store kijk bij Xbox One titels via de PC app... :thumbs:
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hij speelt op PS4 ... ?
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    PS4 ja. Baal er nog steeds van want wilde hem echt gaan kopen, maar 50 euro vind ik teveel voor een seasonpass.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem gelijk gehaald toe ze de aankondiging deden van de prijsverhoging. Bethesda levert altijd wel goede DLC af, dus daar heb ik wel vertrouwen in ...
     
    Zumpelvelder en Xandorra vinden dit leuk.
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    ..en een game waarbij ik echt verlang naar DLC! Nog lang niet klaar met de gameplay en sfeer van dit spel, maar ben momenteel helaas door alle content heen...
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jups! Ik verlang ook naar meer :)
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na een paar maanden zonder Xbox ben ik ook eindelijk begonnen met Fallout! Inmiddels alweer level 7 met 9 INT om wat sneller te levelen. Vanaf welk level kan ik perks kiezen?
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Huh zie je dat niet dan? Je kan vanaf level 2 al een perk kiezen:+ Dus dat zou betekenen dat je nu al 6 perks kan kiezen.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Oh, ik had steeds van die SPECIAL punten gedaan in plaats van perks :+.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Lol:+

    Die gekleurde perks kan je kiezen, omdat je daar je SPECIAL punten voor hebt geselecteerd.
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    toch jammer dat je dat niet kan resetten. die dlc ziet er wel gaaf uit, je eigen robot maken.
    eerst maar eens uitspelen.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Geen zorgen, je levelt zo snel in Fallout 4 waardoor je alsnog op korte termijn de perks in bezit kunt krijgen die echt nuttig zijn voor jou speelstijl...
    Het lijken er zoveel, maar in principe zijn er maar een paar essentieel om alle mogelijkheden binnen de game te ontgrendelen. :)

    Vroeg of laat heb je sowieso ook punten nodig voor je primaire stats anders blijven sommige perks namelijk gesloten.

    Heb zelf de game aan de kant gelegd bij level 65 ongeveer, was toen echt compleet over-powered en wist eigenlijk al van gekkigheid niet meer welke perk ik nog moest activeren als ik weer een puntje te besteden had. :p
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben na level 13/14 maar opnieuw begonnen. Had vol ingezet op intelligence en wat punten in strength etc, maar achteraf blijkt dat ik geen van die perks wil gaan gebruiken. Nu bestrijd ik de wastelands als idiote en charismatische 'Lucky' :+.
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    mmm...volgens mij ben ik nu op plekken waar je beter niet zonder powerarmor kan rond lopen. en ik merk ook dat heavy wapens ook steeds meer een rol gaan spelen.
    wat ik alleen niet snap is dat er soms van die kleine boerderijtjes zijn met 2 mensen... dan gaan ze zeuren over raiders die ze steeds aanvallen, dan heb ik zoiets van 'ja ga dan naar een grotere settlement heb je meer bescherming' maar dan zouden er heel veel opdrachten niet meer bestaan.
    denk niet dat ik dlc's ga halen. zit nu al steeds van 'pfff..daar weer heen...bah...weer supermutanten' maar ondanks toch weer 'even' 2 uur gespeeld gisteren.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb geen enkele keer gehad van bah, weer daar heen of bah niet leuk. Ik vind het een geweldige game. Ben er klaar mee hoor maar heb er veel plezier mee gehad. DLC koop ik bijna nooit. Ben een game na bepaalde tijd meestal wel beu.
    Het enige wat ik wel eens koop zijn DLC's van Pcars.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik verheug mij eigenlijk nog het meest op de terugkeer in mijn eigen gebouwde settlements, en dat ik deze dan nog verder kan uitbreiden/fine-tunen met de nieuwe mogelijkheden vanuit de DLC..
    Qua quests/storyline verwacht ik niet eens zoveel bij de eerste content die er beschikbaar komt.

    Verder heb ik mij voorgenomen om al mijn wapens weg te doen en aan nieuwe creaties te werken. Was nu namelijk iets te ver doorgeschoten met explosieve ammo dat de game wel heel erg makkelijk werk. Shotgun die een bereik heeft van een sniper met kogels die inslaan als een Fatboy is misschien een tikkeltje te veel van het goede. :p

    Heb de season-pass toch in bezit, dus zou wel heel erg zonde zijn als ik er niets meer mee zou doen.
    Koop normaal ook niet snel DLC, maar voor games waar ik echt veel plezier aan beleefd heb maak ik altijd een uitzondering. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina