1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    sesamstraat kijken en dan zullen je ouders je wel naar bed sturen :9:+
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Morgenavond pas starten. Maar dan alleen maar tijd. Verwacht deze week zeker wel 40 uur in de game te stoppen :+
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Helemaal mee eens. Skyrim had hetzelfde probleem met deze engine. Nu jaren later weer hetzelfde probleem, in mindere vorm dat dan wel. En als de game nu zo mooi was... kijk eens naar die wand waar dat vrouwtje in rode kleren voor staat. Dat ziet er niet heel gedetaillleerd uit. Ieks. Dan verwacht je toch betere performance. Gameplay saves the day?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeah het is zeker wel jammer. Na alles had ik ook echt iets anders verwacht. Zo uit het niets de game aankondigen en hetzelfde jaar releasen. Het leek er echt op dat ze dit keer hun shit echt straight hadden zeg maar. Dan dat de game eigenlijk klaar was tijdens E3, dan zou je denken dat het qua dit soort typische Bethesda bugs wel beter zou zitten. Hopelijk krijgt het allemaal gauw een fix, want de rest klinkt super positief zeg.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    WTF? Net op tv een reclame voor de Sneak Preview van Fallout 4. Aankomende zaterdag. 8)
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeft BGS uiteindelijk de PS3 versie van Skyrim weten te fixen qua al die performance issues?
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fack, eerst morgen nog werken tot half 6 =(
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    :cool:
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Shit wat een zin in deze game! Morgenmiddag college tot 5 uur maar ga hem van te voren even halen en installeren op mn X1, kan ik daarna meteen los :)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Shit, vergeten dat ik de Pipboy edition ook bij Bol had besteld... Gelukkig kan ik em terug gooien naar ze
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben al de hele dag docu's aan het kijken van oa hiroshima/nagasaki en Tsjernobyl.
    Het is eigenlijk een beetje morbide om zo in te komen voor een game maar ik vind het wel boeiend om te zien en natuurljk enorm bizar. Vooral met Tsjernobyl waarin ze nog een explosie zijn weten te voorkomen en wat voor impact deze explosie had kunnen hebben. Dan zou Europa voor de helft een wasteland zijn en had de hele wereld hier gevolgen van.
    Ook bizar dat radiatie zo een extreem
    effext kan hebben op nageslacht.
    Het is echt een onzichtbare vijand.
    Uiteraard was het bij mij al bekend maar met dit soort games vind ik het altijd boeiend om dieper in de materie te duiken.
    Het spel is natuurljk fictie maar helaas niet ondenkbaar, althans, de aanval met dergelijke wapens.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Met Tsjernobyl mocht je ook een tijd hier bepaalde groenten hier niet eten, behoorlijk ernstig ja. Had een tijdje geleden ook een docu erover gezien. Kinderen die naar buiten gingen omdat ze binnen een paar minuten al een bruine huid kregen, om vervolgens binnen een paar dagen dood te zijn. Heftig als je dat zo ziet.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Welke docu's heb je gekeken? Mooi om vanavond te checken :)
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Meeste reviews zeggen dat de game pittiger is, ook door de speciale monsters. Nice & scary :)
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Van Tsjernobyl was het een docu van 1,5 uur. Een van de eerste hits op youtube als je zoekt op Tsjernobyl documentary. Even de naam kwijt.
    Andere zijn verschillende docu's op youtube over hiroshima-nagasaki. 24 hour after hiroshima is er een van.

    Ja dat klopt. Mijn ouders vertelde onlangs over. Ik was net geboren dat het gebeurde.
    Is het eigenlijk uitgesloten dat er eventuele gevolgen kunnen zijn voor bijvoorbeeld ons Nederlanders?
    De radiatie was zo enorm hoog dat mensen er maar een minuut per keer mochten werken zonder een fatale dosis radiatie te krijgen.
    En met de explosie is er enorm veel in de lucht terecht gekomen en over Europa getrokken.
    Ik hoor er niets over in het algemeen maar weet er verder niet zoveel over eigenlijk
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah we're cool. Is allemaal naar het midden-oosten gewaaid.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Sorry dat ik het zeg boys, maarreehh Fallout...heb die hele hype gemist en nooit begrepen. Als ik de launchtrailer check zie ik een B-titel. Dit is toch gewoon modern apocalyptic Skyrim? Wat is er zo speciaal aan? :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    De sfeer.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    DIT!
     

Deel Deze Pagina