1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik weet niet wat frustrerender is; dat Wehkamp de game een dag na de releasedag heeft geleverd, of dat ik nu met de game in mijn handen nog tot vanavond moet wachten voor ik kan spelen... :confused: Bijna...
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben er ook veel te lang dan nodig mee bezig. M'n settlement lijkt inmiddels wel een bladzijde uit de IKEA boeken.
     
    X-Junk en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  3. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou ik heb fallout 4 eindelijk binnen van wehkamp nunu installeren en dan gamen
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Welcome to the club... Ik vind het een toffe game. Ook al is het geen state of the art engine.
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ziet er wat mij betreft mooi genoeg uit op de Obi! Natuurlijk is pc mooier mits je de hardware hebt maargoed, ik heb voor de Obi versie gekozen omdat dat fijn gamed op een grote tv en goede sound.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Een dag te laat, maar de chauffeur is namens BOL onderweg. Hopelijk aan het einde van de middag installeren. Helaas stond er niet bij waarom mijn bestelling een dag vertraagd was, kut Billie ook. :p
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe kom ik in het begin van de game aan ammo? Zit nu vaak zonder en moet dan met een knuppel of cue te werk gaan :+
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat dan wel ?
     
  11. Pip-BoyNL

    Pip-BoyNL New Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    7
    Blijkbaar was die toch gisteren bezorgd door Wehkamp. Was pas 0:30 thuis en zag hem in de brievenbus liggen. Helaas was het al laat en had ik geen zin meer. Ga donderdag wel op mijn vrije dag beginnen. Vandaag zal het ook wel laat worden en moet zo weer werken.

    Kut werk soms:+
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
     
    Barbabravo en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ik las dat als je iets build in je settlement bv en je wilt het weer weghalen je dan beter niet SCRAP kiest maar STORE omdat je minder terugkrijgt dan je er in stopt als je voor SCRAP kiest. Tevens schijnt het zo te zijn dat je met koper voorzichtig om moet gaan. Als je iets bouwt waar je niet tevreden over bent, je beter een last save kan terug halen dan op een andere manier. Van koper is blijkbaar maar een X aantal eenheden beschikbaar in de game en op is op.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, dat van dat koper is wel matig ...

    Maar volgens mij houd ik het bij 1 settlement. Daar kan ik dan steeds naar Fast travellen als ik wil craften, etc. Zit je gelijk niet met spullen op verschillende plekken. Ik had in Skyrim ook een plek in Whiterun waar ik steeds naar terug ging ...

    Maar nu weet ik nog steeds what to sell, what not and what to store :D

    Straks weer spelen :D
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja precies dat. Want ik had Gear voor turrets nodig in een settlement en had die niet. Terwijl ik in de andere er zat had.

    Ik heb al een tweede gebouwd. Zou niet weten waarom eigenlijk, wat levert het op om heleboel settlements te bouwen? Ik weet iig dat het wel quests zijn, misschien is dat het alleen. Quests voltooien en dan is het handig om shared inventory te hebben
     
  17. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik had in het begin inderdaad ook ammo problemen. Heb toen die perk genomen dat je meer ammo vindt en ik kom er nu in om, zeker een aanrader.

    Over aanraders gesproken. Als je craft en een junk item gebruikt voor materialen schijn je de niet gebruikte materialen te verliezen. Dus eigenlijk moet je even alle junk uit je workbench halen, droppen en dan via je workbench salvagen, dan heb je alles los en verlies je niks (wat een kutklus was dat net in het donker :+)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 11 nov 2015
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Diamond city! _O_ Wow!
     

Deel Deze Pagina