1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Amen! :D
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heren vraagje,

    Heb het denk ik totaal gemist.
    Maar wat is het nut van zo een shelter/huis bouwen?
    En moet dit echt,of kan ik dit skippen mocht ik het niet leuk vinden?
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Tot nu toe heb ik het in een aantal quests moeten doen, gewoon de basics.
    Heb niet het idee dat het verder echt verplicht is. Weet ook nog niet echt wat het nut is, maar ik vind het wel enorm verslavend haha.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Voor mij absoluut game van het jaar (denk niet dat Tomb Raider hier nog aan kan treffen vrijdag)
    Echt een geweldige game dit.

    ik ben nu bij the Brotherhood of Steel (vliegdekschip) echt indrukwekkend en zelf ben ik inmiddels een knight geworden, dus kom maar op met de armor :D

    Overigens

    Iemand die ook vind dat de stem Paladin Danse een beetje op de stem van George Clooney lijkt?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2015
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik moet er wel echt inkomen:+

    En ik heb dringend behoefte aan RadAways 8)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Breken companions stealth ?
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Sta ik bij het dhl ophaalpunt kunnen ze t pakketje niet vinden :mad:
    Sorry maar moet toch ff klagen hier



    En janken :'-(
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lol mijn game (gisteren besteld) is gewoon al binnen. Zit zoals gewoonlijk weer vast in character creation :+
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Is bij mij nog niet voorgekomen en ik heb er al erg veel tijd inzitten, dus ik denk het niet.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    CE Guide is zeker de moeite waard voor de vraagprijs in winkels. Je krijgt er namelijk ook nog een mapje bij van Vault Tec met A4 papieren afbeeldingen van alle SPECIAL poppetjes.

    Guide zelf is weer ouderwets dik en ziet er goed uit. Er staat enorm veel content in, maar ga hem pas gebruiken als ik er echt niet uit kom. Ik heb geen zin om steeds naar mijn PC te moeten lopen en had al jaren geen guide meer gekocht.

    En speciaal voor Fallout 4 alle games van mijn HDD gegooid, savegames wel bewaard. Nu heeft Fallout 4 de hele console voor zichzelf. :9
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb geen mapje gezien in dat boek? Foto?

    Edit: denk dat ik de normale ed heb gezien
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Misschien toch ook maar bestellen. Deze game is zo vol met van alles dat het zonde is om de helft niet te weten.. Bij bol is die €17 nu. 544 pagina's. Is dat dezelfde?

    Wat dacht je van deze,
    http://www.gamesradar.com/heres-how-you-can-make-fallout-4s-dogmeat-wear-clothes/

    [​IMG]
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hoop dat ze aan het eind van de week nog verkrijgbaar zijn, altijd erg fijn en mooi gemaakt die boeken, zeker die met hardcover!
    ..heb er ook zo eentje van The Witcher 3. :thumbs:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat is inderdaad de normale, met dezelfde cover als de CE. CE is hardcover en heeft dat Vault-Tec mapje met die afbeeldingen erin.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuck die character creation :'-(
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zit er echt helemaal in net als toen met Skyrim, damnnn
     
  18. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Hoewel ik er wel weer lekker in zit qua sfeer en het relaxte VATS combatsysteem en dit soort titels heerlijk wegspelen, ben ik toch niet echt blown away.
    Weinig vernieuwing t.o.v. het vorige deel, hoewel dat natuurlijk voor sommigen juist heerlijk is. Maar het voelt me net iets te weinig gepolijst aan hier en daar. Dan heb ik het niet alleen over de graphics (na pracht en praal van destiny, batman en whatnot was dit toch even slikken, vooral charactermodels en animaties in de openings-scene). Ook de interface, gebruiksgemak en logica hadden wat mij betreft net effe wat handiger kunnen zijn, vooral als het gaat om craften en je personage uitrusten met wapens en armor.
    Kweenie, leuk om te doen maar nog wel wat rough around the edges.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb alleen de Softcover Strategy Guide even doorgebladerd bij de MM, maar ik vond het papier veels te dun eerlijk gezegd. Geen idee of dat bij de HC beter geregeld is.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het komt door de HC dat die juist beter is. Hij bladert ook makkelijker door en je kan hem bij de eerste pagina al makkelijk opengeklapt houden. Papier is inderdaad wat dunner, maar dat moet ook wel, anders krijg je net een statenbijbel. Als je daar eens één van ingezien hebt, dan snap je wel waarom. Die statenbijbels zijn loodzwaar en deze guide is al bijna 2 kilo. ;)

    Veel beter dan de CE guide van New Vegas en een stuk beter dan die van Skyrim. Die cover zag er goed uit, inhoud ook, alleen het gebruik was niet zo prettig. De guide van F4 is weer ouderwets Prima Games.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina