1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Tijdens het Exploreren hebben jullie dan ook dat power armor aan?
     
  2. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Eigenlijk alleen aangehad toen het moest. Verder niet.
     
  3. Pip-BoyNL

    Pip-BoyNL New Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    7
    Was weer laat thuis maar wilde toch even het begin spelen. Damn echt weer super hoor. Ook een eerste blik op de wasteland. Wel een beetje gerusht, maar dat is puur omdat ik het even wilde zien en voelen. Morgen echt rustig opnieuw beginnen en dan alle tijd nemen.

    Grafisch is het gewoon in orde op de PS4 wat ik nu al gezien heb. Alleen je merkt wel dat die soms moeite heeft qua frames. In het begin als je uit je chamber komt dan zie je echt meteen dat de fps zakken.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet zeggen dat ik de camera wel een beetje wiebelig vind. Ik heb net Fallout 3 uitgespeeld van de week, daar was de camera erg rotsvast, wat mij in games veel beter bevalt dan ''gemaakte physics.'' Het voelt nogal klungelig aan als ik eerlijk ben.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zodra je uit die vault komt en je loopt dat soort hogere stukje naar beneden....dan meteen links gaan en dat de hele tijd blijven doen. Je komt uiteindelijk allerlei dingen tegen, waaronder een soort scrapyard met robots en een Fatman mininuke en iets verderop een Power Armor for the taking. Wat een vet ding is dat zeg. Je kunt ook nog behoorlijk wat klappen opvangen wanneer je daar in zit. Ik zie linksonderin in het scherm een soort icoontje staan van het armor, ik neem aan dat dit de health bar is? Ik speel op hard en heb toch flink wat schade kunnen opvangen.

    Wiebelende camera is juist erg nice, headbobbing genoemd ook wel geloof ik. Het geeft meer het idee dat je echt loopt en in F3 is dat juist echt te statisch. :)
     
  6. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    kan je moeilijkheid instellen in het spel??
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nieuwe dashboard is wel aardig maar of het ook sneller is? Je hebt links een strook met je settings, chat , friends etc, als je daar naartoe gaat dan staat het beeld even vast en lijkt het of dat hij het ea moet laden. Erg irri. Kan zijn dat dit straks wel gefixeerd wordt voor de release.. Verder vind ik het niet erg overzichtelijk. Of misschien komt het doordat je even moet wennen.
     
  8. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    ja dus. niet eens geweten. speel op easy en nog ga ik heeel vaak dood hihihi
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups dat kan.,
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heerlijke game dit weekend maar weer lekker verder spelen. Mijn personage is nu bijna level 11 en moet eerst maar eens wat bottlecaps opsparen want rataway en stimpack kosten best veel. Wel jammer dat de hond soms vervelend in de weg kan lopen zeg. Zit je in een missie wil je door een gangetje heen blijft die hond er staan zodat je er maar niet doorheen kan.
     
  11. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb eerlijk gezegd nooit radaway en stimpacks gekocht. Begon met hp vullen door gewoon te eten en heb een keer mn rads weglaten halen bij de dokter toen het meer dan een derde was. Inmiddels heb ik 60 stimpacks en veel eten/drinken zonder rads.

    Heb nu 2500 bottlecaps, maar geen idee wat er mee te doen eigenlijk. Ik heb een kogel of 2500 zonder minigun ammo mee te tellen, meer dan goed geupgrade wapens, nog geen betere outfits gevonden... Misschien maar schroeven kopen zodat ik nog betere upgrades kan maken :+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind de Power Armor een beetje te bulky. Daarnaast is de Power Armor maar tijdelijk, he? Zo lang de core nog energie heeft.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als hij leeg is word hij langzamer maar je kan hem wel aanhouden toch?

    gister ook begonnen, ga me eerst maar s in het workshop/settlement deel verdiepen
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ja dat las ik ook ergens en dat je niet ongelimiteerd van die cores kunt vinden.. Maar of dat echt waar is....
    Heb de CE guide gekocht. Ik denk dat ik vanavond toch maar opnieuw begin vanaf het moment dat je de vault verlaat.. Ben niet helemaal happy met waar ik nu ben...
     
  15. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een vet spel zeg.
    Dit is mijn eerste Fallout. Ik moet opmerken dat ik geen idee heb waar te beginnen, er is zoveel te doen. Ik probeer maar de main quest een beetje te volgen....
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja gewoon doen waar je zin in hebt. Gaande weg kom je vanzelf in het spel. Lekker onderuit gezakt op de bank en genieten van alles wat je tegenkomt. Je moet niets. Je bent in een wereld terecht gekomen en zie maar wat je gaat doen. Of hoe je het invult.. #ikkeurhetgoed
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  17. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Onderuit gezakt op de bank en genieten van alles wat je tegenkomt.... dat is precies wat ik doe:cool:
    Deze game is niet goed voor mijn relatie......;)
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    2 keer op de guide button drukken.
    Veel sneller kun je niet bij al die handige opties komen lijkt me ;)
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    OW die snel koppeling heb ik dan even gemist. Thanks ga ik vanavond eens proberen. :thumbs:
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb mijn poppetje maar fuckface genoemd. Wordt nog echt gezegd ook door die cocksworth robot :+

    Verder weinig gedaan. Ja alles gescrapped dat ik kon. Ik weet nog wel met skyrim dat dat ik op het begin eerst 8 uur aan het jagen was om zooi te craften. Ben bang dat ik in dit spel ook niet aan quests ga toekomen
     

Deel Deze Pagina