1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    X op de One, zal wel vierkantje zijn op de PS4. Ik weet niet welk woord er voor gebruikt word, maar er zijn twee opties. Je moet alleen even wat meer geduld hebben Gakkie, dan zie je wel wat er staat en hoe het moet. ;)
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vierkantje is Loot all volgend mij. Je moet gewoon pijltje naar beneden (cursor toch?) gebruikten en x om te pakken
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ik aan het looten bent staat er onder X to select of Vierkantje to transfer. Ik kan dan niet scrollen in dat lijstje, niet met de up en down. I kan dan alleen een voor een van boven af aan afpallen. Als ik kies voor transfer dan opent een window en daar kan ik met de stick wel scrollen ... o_O
     
  4. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Probeer eens een andere controller haha... zit in exact hetzelfde scherm kan met de pijltjes toetsen gewoon naar beneden door de items.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zo, eerst maar wat Stimpacks en RadAways gestolen, doe dingen zijn veel te duur :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vraagje,

    Kan je later in de game je S.P.E.C.I.A.L attributen nog levellen?
    Of kan dit alleen in het begin van de game gekozen worden? (Bedoel dus niet de perk chart)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb in Misc van alles staan zoals folder, magazines (die een perk geven, al gebruikt ook) ..kan ik dat gewoon verkopen? Lijkt me wel toch?
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha ik steel in Diamond City alles wat los en vast zit. Duct tape, light bulbs, alles. :p
     
  9. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja, bij een level up kun je daar ook een punt insteken i.p.v. in een perk.

    Kun je gewoon verkopen na gebruik inderdaad, Bobbleheads ook als je dat zou willen.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hoe weet ik eigenlijk wanneer ik die Deathclaw aankan in Concord?
    Zit continu vol omdat ik alles ben aan het looten. Als ik dan alle junk in de workbench drop zit ik nog altijd met 150 van de 260 dingen. Maar ik kan toch niet zomaar overal langs lopen zonder te pakken :'-(
    Kan ik ook dingen verkopen die ik niet denk nodig te hebben? Van sommige dingen is de value best goed.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Niet lezen als je nog niet ver bent in het verhaal.

    Ben nu in The institute, en dat ziet er echt geweldig uit, ik moet toegeven dat ik toch wel verwacht had dat zijn zoon "Father" zou zijn, maar toch wel tof om het te zien.
    Vanavond maar even the crew van The Institute leren kennen.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik kon die direct aan. Heb er wel nagenoeg die hele minigun in het power armor op geleegd, maar het is gelukt.

    Ik heb hetzelfde probleem idd. Heb nu 285 carry weight, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik ga gewoon heel vaak op en neer naar m´n settlement om alles in de workshop te duwen.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik doe gewoon fast travel naar m'n settlement, en dan weer terug. Werkt prima zo :+
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oke lol ik heb hem zojuist met mijn beginners pistol gekillt. Ik zat zelf in een gebouw waar hij niet bij kon, hij rent dan steeds weer weg als je in een gebouw zit, maar als je dan weer naar buiten gaat komt ie weer naar je toe. Dat heb ik een paar keer gedaan en opeens bleef hij ergens vast hangen in een tuinhek of iets, hij kwam ook niet meer naar me toe toen ik op hem schoot. Dus ben ik op die positie blijven staan en heb ik hem met volgens mij 100 of 150 pistol schoten gekillt :+ Was blijkbaar ook onderdeel van een quest om die stad te clearen.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je had ook gewoon de powerarmor kunnen gebruiken die je de quest ervoor krijgt.

    Volgens mij is dat ook min of meer de bedoeling omdat die Deathclaw er eerder nog niet is.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Idd, maar dat was ik al vergeten omdat ik eerst het noorden helemaal verkend had na die quest :p

    Hoe haal je trouwens gebieden leeg? Huisjes afbreken etc. zegmaar?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat fast travelen kun je ook heel handig gebruiken inderdaad, wat ook meteen zo mooi is aan open world games en RPG's in het bijzonder.

    Dat van die workshop is ook wel handig, kan ik daar meteen mijn loot ook kwijt zodra ik een settlement hebt vrijgespeeld.

    Af en toe kom ik nog wel even terug bij Cosworth, arme stakker. :+
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De CE guide net opgehaald. Geinig boek zeg. Mooie hardcover. Heel veel info. Leuke extra hebbedingetjes erbij, top..
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik nu een turret bouw bij Settlement A, kan ik die dan meenemen naar Settlement B? Heb al m'n zooi in 1 workshop gegooid op een locatie waar ik niet eens defenses nodig heb.. Maar heb geen zin om alle materials weer naar die andere plek te zeulen :+
     
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Waar kun je eigenlijk zien hoeveel uur je gespeeld hebt?
     

Deel Deze Pagina