1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Als je je game laadt toch?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is het zinvol om walls en weetikwat allemaal te bouwen in sanctuary? Ik kan daarnaast niet alle huizen in sanctuary scrappen, heb wel al veel gescrapt daar though. Wil er waarschijnlijk iets groots gaan bouwen, maar komen die mensen dan ook uit dat huisje? Daarmee bedoel ik:
    Die mensen van een van de eerste quests, die dan met je meelopen naar sanctuary om daar te settelen.
    Of is het allemaal niet nodig en gewoon in dat crappy huisje blijven zitten met een paar uitkijk torens om de defense een beetje goed te houden.

    En:
    Wat is de beste methode om snel aan food te komen? Ik heb een paar van die perkjes gepland, maar ik heb er geen meer.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]




    [​IMG]
     
    Nicola en allstyles vinden dit leuk.
  4. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Dacht al zoiets. Maar is op de ps4 iig alleen als je zelf saved. Bij quicksaves en autosaves stond het er niet bij. 21 uur alweer:+.
     
  5. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Van die Farm al die tota's pakken, en ze daarna zelf planten. En ze dan weer farmen en planten en zo verder.

    Ik heb van sanctuary al een boerderij/fort gemaakt:p
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn er eigenlijk meer enterable vaults in de game? Ik heb het idee dat de main vault 111 een beetje klein is?
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Jups ik dacht 3 in totaal
     
  8. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja als je de main story volgt dan
    Stuurt de eerste main quest in Diamond City je op pad en dan
    Kom je uit in Vault 114
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In Fallout 3 kon je granaten gebruiken in VATS, ik heb nog geen granaten maar wel molotovs. Kan dit niet meer? Want je gooit die shit door RB ingedrukt te houden en in VATS doe je alles met de triggers en A.

    Oh en je kunt de third person camera in/uitzoomen met de back/menu knop en dan de rechterstick, maar zo activeer je de workshop mode ook, kun je dat niet veranderen?
     
  10. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Dit vind ik indd ook erg jammer. Geen explosives meer in VATS :mad:
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Holy shit wat een game. Ik ben nu al 4 uur bezig met 1 quest :+
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    36 uur... Gaat lekker. Level 21 nu.

    Bobbleheads niet verkopen. Als je op een gegeven moment een woning toegewezen krijgt in bv diamond city dan kan je een stand kopen waar je de bobbleheads op kunt neerzetten. Lekke decoratie :+
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah jammer jammer, had echt wat om die shit te gebruiken in VATS.

    Dat levellen gaat wel insane snel he, ben ik net een level omhoog en zie ik dat de balk alweer bijna in het midden staan van het levellen...damn. :eek:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ik heb al een standje gemaakt in Sanctuary :cool:
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn PS4 heeft in rest mode gestaan vanaf launch. PS4 ff uit en aangedaan en Fallout 4 ff opnieuw gestart. Nu werkt het dus wel :)

    Er zijn wel erg veel van die settlements. Heb wel dringend behoefte aan een goede gun. Heb een dikke sniper, maar slechts 12 kogels er voor. En een .38 met 1400 kogels, maar die slaat nog geen deuk in een pakje boter :)

    Eigenlijk alleen nog bezig in de omgeving bij sanctuary. Wel 3 geallieerde settlements nu. Neem aan dat je naast de minutemen ook nog de andere factions kan joinen ?
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    waar heb jij die sniper gevonden dan? Ik loop ook nog een beetje rond in de sanctuary maar niks aan sniper gevonden. Of heb je hem zelf gemaakt?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bolt actions heb ik ook al talloze van gevonden hoor! Ik denk dat jij verder bent dan dat ik ben :+ Ik heb ook een hunting rifle gevonden waar ik nu een sniper scope op heb gezet, maar idd die kogels.. Tot nu toe spam ik alleen maar mijn pistooltjes.
     
  18. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Begrijp ik goed dat je gewoon in Sanctuary blijft en dat je daar naar hartelust kunt bouwen?
    Ik had een quest gekregen om een kasteel in te nemen,maar ik wil niet verkassen en opnieuw gaan bouwen
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Je kunt daar gewoon blijven bouwen. Dingen bouwen in andere gebieden zie ik het nut niet van in.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wil bouwen in sanctuary, maar ik kan op een of andere manier niet alle huizen scrappen, zelfs niet als ik ze eerst helemaal leeg heb gehaald. Heb er tot nu toe 2 meteen kunnen scrappen. Doe ik iets verkeerd? Zou graag wat plek willen creëren.
     

Deel Deze Pagina