1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 76

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 25 jun 2018.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Kan helaas mijn eigen post weer niet editen.


    Over o.a. glory kills
    Omstreeks 14:35; 'These aren't just for show, we put this stuff in here and we are going to make you. there tuned so you have to do this'
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Deze bedoel je?



    Ik was vergeten afgelopen dagen de nieuwe info en trailers van Doom te bekijken. Van wat ik heb gelezen waren diegene die het gespeeld hebben juist erg positief over de game.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wedje: micro transactie om de glory kills UIT te zetten. ;)

    Het ziet er oke uit, maar ik vind het zo kleurrijk. Dat had Doom 2016 ook al. Had van mij iets minder Disney gemogen. En ja: Doom hoort snel te zijn. Ooit classic Doom gespeeld? Speelt als een straaljager op steroids. En dat had versie 2016 ook al minder, ondanks dat ik mij er best mee heb vermaakt. Alleen al die unlocks... het voelt steeds minder skill based aan. Vraag me af of Eternal deze trend doorzet.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    micro transacties om glory kills uit te zetten. Hoe absurd dat dan ook klinkt, ik zou er enerzijds niet vreemd van opkijken. Tenminste gezien hoe Bethesda zijn IP's ten grabbel gooit ten behoeve van wat microtransacties.
    Het kleurrijke stoort mij niet zo heel erg, dingen als hel, mars, verwoeste landschappen hebben vrij snel de neiging om monotoon in kleur te worden, dan heb ik toch liever dit.

    Dat is wel een ander filmpje dan ik had gezien, dat ziet er toch wel weer iets meer als Doom 2016 uit. Hm, misschien nog even het voordeel van de twijfel geven, tenminste in de zin van reviews afwachten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat zou ik sowieso doen. Previews geven niet altijd een realistisch beeld weer.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Probleem is dat de Wolfenstein en Doom al in ontwikkeling waren voordat Fallout 76 uit kwam. Beide games zijn dus ook beinvloed door de corporate keuzes die 76 hebben gesloopt. Op het moment dat de design fase voor de nieuwe games namelijk klaar was leek dit allemaal vast heel geweldig te gaan werken zo, omdat dus de controversie nog moest beginnen.

    Vind het vooral sneu voor de ontwikkelaars zelf. De mensen die de artwork, sound en code maken zitten hier zelf namelijk ook niet op te wachten. Die willen gewoon een vette game maken, maar dan komt corporate met zoiets opzetten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Tsja ze beginnen al fout. Waar ze eerst begonnen met hoe kunnen we de gamers een geweldige ervaring bezorgen. Beginnen ze nu bij de ontwikkeling met ok hoe kunnen we zoveel mogelijk verdienen aan die domme gamers.

    Laatst ook weer een mooi stukje van EA, omdat ze haast geen Switch games maken. Eigenlijk leggen ze de schuld bij de gamer. Ja maar kijkend naar Fifa die spelen ze liever op de Playstation of Xbox. Tuurlijk qua graphics zit daar wel een kern van waarheid in. Maar de grootste reden is dat ze een maar halve Fifa op een Switch uitbrengen ten opzichte van hun concurrenten variant.

    Gamers zijn wel gek, maar ook weer niet zo gek dat ze voor een halve Fifa full priced gaan betalen.

    Maar nee EA draait het dan zo dat de Switch gamers liever geen EA games spelen. Vooral door de handheld mogelijkheid denk ik juist als ze gewoon een volwaardige Fifa hadden uitgebracht ook voor de Switch dat de verkopen een stuk beter waren geweest.

    Er zijn maar weinig bedrijven die de schuld bij zichzelf leggen.

    En ja microtransacties is een vervelende rottige ontwikkeling, waar we denk ik nooit meer vanaf komen.

    Maar ik vind het nog erger dan ze iets uitbrengen en wanneer dan de game genoeg verkocht is voor hun eisen, dan als nog die shit toevoegen. Want ik weet zeker vooral nu er steeds meer kritiek op is dat een game als CTR bijvoorbeeld een stuk minder had verkocht, dan nu het geval is als dit meteen vanaf release erin had gezeten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Winstmaximalisatie als nieuwste geloof in de 21e eeuw.

    Ik vraag mij af hoe iemand uit de 22e eeuw zal terugkijken op ons tijdperk. Wordt dit een gouden eeuw, of een eeuw waarin de mensheid aan zijn eigen hubris en hebzucht ten onder gaat?

    /stapt in tijdmachine...
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2019
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja nou kijk als bedrijf kan ik wel begrijpen dat je voor zoveel mogelijk winst gaat. Als je een eigen bedrijf hebt wil je ook zoveel mogelijk binnen halen.

    Alleen de vraag is tot hoever zou je willen gaan? Een bedrijf als EA, Bethesda, Activision, Warner krijgen al zoveel kritiek en nu halen ze kennelijk nog via die rotzooi genoeg geld binnen ten koste van je naam en reputatie, maar het houd toch een keer op lijkt me.

    Op een gegeven moment is het toch wel zo ver dat gamers je als bedrijf helemaal uitkotsen en geen cent meer in jou producten steken. Of zij wij gamers nou zo dom en willen we gewoon niet anders.

    Als ik met een bedrijf zeg maar even een auto garage mensen steeds meer bedonder en me naam steeds slechter wordt via mond op mond en media, dan komt er een dag dat geen hond meer een auto bij mij koopt of laat repareren.

    Echter met games lijkt het wel hoe harder we worden bedonderd hoe meer mensen aan die shit mee doen en een zooitje geld er in steken.

    Als ik bedonderd wordt met een auto kom ik daar echt nooit meer en zullen ze aan mij nooit meer 1 cent verdienen.

    Hoevaak kom je wel niet boze gamers tegen en die voelen zich belazerd, bestolen, teleurgesteld in een game of ontwikkelaar en zeggen daar koop ik nooit meer wat van. En een volgende game krijgt een 8 plus en zijn ze de eerste die de game kopen en alles lijkt vergeven en vergeten. En ze trappen er gewoon weer in.

    Tuurlijk ook ik ben hier debet aan, heb ook wel is domme en stomme dingen gedaan en besloten op game gebied. En ja wie niet? Er zijn denk ik maar weinig die nooit ergens zijn ingetrapt of gedacht hebben. Ach ok 1 keer dan het is maar 10 euro.

    Echter gaat het er wel om hoevaak en hoelang laat je je nog bedonderen. Ik weet wel in de wereld moet je zo nu en dan kunnen vergeven en vergeten, maar dat zit bij games toch wel wat anders vind ik. Tenminste als het aankomt op het zoveel mogelijk geld aftrochelen van een domme gamer. Een keer een slechte game maken kan gebeuren en kan je vergeven en vergeten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tja, je zegt het zelf denk ik al. Een game is een tientje in de aanbieding, dus waarom niet? Een auto kost je alweer snel een paar duizend. Laat staan dat je een nieuwe koopt. Daarnaast blijft gaming ook vermaak. Onschuldig toch, maar in de tussentijd...

    En om het geheel nog interessanter te maken: soms vraag ik mij ook weleens af of die hele stunt aanbiedingen cultuur niet de gaming economie compleet verkloot. Krijgt een dev namelijk ook niet minder geld bij een game die tegen een aanbieding wordt verkocht? Of werkt het zo niet? Zo ja, dan kan ik mij goed voorstellen dat dit eveneens een trigger is om extra micros toe te voegen aan een game. Immers: omzet moet 100% gemaximaliseerd worden. Op de korte termijn goed voor onze portemonnee, maar dit lijkt mij ongunstig voor de consument op de lange termijn.

    Ik zeg: weg met die aanbiedingen of aan banden leggen met die sjit.:+
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2019
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Interessante visie. Ik zeg niet dat Mac gelijk heeft, maar de nadruk wordt in Eternal inderdaad meer op glory kills gelegd. Wordt ook sterk bevestigd in de gameplay footage. En of dat goed is voor de gameplay pacing... buiten het feit dat de doom guy wel of niet machtiger overkomt op de speler (het spel doodt jouw tegenstanders in een QTE vorm, niet jijzelf). Oprecht interessant. Ben benieuwd naar de gamers feedback na release!

    YT reactie Worth A Buy 3 days ago
    "I think the big difference between games from my era and modern games (and gamers) is that to look badass in 2019 you need a stupid animation, games are way slower to help people keep up. Back in my time games were way faster and if you wanted to feel badass you had to earn it with skill such as grappling/rocket jumping then pulling off a mid air rail shot. Watch footage of original doom then compare how slow Doom eternal looks, you may not like the truth but it does not mean it's not the truth. "


    Edit: nog eens goed gekeken. Zie imps sterven na 1 a 2 shotgun blasts, dat is net zoveel als in Doom 2016. Ook zie ik demons op de gewone manier sterven, zonder glory kill. Toch een overreactie? YT content posters zijn natuurlijk ook maar mensen...
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2019
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Wat een heerlijke intro, dikke smile hier. :D Krijgt van mij de "YT intro prijs" van april 2020. Kijk tot 2:00 min. De rest weet je al. Nou ja, er is verbetering. Het is geen No Man's Sky revival though...

    Ah Bethesda, wat zijn jullie toch een heerlijk naïef bedrijf. Alleen jammer dat die geweldige user created mods, die min of meer noodzaak zijn voor alle andere games die jullie de laatste jaren hebben gereleased (en zelfs dat werd ondermijnd door Creation Club), bij F76 niet gaan helpen... Wiens geniale idee was het ook alweer om een MP only game te creëren? Het stelt jullie zwakke plek *zo overduidelijk* bloot.

    /fin
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Steel Dawn is the first chapter in the new Brotherhood of Steel questline, free for Fallout 76 players. Paladin Leila Rahmani and her troops have arrived from California to establish a new Appalachian chapter. Work with or against the other Factions to achieve success. Visit settlements populated with new NPCs and unlock powerful weapons and armor from the Brotherhood arsenal. Join in their mission to rebuild society and aid in securing valuable technology – but only you can determine how it will be used. Coming December 2020

    Ad Victoriam! The Brotherhood of Steel is planning to return to Appalachia this December with our Steel Dawn Update for Fallout 76. Led by Paladin Rahmani, this Brotherhood outfit’s objectives currently remain unclear. However, they will certainly be looking to you for a debrief on the current state of Appalachia, and to lend a helping hand with their endeavors. You will learn much more about the Brotherhood as you take on a variety of new quests that are coming with the Steel Dawn update—but that is only the beginning. You will be able to explore the story further in 2021 with even more Brotherhood of Steel quests that we are planning to release with future updates.

    Along with the new quests, the Steel Dawn Update will bring new NPCs, new locations, and new gear to the game. It will also add features, like C.A.M.P. Shelters, a host of rewards, including weapons, armor, and C.A.M.P. Plans, the return of the Holiday Scorched Seasonal Event, and a variety of additional gameplay improvements. If you own a PC copy of Fallout 76 through Bethesda.net, you can head to the Public Test Server right now to join us in playtesting and sharing your feedback on everything mentioned above. If you do, be sure to post your thoughts in the PTS forum.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zijn er eigenlijk nog mensen hier die Fallout 76 spelen?
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zijn er eigenlijk mensen die deze game ooit wel eens gespeeld hebben? 8)
     
    Zifnap en Alexknl vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Blijkbaar wel. De investering in deze game gaat maar door. Wanneer je dan toch een kuil graaft...
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2020
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Is deze game eigenlijk nog wat geworden, of nog steeds trash heap kwaliteit?
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik kan nou niet echt zeggen dat ik er in dit geval echt kijk op heb, daarvoor heb ik het gewoon te weinig gespeeld. Gisteravond even uitgeprobeerd op de X, maar dat speelde verrassend goed en het ziet er redelijk uit. Alleen vind ik de graphics van de npc's matig, maar dat zie tegenwoordig ook terug in games die recentelijk zijn uitgekomen ;) Ik weet niet of er nog een next-gen update zit aan te komen voor dit spel, maar dan zou ik het toch eens proberen.
    Volgens mij is de game toch ook gratis te spelen of heb ik het een keer gekocht ? :D
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2020
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344

Deel Deze Pagina