1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 76

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 25 jun 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok help me hier even. Je kan dus zeg maar een base maken bij een Junkyard bijvoorbeeld.

    Nu echter mijn vraag wat voor nut heeft dat als je dit doet en als je uitlogd het toch kwijt bent? Wat voor zin heeft dat dan om al jou materiaal eraan te verkloten? Of heb ik het verkeerd begrepen?
     
  2. Peter Bijl

    Peter Bijl Peter Eindredacteur

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    77
    Waag wat niet?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Om mij dit gedrocht te laten reviewen, tenzij je vind dat ik straf verdien. :+
     
  4. Peter Bijl

    Peter Bijl Peter Eindredacteur

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    77
    Weliswaar altijd een leuke invalshoek om een recensie vanuit te doen, niet?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben niet de enige die zich opgegeven heeft, dus als de andere redacteur geen bezwaar heeft, mag je wat mij betreft een code regelen. Mag ik wel grappige metaforen gebruiken om lezerspubliek?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zou Betha
    Ik wil dat je gewoon eerlijk bent. Benoem wat het wel is, en wat deze titel niet is.

     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Zifnap : Als ik hem krijg, dan zal ik het ook wel doen. Ik moet ook nog even de review van Lego Harry Potter tikken. Ik zal dat in de loop van de week doen, maar heb meerdere afspraken en mijn fiets moet ook naar de maker, wat een flinke wandeling is naar de stad. Eerst Harry Potter even en als ik hem krijg, dan z.s.m. aan de slag met deze game.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet je serieus op andere spelers wachten om een terminal te checken
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    No rush take your time :p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik had al iets gelezen over laadtijden. :+
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik vemaak me wel prima met de game ook al kan zoveel dingen beter. Ach ja deze ontwikkelaar staat er wel om bekend veel bugs en problemen te hebben met hun games bij een release.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ze staan er bekend om. Ja dan is het natuurlijk prima. Doe de nieuwe ES ook maar ff in deze engine , de bugs en glitches maken niet uit. Staan ze bekend om
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zeg ik ergens dat dit prima is? We weten nou wel dat je het een kut game vind. Ik vemaak me prima dat is wat anders dat ik de bugs en problemen prima vind.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Lees ik nu serieus iets over een fiets en dat het centrum zo ver weg ligt? Woon je ergens in Afrika ofzo? :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vanaf mijn woning naar mijn vaste fietsenmaker is het met die kapotte fiets aan de hand zeker een half uur lopen. Er zit ook een zware drager achter, maar ik bel morgen eerst wel even of ik terecht kan. Ding was net opgepompt en ik heb vrijdag en zaterdag nog redelijk normaal kunnen fietsen. Vanochtend kom ik in de berging, voelde raar aan, hele achterband plat dus.

    Terug bij de game: Die wil ik wel doen, maar eerst even afwachten hoe die binnen komt en of ik hem mag doen. Lees jij ondertussen mijn eerste review maar. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    In de UK

    Fallout 76 - an online multiplayer take on the franchise - was not expected to sell as strongly as Fallout 4. Of course, any new game from Bethesda Game Studios is still a major release, yet this title has got off to a slow start. Fallout 76 debuts at No.3, and sales are down 82.4 per cent compared with the previous game in the franchise - 2015's Fallout 4.

    Even so, due to its higher retail price, Fallout 76 was actually the game that generated the most revenue at UK retail last week. Because of its budget price, Spyro was actually No.3 in the revenue charts.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Just Push Start - 7/10
    https://www.justpushstart.com/2018/11/fallout-76-review/

    https://www.xboxachievements.com/game/fallout-76/review/

    Softpedia - 3/5
    https://www.softpedia.com/reviews/games/pc/fallout-76-review-523836.shtml

    Xbox Tavern - 5.6/10
    https://www.xboxtavern.com/fallout-76-review/

    Attack of the Fanboy - 2.5/5
    https://attackofthefanboy.com/reviews/fallout-76-review/
    https://gadgets.ndtv.com/games/reviews/fallout-76-review-1948639

    TheSixthAxis - 3/10
    https://www.thesixthaxis.com/2018/11/16/fallout-76-review/
    TheSixthAxis said:
    Fallout 76 had a lot to say when it was revealed. It was multiplayer, it had the largest world of any Fallout, it was going to be fun. The trouble is that it just doesn't work, the world is too big and empty, and the quest design as uninspired as it gets. If the only way for a game to be entertaining is by having your friends make jokes about it as you journey together, then it has failed at one of the things that most games should be. It has failed at being fun, it has failed at being entertaining in its own right. If you want to hang out with some friends in an a post-apocalypse, then just go to a pub and watch the news.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ouchie...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat is de 2e +- 50 GB patch al....

    Ben nu uurtje of 10 verder,... vermaak me prima,.. niks bijzonders,.. maar het exploren en random shootouts is erg vermakelijk!!

    kom ik bij een gevangenis met van die mutants,.. 20 seconden schieten, ... word ik vanachter aangevallen door big ass scorpions,.
    Ik ren de basis in, kunnen ze zich mooi uitleven op de mutants :thumbs:


    Het exploren en verzamelen / verwerken van rotzooi is toch wel erg fallout,.. eigenlijk mis ik de npc's niet echt.
    Tis wel een beetje laggie, maar voor de rest prima te spelen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina