1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    NCR & Legion aan het slachten.

    Waarom zijn die 2 zo easy zonder Hardcore? :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    :p
     
  3. Forty

    Forty Guest

    Deathclaws zijn echt een hel als je level 8 bent, al m'n sniper kogels op 1 deathclaw (36 kogels) helft van z'n hp eraf.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Deathclaws waren dat ook al in F3, maar daar had je de Tesla Coiler en Fawkes voor om ze neer te maaien.
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een geweldig spel weer zeg. Twijfelde eerste nog door de verhalen over bugs etc. Maar heb inmiddels al weer ruim 20 uur gespeeld (ook nog niet op de strip aangekomen ;)) en dit spel is me op het lijf geschreven. Ben ook echt gek op E-de, dat muziekje als die aanvalt._O_ Wel constant ruimtegebrek omdat ik alles (van waarde) wil meenemen...
    Speel op hardcore, dat is eigenlijk alleen maar lastig met radiatie, eten en drinken heb ik altijd wel.
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Wat noob? Ik heb gezegd dat die daar naartoe moest gaan maar daar is die ook niet. Vergeten te melden ;)
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf!? Dan heb je echt een soort uber sniper en uber perks die je dmg vertienvoudigen. Zelfs met ap bullets doe ik die deathclaw nauwelijks schade. Ik kan er hooguit 1 killen als ik van lange afstand met sniper begin. Als er 2 tegelijk komen ben ik de sjaak. Het helpt ook niet dat ze me met 1-2 klappen neermaaien. Ik ben nu op zoek naar cherry bombs om bottlecap mines te kunnen maken. Dan krijg ik die doodklauwen wel neer, lekker snipen terwijl ze zich een weg door mijn mijnenveld moet banen.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Of je zet hem gewoon even op Very Easy. :+ Dan had ik ze (op level 14 ofzo) met een paar sniperkogels in het hoofd dood.
     
  9. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik kan ook gewoon de xbox uitzetten en fantaseren dat ik de deathclaws met m'n vuisten geowned heb, maar daar betaal ik geen 60 euro voor:+
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zijn alle deathclaws ge-armored dan? Ik dacht dat ik ze juist met Hollow Point makkelijker neer krijg. Maar zelfs met Sniper en de guns stat op 100 (en nog wat rifle gerelateerde perks) zijn ze aardig sterk. Ik moet echt zorgen dat ik een sneak critical maak voor ze me vinden anders ben ik ook de sjaak
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik ze met normal rounds raak zie ik een rood schildje, wat betekent dat een groot deel van de dmg geabsorbeerd is door DT. Waarschijnlijk hebben ze een soort toughness perk die aardig wat damage teniet doet. Ik heb wel t gevoel dat AP iets meer schade doet. Als ik het spel overnieuw speel ga ik eens kijken of een melee build tegen die beesten op kan(waarschijnlijk niet8))
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft iemand de LE editie en wil diegene het comic boek wat erbij zit verkopen?

    Had veel haast om de standaard editie te kopen, had geen geduld om op de LE te wachten... :)
     
  14. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan 1x per dag die Archimedes afschieten (de sataliet van Helios one). Met dat ding heb ik geen problemen tegen deathclaws haha. Ik mag die ene keer alleen niet missen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het wil ook nog wel eens helpen er voor te zorgen dat de Deathclaw zijn benen 'crippled' raken... doet me direct denken aan die vreselijk irritante Cazador vliegen. :x Totdat ik er achter kwam dat je hun vleugels kan vernietigen, waarna ze echt een eitje zijn. :lol:
     
  16. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Anti-materiel rifle op volle sterkte :cool: Je schiet op normal bijna alles kapot met 1 headshot. Geweldig met die gore perk.

    Vanmiddag de winkel van de van Graffs even ontruimd 8) vervelende lui
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik twijfel tussen deze game en Fable 3. Waarom zou ik deze moeten halen?
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik speel persoonlijk liever Fallout omdat ik niet zoveel heb met de 'sprookjes' setting in Fable 3. Denk ook dat Fallout langer houdbaar is dan Fable 3.
     
  19. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je met deze game veeeeeeel langer bezig bent om uit te spelen... Ik heb er 43 uur in zitten, heb al een hele boel side quests gedaan, maar ik ben nog laaaaang niet klaar:p
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    WTF ik vond net 7510 caps, en nu heb ik ineens maar 2466 caps. :confused: Terwijl ik verder niets gedaan heb. Het was echt 5 minuten geleden max.
     

Deel Deze Pagina