1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    De game straft je omdat je m zo lang niet gespeeld hebt.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wacht wel lekker op de GOTY versie.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nah ik koop t wel. :) Ik zit er wel weer lekker in, Fallout. :)
     
  4. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die patch dr al eens?
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik wacht wel op de reviews.
    Misschien klinkt het dan toffer dan die dlc.

    Net nog niet.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja dat gevoel kreeg ik dus ook gister :D
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben dus begonnen met me hardcore run (eerste keer meteen) en zonder guide. Maar ik had wel aantal vragen die ik hoop dat beantwoord kunnen worden. Waar zijn die ammo cases voor? Want die snap ik niet.

    En je hebt allemaal verschillende ammo maar dan hebben ze het ook over lage kwaliteit. Bedoelen ze daarmee dat de normale kogels de lage kwaliteit zijn en de hollowpoint enz de goede?

    En wat is LS 22 ammo dan? gewoon voor speciaal rifle?

    En over die rifles gesproken. Bezit nu een service man rifle (m16 single shot) komt er ook nog een m16 zonder hout en met fully auto?

    En is er nog zoiets als een hunting rifle of is dat varmant ding het enige (vind het zo zonde om machnegeweer ammo weg te schieten! wil ik sparen voor later.


    Btw lange leve de 9mm. Ben blij dat dat lelijk 10mm gun niet meer enige gun is
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Heb niet alle antwoorden voor je aangezien ik dat hele ammo case shit nog steeds niet snap.

    Maar ja je krijgt ook een normale hunting rifle :thumbs: En die kan je dit keer ook nog es lekker pimpen, met scopes/ silencer etc

    Heb zelf alleen een m16 met houten kolf. Weet niet of er een "normale" in de game zit. Zelf nog niet tegen gekomen. Maar dat soort wapens kom je zowieso niet veel tegen.
     
  9. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog een assault carbine (M16 automatisch) en een marksman carbine (lijkt meer op een M4 single shot met scope)

    Je hebt surplus ammo wat volgens mij de conditie van het wapen sneller omlaag haalt. Hollow point heeft goede stopping power, maar penetreert moeilijk bodyarmor.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En welke wapens zijn nu uitermate geschik om die gastjes met schilden aan te vallen naast hun healthbalk? Want naast die hollow point zou je nog een munitie hebben voor armor maar daar heb ik zo weinig van. En las iets tijdens laatscherm dat hoge dps sterk is tegen unarmored ventjes. Dus neem aan dat hele lage dps (sniper en rifles) goed geschikt zijn?

    En heeft head shots van die gastjes nog nut? want headshot ze constant terwijl ze geen armor op hun hoofd dragen en duurt echt lang voordat ze dood zijn. En op Hardcore is dat nogal irritant.
     
  11. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn guns en sneak skills vrij hoog en met m'n sniper rifle met silencer moet ik het vooral van critical hits hebben.
    Tip: 'This Machine' halen (feitelijk een M1 Garand) Volgens mij de Lincoln Repeater van New Vegas
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Gastjes met hoge armor(schildjes) moet je indd aanvallen met wapens die in 1 schot veel dmg doen. Voorbeeld: vijand heeft DT van 10, je hebt een submachine gun die maar 11 per schot doet maar wel 60 per second. De DT houdt de meeste dmg tegen en je behaalt maar zon 6 dmg per second. Schiet je met een geweer dat 25 dmg per schot doet maar 30 per second, dan krijg je ongeveer 15 dmg per second binnen tegen die 10 DT gast.

    DUS: Veel zwakke schoten is goed tegen lage armor ventjes, zware schoten zijn beter tegen hoge armor ventjes. AP ammo koop ik zelf vooral bij gun runners, kost wel een hoop bottlecaps.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja had de gunrunners gevonden. Net namelijk in Vegas aangekomen. Constant moeilijk doen om me spullen te verkopen kom ik in Vegas, teveel caps mogelijkheden. Zowel bij gunrunners als bij de dokter.

    Zag ook een hoop goede wapens liggen bij hun maar dacht die vindt ik vanzelf wel!

    Vraag. Voor welk wapen is die 50cal ammo?
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Je bedoelt .50 MG zeker? Die is alleen geschikt voor de Anti-materiel rifle.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ok, zeker super veel strenght voor nodig?
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    8 volgens mij. Anders heb je er weinig aan.

    Niet dat ik er zelf veel aan had. Gebruikte meer sniper + energy cellen. Lol zelfs mijn Energy was maar 30 ofzo en die was al super sterk.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister even 1,5 uur Caravan gespeeld, 27 potjes gewonnen. Ging opzich best lekker als je weet dat je gewoon een boer bij die andere gast erop moet gooien als zijn stack 26 is oid :p Denk dat ik maar paar potjes verloren heb daarna. Alleen jammer dat die gast na een paar potjes helemaal geen caps meer inzette :D
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    als die sukkel van een ED-E zomaar verdwijnt. Is er een soort van truuc om hem terug te krijgen?
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Nee. Ik heb precies hetzelfde.
    Iedereen in de wasteland heeft wel commentaar op mijn ED-E alsof die er is.

    Gewoon weggeglitcht.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar vervelende is, ik kom caesars tent niet in zo. heb mn ontzichtbare ede nu geditcht bij lucky 38 waar hij automatisch moest wachten...
     

Deel Deze Pagina