[XOne] family settings

Discussie in 'Games' gestart door speedking007, 24 feb 2010.

1. speedking007

speedking007 Member

Leuk Bevonden:
    0
    eehj,

ik ben hier net nieuw dus ik weet niet of ik wel op de goeie plek post:{.
    ik heb een poos geleden een acc aangemaakt voor live maar nu wil ik nog een acc aan maken op een andere profiel maar dan moet ik de family settings veranderen en elke keer als ik dat doe gaat hij uit zichzelf weer naar de settings die ik daarvoor heb ingestelt en daardoor kan ik niet nog een live acc maken,

weten jullie hier ook raad mee?
    _0/

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hi, allereerst welkom op het forum! Kan het zijn dat je dit probeert te doen vanaf een child account?

Als je met het parent account inlogt en je gaat dan naar Family Settings > Console settings lukt het dan? Ofwel als je een child account wil veranderen bij Family Settings > Xbox live controls, en dan de account settings wijzigen..

Edit: Ik heb even gekeken, je moet het normaal gewoon kunnen terugvinden onder Console Settings en daar kunnen aanpassen met je parent account.
    (Anders kan je misschien even je xbox cache proberen clearen bij System Settings > Memory, moet je wel game updates etc. terug binnenhalen...)

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  3. LeGerman

LeGerman Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders maak je toch gewoon via de pc een account aan en recover je daarna je aangemaakte profiel.

Deel Deze Pagina