Dit is geen forum over of het stuur goed is of niet, of dat het wel of geen FF heeft, of dat het zijn prijs wel waard is, dit gaat over waar je hem kan bestellen en wie er ervaring mee heeft? www.fanatec.com Ik heb zelf zitten kijken op http://www2.computeruniverse.net/ur...ckx_x_box_zubehoer_deutsch.asp&urlmapped=true Dit is een duitse site waar je hem kan bestellen. Aangezien de wet is veranderd in Nederland ben je als particulier nog extra belasting verschuldigd. In Duitsland betaal je minder belasting dan in Nederland. Voorheen betaalde alleen de importeurs nog extra belasting, maar dus nu iedereen. Echter op deze site kan je aanklikken dat het pakket naar Nederland moet, en dan wordt de prijs meer! Is dit dan al inclusief onze belasting? 10 Euro verzendkosten is wat mij betreft prima. Weet iemand hoe het zit met de betrouwbaarheid van dergelijke sites? Of kan iemand mij iets vertellen over de garantie die je hebt? Of stel dat er iets gebeurt tijdens het transport? Moet je trouwens het gehele bedrag vooruit betalen? en is dat wel vestandig? Zoals je ziet zit ik met wat vragen. Heeft iemand dus ervaring met het bestellen via internet. Let me know!
Als je wat meer zekerheid wilt hebben of ze te vertrouwen zijn of niet, bel ze dan op. Stel je vragen. Je hoort vanzelf of het betrouwbaar is of dat ze gewoon alles aan het verzinnen zijn.