Lol, ten eerste is diegene die erop reageerd niet eens een moderator op die site, maar een 'gewone' member -_-"
Als ik kijk naar waar jij (blijkbaar) van houdt, de Xbox line-up, zie ik allemaal spellen die geen Nintendo kwaliteit hebben, op een Kameo na. De rest zijn gewoon niet de spellen waar je een Cube voor koopt?! Als je een spel als Pikmin 2 en Paper Mario 2 al 'afkraakt' snap ik niet dat je een Cube hebt gehaald? Want dat zijn nu juist de spellen waarvoor je een Cube haalt lijkt mij?
Het is gewoon puur persoonlijk waar je van houdt, de enige spellen die ik voor mijn Xbox haal zijn:
TopSpin 2 , Kameo en Fable, de rest vind ik overhypte troep of niet mijn ding!? Same voor de PS2, Jak 3, Ratchet 3, MGS 3 en Pro Evo 4 zijn voor mij, de rest is overhypte troep of niet voor mij bedoeld?
Ook zeg je op GQ dat je spellen als Zelda Reborn niet mag rekenen omdat er te weinig over bekend is, terwijl je zelf een spel als Perfect Dark Zero in je lijstje noemt?!
Zo heeft elke console zijn dingen, alleen mist de Cube 3rd party support, maar die spellen intereseren mij persoonlijk toch niet (ook al is het slecht voor Nintendo, weet 'et) en is er geen online gamen. Maar dat kan me al helemaal geen reet schelen, aangezien ik toch niet met me consoles online ga (en ja, Nintendo kan het wel beter doen, maar het hoeft niet voor mij)! Nogmaals het is waar je van houdt en blijkbaar zijn de vele kleurtjes die de Nintendo spellen voort brengen je te veel geworden en ga je voor de snelle, strakke auto's of de vele guns die in een Halo zitten? En neej, dat vind je niet op de Cube, maar dat kon je 2 jaar geleden ook wel bedenken toen je de Cube kocht? Want welke console van Nintendo had dit wel?
Even een lijstje met spellen voor de Cube dan maar hé? Schuin gedrukt zijn niet aangekondigd, maar dat ze eraan komen, lijkt me niet onwaarschijnlijk!
- Animal Crossing
- The Legend Of Zelda Reborn
- Paper mario 2
- Metroid Prime 2
- Donkey Konga
- Donkey Konga Jungle Beat
- Geist
- Resident Evil 4
- Viewtiful Joe 2
- Pikmin 2
- Golden Sun GC
- Fire Emblem GC