Het mooie van fanboys is dat ze hun ware aard vaak verraden met hun nickname keuze... Bijvoorbeeld: Ik kan het natuurlijk altijd nog fout hebben... [EDIT]Voor de duidelijkheid: De vraag is: zouden dit soort mensen bij voorbaat geband moeten worden door de XBW crew of wordt dit gewaardeert door de gemiddelde forumbezoeker...??? Thx for the 2nd chance Saaur [/EDIT]
Iedereen op dit forum is een Xbox fanboy... (anders zou je hier niet komen. Als het niet zo is dan weet ik niet wat een fanboy is.
nou duidelijk toch....dit is een onzinnig topic Antwoord op je edit: Deze meneer is ook preventief gebanned
Fanboy bedoel ik niet in de goede zin van het woord... Je komt weleens van die mensen tegen die alleen maar kunnen roepen dat HUN CONSOLE DE BESTE IS en dan het liefst met een broodkorst tussen de shift toets...
Idd, met fanboy wordt eigenlijk bedoelt mensen die er een zooitje van maken. Dus alleen met dingen kunnen komen als: "de xbox zuigt" "de PS2 roelt" "de gamecube zuigt" "de xbox roelt" etc. etc. Zwaar vermoeiende mensen die hier ook totaal niet gewenst zijn...
Iedereen is een fanboy van een console, dat komt door je eigen mening. De een vindt die console beter dan de andere. Ik heb niets tegen fanboyisme zolang je er niet in overdrijft (zie Saaur voorbeelden) en je er andere mensen niet mee lastig valt.
Maar die hier helaas wel goed vertegenwoordigt zijn. Wel opvallend dat, voor zover ik heb kunnen zien, het vooral members met een of andere Xbox verwijzing of een NL in hun username zijn die voor problemen zorgen. En dan bedoel ik niet alleen fanboyisme, maar ook het openen van onzinthreads, associaal reageren in threads e.d. Nu moeten members die ook zoiets in hun naam hebben zich niet gelijk aangesproken voelen omdat dit natuurlijk niet voor iedereen geld, maar ik lees behoorlijk veel posts en het viel mij gewoon op.
[offtopic]Je bent geen fanboy hoor GothicRulez maar je naam is ook een beetje fanboy-achtig [/offtopic] Volgens mij is het ook onmogelijk om iedere fanboy te bannen? Het zijn er best wel veel...
LOL ja ik weet ik heb mijn naam een beetje tegen, maar dat heeft niets met fanboyisme te maken hoor. Toen ik me hier registreerde was het zogenaamde BrEzAh taaltje nogal populair. Vandaar dat ik me een beetje aanpaste, maar kort daarna werd dat taaltje verboden door de mods, maar zat ik dus aan die naam vast. Niet echt slim maarja het is niet anders.
Hmmz Even een doorsnee post van gameqube.nl: Begon met Hij: Xbox fanboy Ik: ..And proud *) Hij weer: En dan zegt 'ie dat ik een fanboy ben .
Fanboy's komen wel voor hun mening uit Maar dan moeten ze maar een eigen forum maken (www.fanboys.nl iemand?).. Dit soort mensen moeten gewoon een 'permanente' ban krijgen. Weg met ze!
Huh? Heh? Watte? Schrik ik me toch ineens een eind wakker! Heb ik iets verkeerd gedaan? Groetjes, PejanNL
Nee hoor, ga maar weer lekker slapen. *Pejannl is lief* Ik had natuurlijk ook in mijn post gezet dat dit niet voor iedereen geld. Misschien dat ik bevooroordeeld ben, maar ik blijf erbij dat ik dat soort members nogal vaak de fout in zie gaan.