[XOne] FAQ Xbox Live en LAN gaming SUGGESTIES?!!

Discussie in 'Games' gestart door Martijn, 10 jun 2002.

  1. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van plan een faq te maken want de laatste tijd komen er veel te veel vragen van hoe je je xbox aan moet sluiten etc.
    Aangezien er hier vast wel een paar xperts zitten (weet er zelf niet veel van) die mij kunnen helpen met de FAQ, heb ik dit topic maar geopend.

    So, post your thoughts!
     
  2. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    KOEL initiatief
    Ik ga binnenkort ook mijn xbox op mijn pc aansluiten.
    Dus dan heb ik denk ik wel een fack nodig:D
     
  3. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    zet er in van per programma de problemen die er kunne ontstaan en begin maar waarom ik niet een room kan enteren met xbox plugged-in:D
     
  4. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Kep al een paar reacties verwijdert, ik wil geen vragen hier maar "tips from the pro's". Er had een tijdje geleden hier iemand een topic waarin hij uitlegde hoe alles moest, weet niet meer wie et was, maar als die persoon dat ook even hier wil posten zou hij mij een goede dag bezorgen :)
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah goed initiatief Martijn :) Ik stem toe, en werk ook wel beetje mee.

    Probleem is : Martijn, en ik, hebben geen ervaring met de tunneling software, je moet dus iemand hebben die er wel verstand van heeft :D
     
  6. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ramin zie Hier
     
  7. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx die zocht ik :)

    *blij.
     
  8. SjorsBoomschors

    SjorsBoomschors Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf geen zin om te zoeken??
    Volgens mij moet ikke altijd al die Topics opzoeken :D
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je een topic van Ramin ziet denk je toch niet dat die serieus is ;)
     
  10. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het houdt me van de straat.
     
  11. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik kan je wel vertellen dat je in ieder geval niet WinRoute moet installeren. (Op de site van XbConnect staat dat dat nodig is als je met 2 netwerkkaarten wil Onlinen) Dat progje gooit echt je hele computer in de war, en op het XbConnect forum weet niemand hoe je het moet instellen ofzo, en er staan wel talloze klachten van mensen die ook moeilijkheden hebben met WinRoute... ]:-

    Oh en nu we het er toch over hebben -> is het misschien een idee om, als die faq er is, een officiele (sticky?) Xbox Online afspraak/contact thread te maken? Het is namelijk nogal moeilijk om mensen in de regio te vinden om mee te spelen (vooral als je geen HALO speelt). Ik heb het een tijdje geleden al geprobeert met een threadje maar daar is tot nu toe nog nix uitgekomen... =(
     
  12. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh, wat speel je dan?
    en ik kom niet echt in jou regio (ik woon +/- 45 km onder Rotterdam) maar goed.
     
  13. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Je kan opput moment THPS2x THPS3 en Nascar Nogwat spelen over gamespy. Ik ben zelf nogal THPS3-fan...

    Maarja 45km is wel behoorlijk in de regio hoor! Met 'mensen in de regio' bedoel ik mensen die níét uit de VS komen. Iedereen die in Nederland woont zit ZWAAR in de regio.
     
  14. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ok dan
    Ik heb zelf geen van die games, maar een maat van me(woont ook in dit dorp) heeft ook THPS3 en gaat binnenkort (waarschijnlijk) online
     
  15. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie boffen maar dat ik al regelmatig online ben gegaan met mijn x-box:)
    Het kan op verschillende maniere. Ten eerste moet je de benodigde software hebben maar dat wisten jullie al.
    Als tweede heb een hub nodig of een extra netwerk kaart dat met een snelle internet verbinding denk ADSL of LAN staat verbonde.

    Het is van belang dat als dit allemaal werkt . Dat je dan uiteindelijk zoekt naar PAL UK je hebt dan ook het meeste kans van slaagen met GameSpy tunnel. Met XBConnect heb ik echter geen goeie ervaaringen.

    PS als je achter een hub werkt kan het zo zijn dat er een hardwarematige Firewall staat geaktieveerd. Dit kan probleeme geefe met hosten. Dit probleem kun je oplossen door twee poorten open te zetten. Ik weet niet meer welken poorten dit zijn. Maar ik heb het wel eens eerder op dit Forum geplaats.
    Dus dat moet je even opzoeken.

    Dat was het dan voor nu. Ik hoop hier veel mensen mee geholpen te hebben. :)
     
  16. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Pal UK werkt inderdaad meestal perfect, die gasten kunnen tenminste wat meer x-boxe hosten. Zelf heb ik @home kabel, en soms kan ik een game hosten soms loopt het voor geen meter. Met @home kun je in ieder geval nooit een game hosten met meer als 1 x-box, want dan loopt ie voor geen meter.

    Voordat je een game joint kun je beter eerst zelf een game maken, dit voorkomt dat je een dirty disc error krijgt als je probeert te joinen.

    Je kunt niet spelen tegen: Amerikanen, Jappen, Fransen en Duitsers. De rest gaat volgens mij wel.

    Als je bij gamespy niet kunt joinen moet je eens kijken bij de configuratie of je wel de goede netwerkkaart heb geselecteerd.
     
  17. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    linken

    Welke software heb je nou precies nodig om met je xbox om gamespy te spelen????
     
  18. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: linken

    GameSpy tunnel

    Hoe vaak hebben ze dat al niet verteld.
     
  19. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er op nu en speel online maar het blijft klote gmes te vinden met pal versions iemand interesse om op een bepaalde dag te spelen reply dan ff??????
     
  20. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar der is nu dan ook eindlijk een goeie oplosing van Gamespy.
    Je kunt nu onder je eigen pal spelen.

    Voor de duidelijkheid alleen United Kingdom & Australie doen het niet Europe. Want dat zijn de andere pals.

    De spellen die boven staan aangegeven zijn bedoeld voor Amerikaanse spelers (NTSC).

    Dus je moet onder UK of AUS een spel gaan hosten of joine. UK werkt het beste.

    PS ze zijn nu nog voornamelijk leeg maar het komt allemaal nog wel. Ga voor nu nog even in de bovenste kolommen zoeken.

    Groetjes van Aremas
     

Deel Deze Pagina