Faq

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Daz, 6 feb 2005.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hallo mensen,
    Ik had niet echt veel te doen dus ik denk, Ik ga ff rondneuzen in de FAQ van Xboxworld! :9
    Maar ik kwam wel een beetje foutjes tegen en ik zal er een paar opnoemen.
    In X-Bazar is het toch dat je als titel dit moet doen in plaats van een voorbeeld uit de FAQ? Hierkomt ie uit de FAQ: Gezocht: [NGC] Super Mario Sunshine & Pikmin. of TeKoop/TeRuil: [Xbox] Timesplitters 2 (40 euro)
    Maar normaal moet je toch altijd [TK] of [GEZ] doen?
    En dit kwam ik tegen: X-bazar Moderators

GothicRulez, Graveheart en Mr.Blond

Die zijn daar toch ook niet meer moderator?
    Sorry al is dit irritant gedrag wat ik nu doe maar ik moest het gewoon even posten zodat jullie het konden fixen.
    Groetjes,
    Alex

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja alle FAQs moeten even worden nagekeken, zijn veel mod wisselingen geweest laatste tijd :) Thnx ;)

3. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Kun jij mijn auto komen wassen morgen? :+

/Mod Zeg iets nuttigs of zeg niks...

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, de FAQ heeft een update nodig. Maar de regels per Forum-gedeelte, en de Newbie-Faq zijn wel up-to-date, dus zo erg is het gelukkig niet.
    En de algemene regels kloppen nog wel gewoon.

Goed opgemerkt D@ M@STER:).

Enne High 5, ik zie je humor niet echt in.

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, een beetje humor wordt hier al snel onder het kopje 'offtopic' neer gezet terwijl het echt geen kwaad kan.

Ik mocht niet eens [TK/TR/TH] in de titel van mijn bericht in het Xbazar forum zetten :mad:.

EDIT
    Als jullie het bovenstaande bericht verwijderen klink ik wel heel dom. Wat is dit voor een censuur?

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    GothicRulez is volgens mij geen mod meer, maar die anderen wel. Ik heb ook wel eens "verouderingen" in faqs gezien. Misschien dat die regels toen golden voordat ik hier aanwezig was. Mja, dat moet de crew maar eens een keer updaten wanneer het uitkomt.

@ Tr@m$: [TH]? Bedoel je daar Te Huur mee ofzo?

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hoe help je de maker van de thread door hem te vragen of hij auto's komt wassen? Wat is het nut van een discussie over humor op het forum in deze thread? niks, en daarom is het nutteloos en aangezien wij nutteloze posts weren worden die vaak weggehaald. Maar goed, er is genoeg humor te vinden maar je moet zelf kunnen bepalen wat leuk is en wat niet. Een niet zinvolle eerste post met een niet eens goede grappige opmerking is niet de humor die wij willen bevorderen. Als we dit toelaten gaat straks iedereen een leuke opmerking plaatsen terwijl de topicstarter daar helemaal niks aan heeft.

Vooral in het xbazar forum is structuur nodig en zijn zulke grappen dus niet toegestaan. Zo blijft het overzichtelijk en duidelijk. Dat is geen censuur.

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker humorloos :D .

Maarre, mij viel het ookal op dat de FAQ's niet meer klopten. Zeg het ff als ze weer ge-update zijn, dan kunnen we weer fouten gaan zoeken :+ .
    Is er eigenlijk een vast iemand die die faqs maakt of is daar een afspraak voor(niet dat ik het wil doen hoor, maar ik vroeg het me gewoon ff af ;) )?

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Toch vind ik dat DVD's wel in X-Bazar kunnen moeten;)

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    mwah, ik vind het jammer dat ze niet meer verhandeld kunnen worden via xbazar, maar ik kan best begrijpen en accepteren dat het niet meer kan. Je kan bij deze discussie twee groepen maken:

1) Je Xbox kan ook DVD's afspelen
    Deze hebben als reden dat de filmschijfjes ook in je xbox passen en het vrij logisch is dat deze op een xboxforum verhandeld kunnen worden

2) DVD's zijn niet game-related
    Op x-bazar worden alleen games en console-hardware verhandeld en daar vallen DVD-films niet onder.

Zelf kan ik best begrijpen dat ze niet verhandeld worden, vooral voor overzichtelijkheid, maar aan de andere kant vind ik films wel meer te maken hebben en meer thuishoren op een xboxforum dan Playstation2 games.

Maar dvd's ruilen via PM kan wel hier en gebeurt wel eens. Verder voor het ruilen van dvd's gebruik ik pure dvd-fora als www.dvd.nl/forum en www.dvdforum.nl

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: Als er dvd's verhandelt mogen worden wordt xbazar onoverzichtelijker.

4) Dingen zoals Halo boeken mogen wél verkocht worden, strategy-guides ook. Dan vind ik dat dvd's ook wel verkocht mogen worden... De halo-boeken zijn dan wel op halo gebaseerd maar het zijn en blijven boeken.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Andere discussie, andere thread a.u.b.

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is er niet echt veel discussie meer mogelijk over dit onderwerp. We zijn gewoon allemaal van mening dat de faq veranderd moet worden...

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    @ JKI
    Nou,al moet hij verandert worden is het denk ik wel een grote klus!
    Maar er zijn foutjes ja en daardoor moet hij eigenlijk wel een beetje een poetsbeurt krijgen.
    Maar nu weer even een vraag:
    Is iemand anders nog rare foutjes tegen gekomen zoals dingen die er nu niet meer thuis horen etc in de faq?

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    verder zie ik niks wat verouderd is. Wel zag ik in de algemene faq een doorverwijzing naar de Cheats-sectie. Deze is ook enorm verouderd en er zijn weinig cheats te vinden. Nou speelt dat geen grote rol en is dat iets voor de crew van de frontpage en bovendien heeft het verder niks met dit onderwerp te maken.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het plaatje van hoe je je thread kunt sluiten is nog uit de V2 tijd :)

Volgens mij wordt het toch echt in blauw aangegeven O-)

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    /Mod lichtblauwachtig

Misschien ook een tip dat "normale"members deze tags niet kunnen gebruiken, alhoewel ik ook weer geen reden zie om hier misbruik van te gaan maken

EDIT: Ik denk dat het grootste deel van de faq idd nog gaat over functies in de V2 die zijn veranderd met de komst van de V3

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik neem idd ook aan dat het ongeschreven wet is dat members de /Mod tags niet mogen gebruiken

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    tsja, ik heb het nergens zien staan dat het niet mag en het kan gewoon. Ik ben ook niet van plan hier misbruik van te maken en met het gebruik van die tags hierboven wilde ik alleen de kleur duidelijkmaken.O-)

Deel Deze Pagina