1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bleh, hij loopt bij mij vast. Ik weet niet of het door de NXE komt, maar ik was nog niet bij 63% dacht ik...
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het soms ook gewoon vet om een hele dag te forwarden als je gaat slapen... dat hebben ze zo vet uitgewerkt!
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Review staat op de site. Leest niet lekker vind ik. Maar wat ik hieruit begrijp is dat de AI van de tegenstander bij vlagen erg slecht is. Wil deze game wel halen maar dit is toch een belangrijk punt bij een shooter.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nou, ik kan me daar totaal niet in vinden hoor. Ik heb weinig slechte AI momenten gehad.. Ik speel op Hard.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb jammer genoeg vaak gehad dat ze me flanken. ;)
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    De vijanden zijn af en toe wat moeilijk dood te krijgen maar dat stoort mij verder niet zo. Verder geen rare AI momenten gehad. Vandaag geprobeerd multiplayer te spelen maar vond niet zoveel team-deathmatch potjes. Ik vind het feit dat je eigengemaakte levels kunt spelen wel interessant. Zitten echt een paar goede levels tussen. Qua besturing vind ik andere shooters net iets fijner werken maarja...daar kan ik mee leven.
     
  7. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de NXE geinstalleerd en sindsdien werk de 62% savegame van Farcry 2 welke door de bug zorgde voor het totaal crachen van mijn xbox weer gewoon. Geen vastlopende xbox meer. Zij er meer gamers die dit opgemerkt hebben of is dit puur toeval?
     
  8. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game... Ik had alleen een vraag (ben nog niet superlang bezig), maar als ik een missie aanneem van de UFLL of de APR, belt ook meteen mijn 'friend' op... Hij biedt een alternatieve manier voor die missie, haal ik dan de missie ook nog wel van de UFLL/APR? (heb het bij de eerste missie op die manier gedaan, maar had er niet echt op gelet...)
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    Het maakt absoluut geen zak uit of je die missies voor je buddies doet of niet. Dat geld trouwens ook voor de buddy side missions die je in mike's bar kan aannemen. Je krijgt er geen diamonds, extra gear of zelfs maar een achievement voor. Alleen respect increased. En wat heb je daar aan? Nou de mannetjes in de cease fire zone duwen je niet meer als je te dichtbij staat dus...ja nou dat dus

    Ik heb dit spel ff uit pure frustratie in de kast gegooid. Wat gebeurde mij namelijk. Ik zit op 69% en heb alle buddies eindelijk gevonden en geholpen [ achievement], ik heb alle weapon convoys gehit [ achievement] , ik heb alle cellcular missions gedaan [ achievement], ik heb alle safehouses in beide provincies [ 2 achievements]. Ik heb zelfs alle diamanten ( ja echt alle 221 koffertjes) maar goed die leveren pas op het einde van de main quest een achievement op. Ik besluit dus om maar even de laatste jackal tape te gaan halen. Hier ging het voor de eerste keer fout. Die laatste jackal tape bevond zich in de noordelijke regio terwijl ik al lang en breed me in de zuidelijke had gevestigd. zodoende besteed ik een half uur aan terug te reizen. Ik pak de jackal tape die zich vervolgens niet automatisch afspeelt zoals gebruikelijk is. Hij verschijnt ook niet in mijn lijst van tapes en die reporter zit ook niet in mike's bar. Zodoende, hij heeft hem niet geregistreerd maar hij is wel weg.

    Nou goed, ik ben de beroerdste niet dus ik laad een oudere safegame en laat die tape maar ff voor wat hij is. Ik ga verder met de main quest. Daar gebeurde wat ik al vreesde. mijn game liep vast en ik kon die betreffende laatste safe ook niet meer loaden ( nog wel eerdere saves).

    In het kort, ik ben behoorlijk pissig dat na urenlang diamanten,jackal tapes en safehouses zoeken de game gewoon besluit vast te lopen. Far cry gaat in de kast totdat ze dat probleempje fixen.

    Wordt daar trouwens aan gewerkt of zeggen ze daar nog niets over?
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, double post
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een dubbelpost 20 min later. ;)
     
  12. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat die wapendealer bij mij al een tijdje pleite is?
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ben je in het noorden of in het zuiden?
    want als je alle wapen missies in het zuiden hebt gedaan dan is hij ff pleiten.
    moet je naar het noorden en dan daar missies doen:D
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het gaat hier volgens mij om de main missies die je kan uitbreiden als je buddy belt. Daar krijg je een achievement voor.
     
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lang verhaal over die dubbel post. Scherm stand nog open met "post hier"dus ik dacht oh kennelijk was ik dat vergeten enzovoort.

    Goed ik heb een oplossing voor de 62% glitch...komt ie.....speel hem in een ruk uit.

    Heb ik zojuist gedaan, aardig wat uren mee bezig geweest om het halve spel in een keer uit te spelen zonder de load option te hoeven gebruiken maar goed. Men ogen zijn nu kapot MAAR IK HEB HEM UITGESPEELD!! :cool:

    Enne, ik weet iet over die main missions. Ik heb wel alle keren de buddy erbij gebruikt dus ja het zou kunnen. Maar die sidemissions hoef je zeker weten niet te doen.

    [niet lezen als je spel niet hebt uitgespeeld]
    sterker nog, schiet je buddies dood zodra je ze ziet, dat scheelt werk op het einde . Heb ik zo men best gedaan ze het hele spel lang in leven te houden, blijk je ze gewoon allemaal te moeten afknallen...kater
     
  16. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt! Hij komt pas weer terug in Act 2 had ik op google gevonden, omdat je anders te hard african ass kicked :D
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ik heb totaal geen last gehad van die bug.
    kon hem gewoon elke keer save en de volgende dag weer loaden.

    heb er toch nog wel een paar weken over gedaan
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Het betreft een percentage van de xbox bezitters. Zo'n beetje elke game heeft kinderziekten maar deze game heeft dat bij ongeveer 30 to 40 van de far cry bezitters. De game heeft bovengemiddeld veel kinderziektes, er is nog geen officiële erkenning van het probleem of een mededeling dat er aan gewerkt wordt door ubisoft.

    Ik ben vandaag aan de slag gegaan om de laatste bug er ook maar even uit te werken. Namelijk dat als ik jackal tapes wil gaan op halen uit de eerste provincie terwijl ik al in de 2e ben hij deze niet meer registreerd. Ik heb een oude savegame geladen en ben maar gewoon eerst alle tapes gaan zoeken voordat ik verder ging.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die van mij liep de laatste 5x ook vast, al weet ik niet of ik op 60% zat. Volgens mij niet.
     
  20. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt nu echt tijd voor een update, ik speel hem al 3 weken niet meer. Aangezien hij crasht als ik de missie wil opstarten. Zit ook boven de 60%....
     

Deel Deze Pagina