1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geweldig! :D

    Gisteravond toch even geprobeerd. Gaat er zeker komen die game, maar de fuck wat is het donker zeg. :eek:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eindelijk echt een beetje aan Blood Dragon begonnen. Wat een fucking geniale game zeg. _O_

    Die tutorial momenten. :lol:
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nog steeds niet gespeeld, maar dat is echt een compleet gestoorde game of niet? 8)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Probeer de demo maar. Ik weet zeker dat je MS punten gaat uitgeven. :+
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je far cry 3 hebben gespeeld voor blooddragon. Heb FC3 niet.

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, Farcry blood dragon is een aparte arcade game.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Super, ik ga het eens nakijken

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zoals Leis al zegt. Het is gewoon een arcade game, in een best komisch filmpje aangekondigd door twee mensen van het dev team.

    Demo is vermakelijk, maar logischerwijs beperkt. Het was voor mij iig wel genoeg om de game te kopen.

    Ik had eerst ook zoiets van: WTF, dit ga je niet serieus menen? Wel dus en het is ontzettend vermakelijk. _O_
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, eerste uurtje in Farcry 3 gestopt. Sfeer is al gelijk top! Ben nog wel zoekende, echt een forse berg informatie gelijk. Voor elk stukje tekst is er een nieuwe tutorial. Komen die later nog eens voorbij?

    Waar kan ik eigenlijk wapens equippen die ik heb? Ik heb nog maar één slot open op mijn weapon wheel (LB) maar heb wel meerdere wapens, volgens de store, in mijn bezit.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Verder spelen? Later als je verder bent, kan je bijvoorbeeld je wapens veranderen in een save punt.
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zit nu aardig wat uurtjes in FC3 maar ben nog steeds niet echt onder de indruk.

    Het ziet er wel heel mooi uit maar het voelt allemaal zo enorm onwaarschijnlijk aan, al die dieren binnen 10 meter van elkaar, perfect verdeeld over het eiland, soms net teveel Vaas's soldiers op een plek om lekker het eiland te verkennen.

    De sfeer begon sterk maar vind het nu allemaal een beetje mwah mwah. Nog geen trigger gevonden om echt door te spelen in ieder geval.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Probeer als silent Bobby overal door heen te gaan. Tussen de dieren en tussen de soldiers. Is best een uitdaging.
     
  13. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Is de Online Pass voor Co-up.
    Heb FC3 al voor pc maar een maat van me heeft hem voor de x360. En denk er over om hem ook te halen voor x360.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Voor co-op moet je die game niet halen, is de moeite niet waard. Saaie missies waarbij je steeds hetzelfde moet doen. Voor de singleplayer moet je hem wel halen natuurlijk!
     
  15. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    SP is goed zeker op PC :thumbs:
    Heb alleen Co-op niet gespeeld voor PC en twijfel nog..
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Voor co-op alleen de game halen zou ik het echt niet doen! Zijn iets van 6 missies ofzo, lijken allemaal op elkaar en het is echt niet heel boeiend. Ik zou dan voor een game als Borderlands 2 gaan.
     
  17. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Oke thanks..
    Wordt MP nog veel gespeeld..?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet mega veel, maar zijn nog wel lui te vinden en als je echt iemand zoekt kun je altijd hier vragen. ;)

    Game is wel zwaar vermakelijk. Als ik ooit al die collectables heb, dan reset ik die outposts even en ga ik nog voor die kill skills die ik nog moet. Maar het is weer lekker als als werk. :'-(
     
  19. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Net far cry 3 voor een klein prijsje 2e hands gekocht.
    Erg mooi spel!
    Snap alleen niet echt hoe je dit spel moet spelen...
    Ben na de 1e missie voordat je naar de dokter moet maar meteen wat rond gaan kijken. Veel radar torens vrij gemaakt. Wapen was snel leeg maar pakte er gewoon 1 van de vijand....
    Word er alleen wel al gek van dat me rugzak of portemonnee telkens vol zit.
    Ben nu alleen maar op zoek aan t gaan naar bv. herten geiten enz.
    Echt kampen vrij maken zit er niet in, waar moet je beginnen met maar 60 kogels....
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kijk naar datgene wat je nodig hebt om een grotere portemonnee, rugzak en dergelijke te maken en zoek op de map naar die diersoorten.

    Het leuke aan far cry 3 is dat je het niet hoeft te snappen....

    Wil je alleen voor de torens gaan? Best.... Alleen de dieren villen? Best..... Story mode pakken? Okay, no problem.....

    Doe waar je zin in hebt en indien nodig pak datgene wat je nodig hebt om diverse dingen te upgraden...
     

Deel Deze Pagina