1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen, het einde is wel echt een gruwelijke anticlimax...
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Klopt, vond het ook wel een beetje vaag.

    Laatste missie was wel tof.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan iemand mij vertellen (over het pokerspel met Hoyt)

    Hoe kan het dat je eerst poker zit te spelen met Hoyt, dat er daar 2 of 3 bewakers stonden en dat hij vervolgens je vinger er af hakt en je een black out krijgt o.i.d en je dan opeens 1 tegen 1 staat met een mes in je hand zonder de bewakers? 8)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
  4. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat 't echt een vet spel is. De single player is erg groot incl. de side missions. Speelt lekker weg. Heb nu alle radiotorens beklommen en ben volgens mij bijna klaar met de main story. Ik moet eigenlijk nog wel alle vijandelijke kampen veroveren.

    Ondertussen ben ik ook begonnen met de multiplayer. Hier ben ik ook erg tevreden over! Speelt erg goed. Ik vind alleen dat ze wel een iets beter matchmaking voor (grote) custom maps met voertuigen kunnen doorvoeren. Voor mij bied dit spel nog wel wat maandjes speelplezier!
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel, Je zit dan in een adrenaline trip en focust je enkel op Hoyt waardoor je die andere gasten niet meer ziet, Zodra je Hoyt dood hebt ligt de kamer ook ineens bezaait met dode bewakers en dat zijn er meer dan de drie die er eerst nog levend stonden.

    Ja ik vind het ook vaag, Maar noem eens een stuk main story dat niet vaag was?
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Did I ever tell you about the definition of insanity?
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb het nog nergens kunnen lezen maar kun je ook gewoon freeroamen met helikopters e.d. ?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Zijn er helikopters? :eek:
     
  9. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Met vijanden die op je schieten erin.

    Nee, Niet dat ik weet. Helaas.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ok jammer, dan laat ik em liggen. :{
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Als je het alleen daarom laat heb je je niet verdiept in het spel :emo:
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ben er maar een stuk of 5 tegengekomen, gewoon de piloot eruit schieten en klaar is kees.
     
  13. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    What the fuck is dat voor een vaag einde... Ik heb op YouTube de bad ending bekeken en die is nog vager dan de good ending. :+

    Maar goed, ik heb vrijwel alles gedaan nu in Far Cry 3. Nog één kamp uitmoorden en dan heb ik daar ook weer de achievement voor. Al die relics zoeken ga ik later aan beginnen, ik heb nu wel even genoeg Far Cry 3 gespeeld!
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze zitten er wel in hoor. Net zoals straaljagers, luchtballonnen en UFO's.
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    :emo:

    Ik vind het gewoon leuk om in helikopters rond te vliegen. Dat vond ik ook erg gaaf aan Just Cause 2. Dat mag toch?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat is het toch heerlijk om een buitenpost aan te vallen en de versterking per boot op te wachten met een pakketje C4. Multikill Halo 3 stijl! 5 in 1. :+_O_
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Far Cry 3 en Just Cause 2 zijn twee totaal verschillende games ;)
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Pff wat is die co-op ook verschrikkelijk slecht zeg :emo: Checkpoints liggen veel te ver uit elkaar (ookal zegt 'ie dat we een checkpoint hebben worden we nog een kwartier speeltijd teruggezet als we doodgaan), hitdetection is om te huilen en elk level is PRECIES hetzelfde.

    Zit nu met een maat echt de chapters af te werken omdat we gewoon 1000G willen hebben, maar om nou te zeggen dat het leuk is...

    Kan gewoon niet geloven dat een studio die zo'n geweldig spel afgeleverd heeft zo'n slechte co-op in elkaar heeft weten te flansen.
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja en daarom wilde ik dus weten hoe het zat met freeroamen en welke voertuigen je daar voor zou kunnen gebruiken. Maar goed, het is kennelijk een vreselijk gekke vraag, ik zal wel een noob zijn en geen vragen meer stellen. Hoe zou het toch komen dat het het steeds minder druk wordt op dit forum. :)
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee het is niet raar dat je een vraag stelt, het is raar dat je een van de beste games van 2012 laat liggen omdat je niet rond kan vliegen in een helikopter. Als je eiland 2 bereikt krijg je iets veel beters dan een heli, geloof mij maar.
     

Deel Deze Pagina