1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja dat mag jij vinden, maar ik vind het rondvliegen in heli's dus leuk en massa's andere mensen kan dat weer niks schelen. Daarom mag ik toch kiezen of ik deze game wel of niet aanschaf? Maar tegenwoordig moet je hier alles in drievoud uit gaan leggen en wordt bijna elke afwijkende vraag uitgelachen. En dat is niet alleen hier, dat is ook in de kledingtopics bijvoorbeeld zo.

    Nou ja, laat maar. Kennelijk hoef je hier niet te zijn voor wat advies. :)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zucht...
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Het heeft er niets mee te maken dat ik jou keuzen niet respecteer want dat moet je helemaal zelf weten, maar dat jou antwoord er een beetje kortzichtig uitkwam.

    Zo van, geen heli´s dus een kut game.
    Terwijl er misschien (eigenlijk wel zeker) genoeg andere dingen in zitten die dit kunnen compenseren?
    Er zijn wel helikopters in het spel, maar deze kun je alleen opblazen, dus misschien dat je daar blij van word?
    En als je alleen games koopt met helikopters, dan zal het wel dun gesteld zijn met jou collectie.
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wtf? Ik zeg toch nergens dat het een kutgame is? Ik zeg alleen dat ik dan even oversla. Misschien dat ik hem later nog eens aanschaf als ie wat goedkoper is. Ik had gewoon weer zin in een game waarbij je lekker kon freeroamen met heli's.

    Maar dit is dus precies wat ik bedoel. Altijd en eeuwig dat zwart/witte gedoe en dat denken voor een ander. Ik bedoel, geef gewoon antwoord op een vraag en laat de mening van een ander lekker in zijn waarde. :)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lol daar ben jij ook zo goed in :9
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wanneer stop je eens met je persoonlijke rant tegen mij? De leukigheid is namelijk al een tijdje weg :)

    Ik val jou ook niet lastig toch bij elk dommigheidje wat je zegt.
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Als je de 1e zin leest en daarna de 2e dan zou begrijpen dat jou antwoord nogal kortzichtig is en het heel makkelijk is om het te interpreteren dat jij het een kut game vind want geen helikopters.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Goed voornemen voor Bubbles: Meer de ontwikkeling van games volgen die hem aanspreken.

    Ik kan mijn Sisi wel zonder nemen namelijk. ;)
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Joh, ik heb het al tig keer uitgelegd nu, ik ga dit topic niet langer vervuilen. Tis wel goed zo. Blijf maar lekker dingen invullen voor mensen en blijf dingen maar lekker zwart/wit zien. Ik stel mijn vragen voortaan wel ergens anders of zoek het wel even op google op. :)
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    In het spel zijn er helikopters om af te knallen. Maar waar je zelf echt mee kan vliegen zijn paragliders en wingsuit+parachute. Hoort zo in het spel. Gelukkig geen Apache helikopter à-la GTA. Dan wordt alles wel heel makkelijk...
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dankjewel Evert. :)
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dat betere als een helikopter dan?
    of bedoel je die wingsuit?

    Vind ik alles behalve beter:+
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jawel man, van een berg afspringen en de helft van het eiland overgliden, om daarna een duikvlucht te maken recht in het water _O_ Beter dan een heli moeten zoeken (en er in first person in moeten vliegen :+)
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vorig weekend een aantal uurtjes gespeeld, maar kwam er echt maar niet in. Dat hele jaag principe voor upgrades van items had ik niks mee, daarnaast vond ik hem niet echt lekker spelen op de 360. Vind het bij deze game toch wel merkbaar dat de 360 toch wel op is. Game loopt gewoon echt niet lekker, voelt stroperig aan. Gedurende het rijden in auto's was het bijvoorbeeld een grote slowdown zone. Veel pop-up en draw-in problemen ook. Daarnaast deed de game me verder niet heel erg veel qua missies en dergelijke. Kan me voorstellen dat mensen de game tof vinden, maar hij is niet aan mij besteed. De grafische problemen zorgden ervoor dat ik echt maar niet in de game kwam.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    De game heeft zijn momenten qua graphics, gister aangekomen bij die dokter en dat was echt prachtig. Was schemerig en doordat mijn HUD en wapen verdwenen kon ik echt genieten. Maar zijn genoeg best wel lelijke momenten ja, maar goed gezien de grootte van de map is het nog steeds netjes. Al raad ik sowieso wel niet aan om eerst de pc-versie te spelen.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ja, wat is het nu :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Sowieso niet de pc-versie spelen, anders ga je je ergeren aan de 360-versie. :+
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dan kan ik toch niet vliegen met dat ding. Stijgen met een wingsuit is onmogelijk bij mij, ga steeds geleidelijk omlaag dus lang vliegen kan ik er niet mee.
     
  19. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    ja dat had ik in het begin dus ook, de framerate ligt gewoon op vele stukken veel te laag. Maar hoe verder ik in het spel kwam hoe meer ik het ging waarderen, even lekker een basis in de fik steek dat soort dingen prachtig. Maar goed ik denk alleen niet dat het aan de xbox ligt maar eerder aan ubisoft, ze hebben er voor de consoleversie lang niet alles uitgehaald. Natuurlijk kan een pc grafisch meer, maar met farcry 3 hebben ze lang niet alles uit de xbox weten te halen en al helemaal niet als je het vergelijkt met red dead redemption. Best wel erg jammer, voor een verder erg vermakelijk spel.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    koop een betere tv.. nergens last van
     

Deel Deze Pagina