Hallo,
Ik kan via de zoekfunctie de thread van Far Cry 3 niet vinden, dus ik heb maar een nieuwe thread aangemaakt.
Sinds kort heb ik Far Cry 3. Echt een vet spel en uitgebreid! Ik vind het zelf altijd leuk om mijn eigen maps te creƫren. Hierbij heb ik wat problemen ondervonden.
De vragen die ik heb:
Kan ik een map ook bespelen waarin AI zit? Er staat nu de hele tijd iets met validatie. Ik kan wel via de map editor bespelen maar niet echt delen met anderen. Ik heb een last stand map gemaakt maar kan die niet delen jammer genoeg i.v.m. die validatie (dus bij team deathmatch spawn points etc aanbrengen maar die heb ik niet want het is gewoon een level met AI gasten die je moet tegenhouden). Daarnaast is het ook ivm validatie onmogelijk om wapens te plaatsen.
Mijn 2de vraag is hoe het mogelijk is om van bepaalde items, bijvoorbeeld, dozen en gebouwen, van hoogte te veranderen?
Als derde zou ik graag willen weten hoe je stromend water aanbrengt? Ik wil graag vanuit een berg een rivier laten stromen, maar vind geen optie om stromend water te laten aanbrengen.
En als laatste zou ik willen weten hoe het zit met de map limits, dat je niet verder kan dan een door jou opgestelde grens. Ik heb de optie wel gevonden maar ik snap het nog niet echt
Ik hoop dat iemand mij wat antwoorden kan geven. Bedankt alvast!
Laatst bewerkt: 21 jan 2013