[gb]Far Cry 3[/gb] Ontwikkelaar:Ubisoft Uitgever:Ubisoft Montreal Studios Genre:First Person Shooter Platform(s):Xbox 360, PS3, PC Spelers:1 Releasedatum:2012 [gb]Informatie/gb] [GB]Filmpjes enz. [/GB]
Bekend is met een d. Far Cry 2 = veel potentie, maar niet waargemaakt. Dikke tegenvaller. Natuurlijk zal ik deze weer in de gaten houden, maar deze keer met minder anticipatie dan met deel 2. Wil geen 2e keer teleurgesteld worden.
mwoah, ik heb bij farcry 3 een beetje hetzelfde optimisme als bij AC2. De technische basis ligt er al en is fantastisch, de meeste aandacht kan nu uitgaan naar de daadwerkelijke gameplay
Maar de gameplay was bij AC al geweldig. Dat kan je niet bij FC2 zeggen. (Vind ik.) Ik heb ooit eens op een rijtje gezet wat mij allemaal irriteerde aan FC2. Was nog een redelijke lijstje geworden dacht ik.
FarCry 1 was echt supertof, alleen werd het minder toen de monsters kwamen. De settings van deel 2 waren echt supertof, maar net als die andere Ubisoft game (Assassin's Creed) leek het meer een techdemo dan een vermakelijke game. Het was gewoon erg saai.
ik vond zowel FC2 als AC aardig eentonig qua gameplay.. Als FC3 meer gevarieerde missies heeft en betere personages ( en geen stomme respawnende checkpoints meer ) is het voor mij al een hele verbetering. Maar ik verwacht idd ook meer van AC2 , las vanmiddag op Kotaku dat het team dat er aan werkt op dit moment 3 keer zo groot is als het team dat aan deel 1 werkte
AC had een geweldige, maar ietwat eentonige gameplay. FC2 slecht/matige gameplay en eentonig. Heb ik toch liever de eerste. Voor de volledigheid; hier is de post van mij waar ik het over had. ^Dat moet dus allemaal verbeterd worden. Doorzetten zou niet nodig moeten zijn bij een goede game. Maar ik heb iig doorgezet maar het is me dus niut gelukt om het leuk te vinden. En dat terwijl ik soms van de meest slechte games kan genieten.
Naja, ieder zijn keuzes maar ik ga deze game zeker in de gaten houden, maar als er ook een map editor bij komt dan mogen ze er wel een handleiding bij doen
Ik vind far cry 2 op zich wel leuk maar je bent het wel snel beu, heb het bij een vriend gespeeld omdaat ik hem wilde kopen maar na middagje spelen was ik het al beu, dus hopelijk vind ik 3 vetter!
Ik had op zich wel zin om door te gaan, zeker als je in het 2e gebied komt, maar die verr*tte kl*te bug zorgde ervoor dat de game op 68% bleef hangen. Patch was toen nog niet uit dus gelijk doorverkocht die hap.. maar ik ben best bereid deel 3 nog een kans te geven
singleplayer is wel vervelend na een tijdje, alleen multiplayer blijf ik steeds leuker en leuker vinden.