1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb hem net gehaald bij de Gamemania voor 35 pleuro. Ben erg benieuwd, is nu aan het installeren. Want ik hoor van meerdere bronnen dat het echt helpt als je deze game installeert.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn wat een game! _O_
    Ik speel 'm op m'n Retina MacBook Pro. Super!
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zit niet zo reclame te maken :p
    Die XBW award is voor jou.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Trekt 'ie een beetje fatsoenlijk op 'Retina resolutie'?

    Game vanmiddag opgepikt bij de Gamemania. Zo maar eens beginnen :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wow wat een intro, maar fucking hell wat een screen tearing EN een raar blur effect wat ik gewoon constant heb wanneer ik ronddraai met de camera. Ik heb dit in geen enkele game zo erg gehad. Het zal ongetwijfeld veel minder erg zichtbaar zijn op een klein scherm..maar ja..ik heb nou 'eenmaal' dat 60 inch scherm. Hopelijk komt hier een patch voor...zo niet...poeh..dat gaat ECHT wennen worden.

    Game heb ik gelijk geinstalleerd.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik moest ook even wennen aan de framerate en de graphics. (Heb een 51" plasma). Maar na een half uur weet ik al niet beter. Wat een spel!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ah verdikke zeg, het is dus toch de framerate? Want ik zou het geen framedrops willen noemen waar sommige andere games aan lijden, maar meer een soort moemakend, gek blur effect. Met de screen tearing kan ik tot nu toe wel leven, dat is niet eens zo'n ramp..maar dat blur effect :mad: Hopelijk zeg ik over een half uurtje hetzelfde als jij man.

    Toen ik de game in de 360 deed, startte ie automatisch op..update gedownload toen en toen gelijk terug naar dash om te installen. Maar dat is prima toch? Ik hoef hem toch niet persé eerst te installeren op de HHD en DAN pas de update downloaden van de game?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2012
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het wel vreemd. Want volgens mij hoort de game op 30fps te draaien op console. En correct me if i'm wrong, draaien de meeste shooters op 360 niet op 360fps? Zoals Halo 4, BF3, MoH WF etc? Daar echt geen last ermee.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Draai op 1920 x 1080.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kan het zijn dat er een meer last van heeft dan de ander, of werkt dat screen tearing niet zoals met bugs en glitches? Zeg maar dat jij er last van kan hebben, maar een ander minder of helemaal niet. Ik vermoed namelijk, ook omdat ik dit topic lees, dat iedereen er last van heeft en dat screen tearing overal (kan voorkomen) voorkomt.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Er zijn echt genoeg mensen op de Gamefaqs forum die zeggen geen tearing te zien en ook de aparte framerate niet. Maar dat zeggen er ook genoeg over GTA IV..en dat vind ik iets wat echt niet te geloven is. Maar ik weet zeker, hoe kleiner je scherm, hoe veel minder zichtbaar het is...of minder gemakkelijk te zien het is.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo heb ik de game ook geïnstalleerd. Eerst update (Want de game startte vanzelf op) en daarna geïnstalleerd.

    Ik heb trouwens nergens last van. Ik zie die 'waas' niet waar iedereen het over heeft... of het valt mij gewoon niet op. Een maat van me w/appte me ook al gelijk bij het intro filmpje dat 'er iets over het beeld' zat. Het zal wel aan mij liggen, want ik hecht niet zoveel waarde aan graphics. Liever een lelijke game die op 60 fps draait, dan een mooie game die op <30 fps draait.

    Nu lekker op m'n jetski radio torens ontmantelen :cool:
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hangt misschien ook wel van je tv af.
    Want als ik een game speel waar het even heel erg druk is begint het beeld een beetje te schokken.
    En far cry 3 is een game met heel veel detail.
    Maar het boeit me niet, het is gewoon een fucking vet spel!!
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2012
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is absoluut zo, hij is tot nu toe heel erg gaaf inderdaad. Vind het ook erg cool dat er een cover system in zit, werkt ook prima. Gaaf dat je over hekjes heen jumpt en wanneer je het water in springt, dan draait de camera automatisch naar beneden zodat ie duikt, nice!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kut, 107 CM hier. 8)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    framerate is best redelijk , zit volgens mij aardig tegen de 30fps aan (geloof dat ik dat ook al op DF had gelezen?)

    Die motion blur is gewoon even wennen. Start deel 2 nog maar s op, die had t ook

    tearing is wel wat minder, vind het toch redelijk aanwezig, vooral bij snelle actie
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoooo dan. Net een beetje aan het varen, hoor ik wat gekke dierengeluiden. Dus ik stop de boot en ga het eens bekijken, zie ik ineens een zooi pauwen (althans...volgens mij zijn het pauwen) en beginnen me gewoon gelijk aan te vallen...en yep...ben geowned door eentje, ahahaha.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kwam in het eerste de beste bosje al 2 tijgers tegen

    helaas geen herten, ik wil mn 3e gun slot dammit
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil graag een tweede, want ik kan nu geen geweer EN handgun dragen nog. :)
     

Deel Deze Pagina