1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Max payne 3 is voor mij GOTY. Far cry 3 zeker nummertje 2.
     
  2. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Super vet spel. Dat gevoel dat je opgejaagd wordt komt ook goed over. Als je rond loopt en je hoort een auto voorbij komen direct de bosjes induiken. Ja, heel tof! Stealth werkt ook top. Heerlijk om een kamp rustig uit te moorden.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel echt alleen nog maar met die boog :) leuk om eens een free-roam game te doen waar je echt stealthy kan spelen

    wat me wel irriteert zijn die constante tips en mission reminders, maar dat kan zeker niet uit?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ah fuck, pc-versie loopt lekker. Ik ga spijt krijgen als ik straks mijn 360-versie binnen krijg. Vaas is baas.
     
  5. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar irriteerde ik me eerst ook aan. Vallen me nu eigenlijk niet meer op. Verhaal zelf lijkt me ook best tof om te spelen. Ben er wel benieuwd naar. Maar eerst nog lekker verder rond zwerven en ontdekken
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Waar kan ik wilde varkens vinden? Ik vind ze maar nooit
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :lol: ik schrik me net helemaal wild,. zwem even een klein slootje over op weg naar een objective... zwem rustig tussen wat lelies door.. En ineens BAM! , krokodil aan mn arm :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook gaaf als je full speed in een auto rijdt en je springt er dan uit..dat je niet gewoon meteen stilstaat op de grond, maar dat ie er echt uitspringt. Heb net de Lost Expeditions DLC uitgespeeld..was leuk maar echt geen ramp als je het niet hebt.
     
  9. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vermoeden had ik al door info van de 2 missies te hebben gelezen
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ach ja 35 euro voor Lost Expedition Edition toch mooi mee genomen. Wel PC though.
     
  11. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfoe, vanavond de hele avond gespeeld en wat een topgame is dit zeg!
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit ook te twijfelen om de game als nog te halen, ik zit te twijfelen tussen de normale en de insane editie. Volgens mij hebb ik ergens gelezen da de normale editie bij saturn iets van €40 was, en de insane kan ik krijgen voor 55. Wat is aan te raden ?
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Voor die 15 euro extra zou ik voor de Insane Edition gaan. In de Insane Edition zit:

    - Far Cry 3 in een speciale survival kit hoes
    - Vaas Bobblehead (12 cm)
    - Monkey Business: een exclusieve singleplayer missie van een uur lang.
    - The Lost Expeditions: twee nieuwe missies van dik 40 minuten lang en een extra World War II Flare Gun.
    - The Hunter Pack: M7000 geweer met collector skins.
    - Predator Pack: vier zeldzame roofdieren en een pijl en boog.
    - Warrior Pack: Een dolk en twee tribal tatoeages.
    - Insanity Guide: Overlevings guide met tips om te overleven op het eiland.

    Wat voelt het trouwens heerlijk om die gasten met molotov cocktails zelf in de hens te zien vliegen als je ze schiet:p. Ik ben nu eerst alle zendmasten aan het doen dan hebben we dat ook gehad. Gisteravond was ik in gevecht met een cheeta ( jacht missie ). Ik loop naar achteren om dat beest te ontwijken en opeens viel ik naar beneden en bleef maar vallen totdat ik in het water terecht kwam. Ik was ineens in een grot...Ik kon daar helaas niet uit ontsnappen omdat ik nog niet genoeg lucht had..
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  14. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Insane edition van amazon is binnen gekomen, mijn zoontje van 4: "Die bobblehead heeft verkeerde hoofd." Vanavond maar eens gaan dolen door de jungle
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hmm moeilijke keuze, is toch 15 euro :p En der zijn nog zoveel games die ik wil, ook nog volgend jaar ( tomb raider, the last of us, ni no kuni etc ) Maar is het wel zeker dat de saturn hem voor €40 verkoopt ?
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Inmiddels toch aardig wat gespeeld ( singleplayer )
    En idd wat een topgame! Vind het verhaal echt cool gedaan. Die Vaas is echt een bad ass. Totaal geen emoties die gast.

    De pijl en boog + molotov cocktail pijlen zijn cool. En tering wat is de wereld big!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Amazon heeft hem verstuurd, ben nu wel benieuwd.
     
  18. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik snap is dat als je saved je een melding krijgt dat het slot al een savegame bevat en of je het wil overschrijven.. Maar ik zie nergens waar je een ander slot kunt kiezen!

    Iemand een idee?

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik probeerde net farcry 3 te activeren op steam maar dit lukte niet met de installatie key. Hij wordt wel op steam verkocht vaag ;(
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Waar heb je hem gekocht?
     

Deel Deze Pagina