1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Jawel, op US store (Playstation) kopen. PSN cards kopen op g2a of pcgamessupply. Betaal voor elke nieuwe game op die manier maar rond de €40, door gunstige wisselkoers op de $.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    40 euro? Welke wisselkoers gebruik jij dan want 70 dollar is op het moment zo een 56 euro waard.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Grootste pluspunt van de game: De map. De game dwingt mij hierdoor het stukje bij beetje te spelen om ten volste te kunnen genieten. Stukje bij beetje de game opslaan ook, iedere keer na het bevrijden van een stukje gebied of outpost. Het gevoel van bevrijding en verovering komt hierdoor naar mijn mening ook beter naar buiten. Prima opgelost t.o.v. de vorige games.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Wisselkoers van g2a verkopers :+.

    https://www.g2a.com/playstation-network-gift-card-50-usd-psn-united-states-i10000067097021

    €38,43 voor een $50 kaart nu, pas was die maar €34,nog wat.

    En op de US store zijn games niet standaard €69,99, maar $59,99. Dus sowieso al goedkoper..

    Deze methode kun je ook gewoon met een Xbox of Switch doen trouwens, zo bespaar je echt veel op games.
    Alleen geen idee of het helemaal legaal is :+. Nu betaal ik belasting voor USA in principe en niet de 21% voor de NL overheid?

    Terugkomend op @Rienbu
    Ligt er een beetje aan wat je inkomen en huidige saldo status op de bank is :+.
    Als je zin hebt in een goede Far Cry game is die zijn geld sowieso wel waard.
    Persoonlijk vond ik alle Far Cries behalve 1 best wel ruk. Beetje plichtmatig dorpjes veroveren,
    torens beklimmen om de map te ontgrendelen etc. Deze voelt een stuk minder plichtmatig en generic Ubisoft aan :thumbs:.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2018
    Rienbu en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja kan het wel veroorloven hoor. Maar denk toch dat ik 70 wat te prijzig vind. Heb nog genoeg te gamen dus vermaak mij het weekend wel. Op disc is het idd veel cheaper.
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Kan iemand deze gast nadoen? :)

     
    allstyles en Alexknl vinden dit leuk.
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Verstandige keus want 70 euro is het zeker niet waard. Leuk spel maar geen prijs kwaliteit verhouding als bv een witcher.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Mwah relatief.. 70 euro is imo ook een avondje de stad in of eten in een fatsoenlijk rrstaurant. Dan haal ik hier meer uren vertier uit :)

    Daarnaast verkoop ik deze game weer over 2 weken voor 35 euro. De voorbeelden reeds genoemd zijn lastig restitueerbaar
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat is zeker waar.. entertainment kost helaas altijd geld.

    Heb je 'm op de xbox?
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Jij zoekt een second hand? Nee helaas ps4 haha
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja idd. Wil mijn X wat meer aan hebben dus skip 'm even voor de ps4 ;)
     
  12. Stanceboy

    Stanceboy New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste allemaal. Ii heb sinds gister een probleem met far cry 5 op de xbox one.

    Tijdens een cut-scene is er wat mis gegaan en nu loopt het spel vast (zwart scherm) na afloop hiervan bij terugkeer “open wereld” game. Ik heb tijdens deze cut-scene de xbox home knop gebruikt om de game te pauzeren (de pizza was klaar) en bij weder terug starten gebeurde dus voor het eerst het bovengenoemde. Iemand eenig iedee? Alles behalve nieuwe game starten is geprobeerd. Denk aan hard reset 10sec op aan uit knop op console. Meerdere malen opnieuw opstarten. Game op verschillende manieren opstarten. Ik wil game opnieuw installeren en of nieuwe save maken zo lang mogelijk uitstellen. Ik zat er net zo lekker in. En opnieuw beginnen verpest het aardig voor mij. Al die uuren regenboog forel vangen weer voor niks geweest. Thanx alvast en wie weet kan iemand mij helpen.

    Gr jasper
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Dit soort dingen zijn altijd kut. Kan je me iets meer info geven. Wat voor pizza was het?
     
    Rienbu, Sonny en Servantes vinden dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Despite releasing in the first quarter of the year, Far Cry 5 is the fastest selling game in the franchise's history (in the UK, anyway).

    It's a well received game and has had a strong launch campaign. But it's also arrived during one of the quietest starts to the year we've seen for console games, and has capitalised on that fact - Far Cry 5 is comfortably the biggest name on the schedule for the first six months of the year, and the biggest launch of 2018 to-date.

    It also happens to be the most successful game to ever launch during 'week 13', beating the previous record holder - BioShock Infinite.

    In addition, the PS4 version of the game is the sixth biggest launch of a Ubisoft game on an individual format in UK chart history. The PS4 version accounted for 60% of the game's sales.

    Note: this is just boxed sales. Digital sales are not included.

    It means last week's No.1, the Xbox One exclusive Sea of Thieves, drops to No.3. The game suffered a 52% drop in sales, which is actually not that bad for a AAA console game.
     
  15. Stanceboy

    Stanceboy New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Van alberthein exelent! Salami gehakt en olijven! Was een verdomt lekkere pizza.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nice, maar waar zijn de aantallen? Dit zegt natuurlijk nog niet zoveel zolang je niet weet of er in de UK bijvoorbeeld al 500K verkocht zijn of meer, of juist minder.

    Het bericht is nice, maar wel een beetje incompleet zonder de exacte aantallen. :)
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Staan er niet in alleen dat het om retail versies gaat en dat digitaal niet meegeteld is.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb je de pizza Pollo van Dr. Oetker weleens geprobeerd?? Beetje hoy-sin saus erbij en hij is heerlijk!

    Edit:

    Zie dat de MM open is vandaag maar zie ook dat de game ietsjes cheaper is bij cd-Keys minus het op en neer rijden naar Amsterdam..
    Als je bij cd-Keys besteld heb je dan gelijk je code?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2018
  19. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Over het algemeen krijg je gelijk je code bij cdkeys.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups direct via mail. Ik heb de pc versie daar ook vandaan..
     
    Rienbu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina