1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.722
    die vond ik juist tof!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yup, zeer interessante setting.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    [​IMG]
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mist een stukje haha.

    [​IMG]
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    (water)vliegtuigen? Cool, die gyrocopter hadden ze prima in de gameplay verwerkt.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf... ben erg benieuwd..
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat we aardig zieke dingen gaan zien in de game. Ik ben zeer zeer benieuwd naar vrijdag. Hoe laat is die reveal?

    Ben gelijk benieuwd of we bij die groep idioten horen of juist niet. Zou eigenlijk wel gaaf zijn om gewoon een keer een psycho te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2017
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice, toffe setting ik heb er wel zin in :) hopelijk kent de game ook wat nieuwe gameplay elementen.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik hoop een GI-GAN-TISCH grote map, met inderdaad ook grote open lege vlakte, so what, het is Montana! Van alles wat!
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik verwacht het niet, Far Cry pronkt altijd met de badguys op de cover. Ben jij stiekem een badguy dan?

    Alleen weet je wat het is, Vaas is gewoon niet te overtreffen. Dat was nou een badguy die echt karakter had, die feglar uit Far Cry 4 was niet indrukwekkend.

    Iemand een idee hoe laat vrijdag?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2017
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Jij vond jezelf een normale jongen in Far Cry 3?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vaas was de shit alleen fucking jammer hoe weinig hij eigenlijk in beeld kwam.

    Nou.....

    Hij begint als een supernormale dude.........maar het duurt inderdaad niet lang voordat hij......anders begint te worden. ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dan nog maar te zwijgen over de keuze die je moest maken tegen het einde van FC 3. Rare shit op die offertafel. Wel boobs! :+8)
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben wel een beetje klaar met Far Cry eigenlijk. Deel 1 was tof. Deel 2 was oke maar dat gedoe met respawn checkpoints was kut. 3 nooit gespeeld. 4 een keer gehaald bij een sale.
    Tig keer opgestart en gespeeld maar meestal na 30 min was ik het weer zat.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zat ben ik het nog niet, maar ik hoop wel dat er veranderingen zijn toegepast net zoals ik dat hoop voor AC. Weg met die torens bijvoorbeeld, het wordt echt tijd daarvoor. Hoewel ik ze in FC bij lange na niet zo irritant vind.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    2 was ook kut vanwege die bullet spons shit. Gewoon even een flinke lading AK 47 kogels afschieten voor er een keer zoiets simpels als één van die rebellen neerging bij zo'n checkpoint. FC 3 blijf ik zelf de beste uit de reeks vinden. FC 4 was kut omdat je er een aantal zeer frustrerende missies in had zitten. Had ik eindelijk die sniper missie gehaald op dat vliegveld, werd het daarna met de missies nog veel erger.

    A.I. was ook bedroevend slecht in FC 4. Het ene moment oliedom, het andere moment veel te agressief, leek wel de granaten kwestie soms uit COD - World at War. Het veroveren van de kampen in FC 3 vond ik nog het leukst, wat menig ander stukje gameplay in games liet verbleken. Perfecte omgeving voor bijna alle kampen, perfecte manieren om de kampen te veroveren. Dat soort shit zat veel minder in FC 4. FC 2 ben ik al veel eerder mee gestopt, hoofdzakelijk vanwege die bullet spons. De delen van de serie verschillen erg sterk van elkaar imo.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dan heb jij ook meteen de beste Far Cry in mijn optiek gemist, deeltje 3! Die game geeft je een soort vakantie gevoel, iets wat in 4 en primal duidelijk ontbrak. Give it a shot!

    Far cry 2 had overigens weinig met Far Cry te maken. Plus daarbij opgeteld dat ik de map van Far Cry 4 gewoon niet interessant vond.
     
    Alexknl en Racerblade01 vinden dit leuk.
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Far Cry 1 was echt geweldig toentertijd.
    Die graphics waren next-level, de vrijheid was next-level en de hele setting was geweldig.
    Het enige smetje op de game was het laatste deel. Zonder dat was het een klassieker geweest.
     
    Tyrant, AntraXxX en Servantes vinden dit leuk.
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Far Cry 3 staat op eenzame hoogte in vergelijking met de rest van de serie wat mij betreft. Zeker in vergelijking met het gedrocht Far Cry 2.
     
    AntraXxX en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    3 was idd het hoogtepunt. 2 had wel toffe setting imo. 4 was mediocre. Volgens dit patroon wordt 5 weer vet dus.
     

Deel Deze Pagina