1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha nee, koop hem later wel eens als ie wat goedkoper is :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    1 zwaluw maakt nog geen zomer.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Eens. Vandaar dat ik blij ben dat Origins bij het leeuwendeel goed bevalt. Iets meer krediet zou mooi zijn, vooral omdat het in de basis een paar mooie franchises bezit. Hoop zo erg dat Far cry 5 geweldig wordt en dat ze ook weer de tijd nemen voor een nieuwe AC en 2018 overslaan
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Holy shit:

    _O_
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Deze game moet je echt zonder HUD gaan spelen!

    Zie mijzelf al helemaal rondtrekken als 'backpacker' en genieten van de natuurlijke schoonheid. Beetje jagen, beetje vissen, lekker genieten van de rust. :+
    Het shooter gedeelte en het rijden in de voertuigen maakt daarentegen weer niet al te veel indruk op mij tot nu toe, blijf dus twijfelachtig over deze...
     
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Farcry 4 (of was het :cool: vond ik best geinig. Geen super topgame voor mij. Maar heb me er aardig mee vermaakt. Wie weet komt deze ooit ook nog:+
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Van de open-wereld Far Cry's vond ik deel 3 de leukste. Toen was het concept van Ubisoft nog vers en niet zo uitgemolken. En Vaas was gewoon geniaal!

    Maar de beste Far Cry blij ik nog steeds deel 1 vinden, semi-open wereld waar vooral de eerste helft van de game geweldig was om te spelen. Grote maps, verschillende routes en strategieën mogelijk en een AI die naar mijn idee aardig slim was en leuk was 'om mee te stoeien'. Alleen jammer dat de vijanden opeens mutanten werden...
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Far Cry 5 had op 27 februari 2018 uit moeten komen, maar lanceert nu een maand later op 27 maart.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eerste details over season pass voor Far Cry 5 en nieuwe trailer

    Ubisoft heeft de eerste details over de season pass voor Far Cry 5 uit de doeken gedaan. Tevens is een nieuwe trailer uitgebracht die meer van het verhaal laat zien.

    De season pass voor Far Cry 5 geeft eigenaars de mogelijkheid om drie extra avonturen te beleven in Hope County, die ieder een unieke twist bevatten.

    In de Hours of Darkness-dlc gaan spelers terug in de tijd om het op te nemen tegen Vietcong-soldaten in Vietnam. Dead Living Zombies brengt zombies en B-film scenario's naar Far Cry 5 en in Lost on Mars verlaat de speler de aarde om het op te nemen tegen spinachtige wezens op Mars.

    Bij aanschaf van de season pass op Xbox One of PS4, wordt de Classic Edition van Far Cry 3 gratis meegeleverd. Deze bevat de singleplayercontent van het derde deel uit de reeks. Dit exemplaar wordt in de zomer van 2018 ook los beschikbaar gesteld. Pc-gebruikers die de season pass kopen, krijgen de volledige versie van Far Cry 3.

    [​IMG]
    In de nieuwe trailer wordt meer getoond van het verhaal rondom de gewelddadige cult en de fictieve regio Hope County in Monta die centraal staan in Far Cry 5.

    Voor het eerst in de serie kunnen spelers een vliegtuig besturen. In Far Cry 4 was er al wel een bestuurbare mini-helikopter te vinden. Verder kan de gehele campaign in de coöpmodus gespeeld worden.

    Far Cry 5 komt op 27 maart uit voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik wacht nog op de 5 verschillende edities.
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Far Cry 3 destijds netjes op 1000/1000 gehaald, kan dat nu weer dan of is het de Xbox 360 versie?
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik geloof niet dat ze met een aparte map met Vietnam als setting komen, dus het zou me niets verbazen als het een soort Rambo (1) wordt; een ex-soldaat die de wereld om hem heen (Montana) ziet vanuit een PTSD, oftewel de mensen om hem heen zijn in zijn beleving mogelijk vietcong, etc.

    Anyway, ik kijk uit naar de game.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Echt zin in deze game, nu alleen nog maar hopen dat er niet van die verplichte ''je mag echt niet gezien worden missies'' inzitten. Far Cry 3 en 4 hadden die helaas.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kijk er ook naar uit... AC is klaar dus kom maar op...
     
    Hunt3r 410 vindt dit leuk.
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gaat Ubisoft het nog steeds doorvoeren dat maar 1 speler voortgang boekt terwijl online co-op speler 2 wel de xp krijgt maar blijft steken in het verhaal?
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Laatst bewerkt: 17 feb 2018
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  18. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zou de map wel groot worden? De map van Far Cry 4 is veel te klein voor voertuigen als dit.
     

Deel Deze Pagina