1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 6

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 10 jul 2020.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Jup. Long range weapon + scope + instant headshot kills was voor mij de beste manier om leuk door de game heen te komen.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Blijf andere dingen ook nog beetje onduidelijk vinden. Ben even terug naar eerste eiland geweest want wil die eigenlijk helemaal bevrijden, dus die roadblocks/checkpoints clearen, maar bij sommigen kun je ze niet blijvend schoonvegen volgens mij, dus blijven constant opnieuw soldaten gestationeerd worden terwijl je al clean sweep hebt gedaan. Ook zijn er een beetje weinig fast travel unlocks op dat eiland, of beter gezegd, ik heb er nog niet veel kunnen vinden.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Bij die checkpoints moet je de roadsigns ook kapot maken, niet enkel de enemies. Dan wordt de checkpoint van jou.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Normaal probeer ik ook alles zoveel stealth mogelijk te doen. Maar deze game ademt gewoon mayhem en chaos. Dus voor de verandering heb ik dat ook gedaan en dat was best leuk. Speelde wel met een kameraad dus dan was het mss iets makkelijker. Af en toe wel stealth maar soms is guns blazing ook fijn!
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vind wel dat ze duidelijker moeten aangeven of een bepaald gebiedje over te nemen is of niet. Gisteren de hele tijd op die farm op het eerste eiland, alles verbrand, opgeblazen, iedereen gekilled, etc, dus dan ben je beetje heen en weer aan het gaan om te kijken of je iets gemist hebt, af en toe nieuwe enemies die komen opdagen, maar blijkt dat je die farm niet daadwerkelijk over kunt nemen. Blijkt dat best veel mensen daar hun tijd aan verspild hebben. In vorige delen kon je gebieden volgens mij wel redelijk helemaal bevrijden van enemy-troops.

    Inmiddels trouwens al wel redelijk krachtig, dus de frustratie van lange laadschermen na de zoveelste x dood zijn gelukkig een stuk minder. Gisteren even 1 prisoner (de enige prisoner btw(!)) uit de slechtst beveiligde gevangenis ter wereld bevrijd (je kunt gewoon over een muurtje springen, geen camera’s, maar een paar alarm-knoppen, en maar een paar beveiligers), en ben nu ‘part of the family’, dus mijn bloederige strijd tegen het regime gaat voorspoedig.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ook weer bezig met de game. Bijna klaar. Ik heb alleen een probleem denk ik. Ik heb iedereen van de partij gerekruteerd, maar nu willen de volgende missies niet triggeren. Iemand een oplossing??? =(
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    heb je al gecheckt of ze mss over je roddelen?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Inmiddels uitgespeeld gast.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    the F*ck slaat dit nu weer op...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ubi komt toch altijd met die Far Cry 0.5 versies? Blood Dragon vergeten? Dan valt dit nog mee haha
     

Deel Deze Pagina