Ik zit vast bij Far Cry Instincts Predator. Ik moet in de Evolution story ergens een warehouse vernietigen d.m.v. C4. Alleen ik kan nergens dat huis in... Weet iemand hoe ik dat huis in kom of hoe ik het anders moet doen? Een beschrijving van het dorpje hoe het eruit ziet: overal liggen dode mensen, er staat een uitkijktoren, er staan 2 'huizen', één ander raar gebouwtje waarin iemand is opgehangen. Verder kun je ook nog met de kabelbaan naar beneden en daar is allemaal water. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
ligt die c4 niet op een krat links in dat gebouw aan de linkerkant zit ook een raam waar je naar binnen kan
Volgensmij moet je via het dak naar binnen, weet niet zeker via een raam kan ook en dan moet je die c4 plaatsen en door het raampje naar buiten
je komt dat gebouw in via het dak dacht ik. (kheb de missies bij evolution al lang niet meer gedaan) ik geloof dat je na het plaatsen van de c4 ook een deur kan openen waar die andere gast in dat filmpje ook door heen komt en in dat gebouwtje er naast kun je geloof ik die c4 pakken maar dat weet ik niet zeker
Ik heb het al gevonden. Je moet je 'Predator' functie inschakelen, en dan kun je een stuk hoger springen (door springen langer in te houden). Dan kom je heel gemakkelijk op het dak, en als je verder loopt krijg je een tussenfilmpje. Dan kun je de C4 plaatsen en via de kabelbaan (eerst deur openen) heel gemakkelijk wegkomen. De C4 die je nodig hebt, die ligt in het gebouwtje er rechts naast (als je recht voor het Warehouse staat).