Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.gamer.nl

    tsja of ik de game ga halen alleen voor een grafische update en extra missies weet ik niet, maar aangezien ik Far Cry Instincts voor de xbox nog steeds niet op de 360 online heb gespeeld(ivm nog geen patch) wil ik hem wel denk ik halen :9
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm komt mij ook wel leuk uit.. ik heb FC:I expres niet gehaald omdat ik geen spelle voor de xbox (1) wou kopen. Maar FC:I zat nog wel in het rijtje met games die ik wou hebben. Dus ik wou wachten totdat die maar afgeprijsd was. Maar dat wordt dus toch mischien halen voor de 360 :D
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog zo net niet of deze game net zo'n grote hit wordt als FC op de oude Xbox. Ik betwijfel of de mensen die deze game al hebben, hem nog eens zullen kopen voor de 360.
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Far Cry gespeeld op de PC en dat was een geweldig spel. Ik was hem ook van plan te gaan kopen op de xbox als hij goedkoper was (het schijnt een hele andere game dan de pc te zijn) maar nu wordt dat dus ook de 360 versie :)
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ja het is zoals Nicos al zegt maar anyway ik kan denk ik niet dan weer 65 euro neerleggen voor een game met een paar extra missies...
     
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Vrij oude game om te porten naar de xbox360 maargoed.
     
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Koeien melken is maybe 1 x leuk maar als hobby?
    Slechte zaak ubi (tenzij die voor 20 te koop is)
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    of toen net als rainbow six : black arrow die ging met broodjes over de toonbank voor 30 euri
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @christvs
    Ubisoft is wel iemand die altijd kwaliteiten levert iets wat je bijv niet van EA kunt zeggen, hersenloze opmerking dus
     
  10. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    vet dit!!! , was een grote fan van de xbox versie }:]
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    had liever farcry instincts 2 gezien maar helaas .

    als budget titel zou ik hem wel kopen.
     
  12. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    nederland gaat ownen met dit spel,alto1 stormedroma en II shockwave II die hadden geen een potje far instincts op de xbox verloren kijken hoe ze het doen met de nieuwe versie
     
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ze leveren kwaliteit maar om nou 2 keer een spel op te poetsen.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm gemengde gevoelens, aan de ene kant kan ik christvs zijn standpunt goed begrijpen en zie ik ook een beetje een uitmelk gehalte.
    Aan de andere kant is FC gewoon een erg tof spel en heb ik veel plezier aan de xbox versie beleeft. Of ik hem op de 360 zou aanschaffen is een beetje afhankelijk van die extra missies. Voor een 2-tal missies meer ga ik echt geen 70 euro neerleggen. Meer missies, alternatief einde, etc. Dan misschien wel.
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb hem destijds op de Xbox niet gespeeld. Als hij nu echt graphics krijgt die zo goed zijn als bijvoorbeeld CoD2, dan denk ik wel dat ik hem ga kopen, aangezien er niet veel goede shooters verkrijgbaar zijn. Mocht hij eruit zien als een xbox game, dan laat ik hem liggen.
     
  16. Aligator NL

    Aligator NL Guest

    ik vind het aan de andere kant wel naaierig aangezien er nog steeds patch is om Far Cry op je 360 te spelen :mad:

    @final fantasy
    ha alto ownde ik 9 van de 10 keer :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2006
  17. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, gelukkig ook de xbox kon het net aan. maar ik hoop de het niet zo duur word. want ik ga far cry zeker halen:p. want ik (alto1) wil met II shockwave II en stormdroma weer in de top 10 van team chaos komen._O_ .we moeten onse titel weer verdedigen. _0/ We see you to far cry.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, vandaag kunnen we jullie wat meer info verschaffen omtrent deze game. Allereerst dient er gezegd te worden dat er naarstig gewerkt wordt aan een vervolg op Instincts, niet voor op de Xbox 360 maar voor op de gewone Xbox. Deze sequel heet voorlopig Far Cry Instincts Next Chapter, en zal normaal gezien in de lente al beschikbaar zijn.

    De Xbox 360 versie van Far Cry zal Far Cry Predator heten, en zal zowel Far Cry Instincts als Next Chapter bevatten, in een mooier grafisch kleedje. Naast de grafische update zal de AI ook verbeterd worden in de X360 versie. Ook Predator staat gepland voor een release in de lente van dit jaar.
     
  19. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey er staan screens van dit spel op de frontpage: :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    Vind het persoonlijk een tikje mooier dan de xbox versie, maar verder niets bijzonders. Als dit de next generation is, gewoon de pc graphics ongeveer evenaren, then count me out. ;)
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Errug goed nieuws dit. Heb dit nooit op de pc kunnen spelen en had de xbox voortijdig verkocht. Dus nu maar even wachten op deze :)
     

Deel Deze Pagina