hey, ik heb een probleem met far cry: de grond buite op het strand is wit dus geen gras wel struiken het maakt geen verschil of k het zootje op low,medium,high of very high zet wie kan me vertellen hoe ik dit probleem verhelp want op een oudere videokaart draaide die gewoon. alvast bedankt
uhm ja battlefield 2 en half-life 2 need for speed underground 2 lope gewoon goed dus kan t daar dan aan ligge ?
Ik heb ook een GeForce FX 5200 en ook bij Farcry krijg ik geen fatsoenlijke graphics...:{ verkeerdde kleuren, rare strepen en nog meer van dat alles. Je kan bij de Nvidia site de nieuwste drivers downloaden, misschien helpt dat. (Stiekem ben ik aant kijken voor andere videokaart )
weet je misschien wat je moet instelle daarvoor ? want de drivers zijn er gister op gezet als t goed is de nieuwste (vanmiddag battlefield 2 demo geinstaleerd en toen zei die van wij advizere de laatste nvidia drivers dus k druk op ja en toen stond er u wilt oudere stuurprogramma's instalere dan t huidige stuurptogramma wilt u toch doorgaan met het instalere van het oudere stuurprogramma? dus ik drukte op nee want ik heb dan toch de nieuwste of niet ?
Ja, dan denk ik dat je de nieuwste hebt. Misschien wordt je kaart te warm onder het spelen? Dat is vaak de oorzaak van die artifacts
Ik had ook zon soort probleem, bij mij was het zwart, en ik heb een 7800GTX, maar dan moet je ff alle patches erop knalle en dan loopt ie als een trein, tenminste bij mij...