Far Cry demo Wie heeft hem al gedownload, ik ging vanochtend maar eens om 6 uur uit mijn bed om hem te downloaden, hij weegt 500 mb en is echt onwijs vet, als je meer wil lezen kijk dan op www.gamer.nl en Hier kan je hem downloade. /Mod Directe link: ftp://ftp.ubisoft.nl/Demo/FarCry/SinglePlayer/DemoFarCry.zip Deze komt waarschijnlijk ook op Xbox in de toekomst!
Ik moet wel zeggen je hebt er een dik computer systeem voor nodig om het goed te kunnen spelen, ik heb zelf ongeveer wel een van de nieuwste computers van dit moment, maar kan het niet op extra high zetten erg jammer. maar goed moet ik over half jaartje maar weer upgraden
Ik zit nu ffkes op school maar ben vanmorgen ook begonnen met downloaden. Dus laten we hopen dat als ik thuis kom dat ik hem dan heb. Kun je ook zeggen wat voor systeem je hebt dan kunnen een beetje kijken wat dit spel precies nodig heeft. Ik heb namelijk een gevoel dat ik m'n AMD 1400 Geforce 4 TI4400, 512 mb ram tegen de muur moet gooien
Ik heb Pentium 4 3.1 ghz Geheugen: 1024 DDR moederbord: Asus p4p800 Deluxe Videokaart: Ati Radeo 9700 Pro All In Wonder
Dit wordt weer zo'n nutteloze "wat voor pc heb jij" thread. Dus bij deze: amd 2600 xp+ 333 fsb 512 mb ddr3200 9600 pro hiep hoi.
Eigenlijk niet.. ik vroeg het gewoon puur om het feit dat je weet waar je aan toe bent als je dat spel installeerd en dus gaat spelen , dus of je hem dan ook goed kunt draaien. Maar wie heb heeft gespeeld, hoe is ie
"komt thuis" "kijkt snel naar pc" "zit een timeout error op 98%" "kijkt naar Gamershell mirror" "Mirror ligt er uit " Moet maar weer opnieuw beginnen.. maar 80% van de mirrors ligt vlak.....
Ja, 2 x is ie nu bij mij gestopt op 77 en 1 op 91 % echt kut is dat man! Iemand nog een goede/snelle mirror?
Nou, ik kán heb spelen op 1024x768 maar echt soepel loopt dat niet. Vandaar dat ik toch maar met een stapje lager genoegen neem. Hier is mijn systeem (niet om te patsen want dat kan niet met dit *&($&%* apparaat ) P4 2,4 512 mb ddr Gf 4 Ti 4600 (128 mb) Wel een echt vet spel btw
Whoeehooe! Ook maar ff binnen halen, kan bijna niet wachten Beta liep bij mij ook al perfect, ik hoop dat het hierbij ook zo is. P4 2.8 @ 3.5 GHZ, 1 GB PC3200, R9800 PRo 256MB
lolz, ik heb bijna zelfde als jou, en bij mij liep ie toch echt niet perfect, maar ik ben dan ook een mierenneuker en ik wil dat alles op het hoogst goed loopt