1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 25 jun 2004.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Na FSW en Brother of Arms, kijk ik echt uit naar deze titel. Ik hoop dat het echt een super-game wordt. de trailer is in ieder geval wel top!

    Heeft iemand deze al op de pc gespeeld?
    Zal het een teleurstelling worden net zoals SOFII?
    Ik kon de releasedate niet vinden, iemand?
     
  2. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    De releasedatum moet (volgens tothegame.com) nog worden aangekondigt.
    Volgens mij is dit een ander spel dat op de pc, want hij heet op de xbox Far Cry: Instincts, maar ik weet dit niet zeker :eek:
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb begrepen dat het wel hetzelfde spel is, aleen dat het op alle vlakken zou worden verbeterd. Tevens zouden er nieuwe levels komen. Dit hebben we vaker gehoord bij andere spellen. Echter pakte het dan niet helemaal uit zoals weergegeven. Alhoewel we hier te maken hebben met Ubisoft, is niet een verkeerde onderneming......
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Far Cry op de pc en man, wat is dat een ongelofelijk vet spel. Na Half-Life de beste shooter volgens sommige en die "sommige" spreek ik daarbij niet tegen! _O_

    Far Cry Instincts is (van wat ik heb gehoord en gelezen) een vervolgtitel op Far Cry. Je ziet het ook in de trailer, Jack (jij dus) verandert in een mutant, omdat... oh wacht, ik verklap het plot van Far Cry... Gewoon de pc versie spelen mensen! _0/

    Volgens IGN komt de game op 2004-10-04 uit, wat volgens mij best wel eens zou kunnen kloppen. Ik houd deze titel zeer goed in de gaten! }:]
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    De pc versie was erg vet, en de xbox versie zal dat ook zeker worden. Het ziet er iig goed uit, hoewel iets minder dan de pc versie volgens mij

    [​IMG]
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had een demo van Far Cry op de Pc ! En die heb ik volgens mij wel 100 keer uitgespeelt ! Dit wordt zeeeker geen mis-poort !
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopen dat die mode van je eigen maps maken er in komt te zitten.
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem ook al op pc gespeeld & het is een toppertje!
    Heel leuk om te spelen, graphics zijn ook heel goed(niet adembenemend mooi, maar toch heel mooi:))
    Het rijden met auto's, vliegen met deltavlieger...is allemaal heel erg cool & het is ook heel leuk om ventjes neer te schieten.
    Gaat op xbox ook een toppertje worden denk ik.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben echt benieuwd. Ga ff proberen om het ding hier op mijn pc te krijgen.

    Nog een vraagje zit er fiction in? Met alienen uit spaseee en dergelijke?
     
  10. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ja helaas wel, in het begin is het relax ventjes afknallen in de jungle. Maar later ga je ondergrondse gebouwen in en krijg je van die gemuteerde beesten ala doom3. (d8 ik, ik heb het spel zelf namelijk niet eens. Maar dat was wel in de demo (weet dus niet of het een groot deel van het spel beslaat) )
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig wordt Jack geen hulk in z'n muntanten vorm, maar CryTech zorgt ervoor dat de controlls die ingeleverd moeten worden omdat je natuurlijk met een controller speeld ondersteund worden door een Instincs systeem ( de naam zegt het al ) waarin de omgeving donker blauw wordt en iedere levensvorm rood, zo kan je makkelijker een tegenstander zien !
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmmm.....dit begint minder te klinken. De enige reden waarom ik Half-Life niks vond was juist door die BS Alienen ed.

    Mocht iemand thuis nog Far Cry hebben en er niks mee doen...Let Me Know!! :9

    Kan ik het alvast eerst eens testen.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Bevat FarCry Aliens dan !? Dat heb ik nooit geweten ! Ik dacht dat je aleen tegen menselijke tegenstanders moet 'vechten' !
     
  14. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel far cry best vaak op pc en hij is de BOM! :D:D
    graphics zijn mooi, goeie gameplay, leuke mulitplayer modes, ragdoll physics, en noem het allemaal maar op.
    ik wist niet eens dat hij ook op xbox zou verschijnen.
    maarja eerst afwachten wat het wordt..
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2004
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Niemand heeft dat spel thuis nog liggen voor de PC???

    Zijn er al meer filmpjes, dan alleen de intro?
     
  16. supermike

    supermike Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Far cry komt volgens ebgames in USA uit op 4/10
    Dus in europa gelijk of iets later , allezins voor de kerstperiode

    Far cry wordt één van de vele goei shooters die dit jaar nog uitkomen
    andere zijn : topper Halo 2
    Call of duty
    battlefront
    Goldeneye
    Men of Valor
    Shellshock
    Brothers in arms
    Vietcong
    conflict vietnam
    Star wars battlefront
    100 bullets ( weet nie of deze goed wordt ?)

    keuze tenover maar niet geld teveel :)
     
  17. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    FarCry op PC was geweldig, ik persoonlijk deel AJK's mening over Half-Life, ik vond ut bagger omdat ut vol zat met spacey alien crap. Maar dat is bij FarCry anders, er komen inderdaad gemuteerde dieren, genetisch gemanipuleerde mensen en een aantal onrealistische uber vijanden maar het spel word er niet minder vet door, de afwisseling tussen "Beesten"/Mercinaries (en soms zelfs beide) blijft erg goed dus het word nooit eentonig of irritant. Ook de omgevingen waren geweldig en het spel was gewoon heerlijk om te spelen omdat er zowat geen 1 grens is, waar je ook naartoe wil.

    Over FC: Instincs, Het spel word uitgebreider, meer wapens, meer voertuigen, een aantal strakke nieuwe moves zoals de "Roll Over" die jullie vast wel in de Trailer gezien hebbe. Ik heb ergens nog een link naar een zeer grote uitgebreide E3 trailer, ik zal us ff rondsnuffele in me history.

    Reken er maar op dat FC:Instincts geweldig word, ook voor mensen zoals AJK en ik die persoonlijk niet van onrealistische BS houde _O_
     
  18. supermike

    supermike Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het liefst FPS waar niet al teveel rare beesten in komen.
    Waarom zo'n gemuteerde spin waardoor je niet weet hoe je het moet afschieten?
    als je dan toch beesten erin zet , neem dan gewoon een koe (stier is gevaarlijker) , slang ofzo :)
    Daarom Halo was heel goed behalve 'the flood' da vond ik geweldig irritant

    byo
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    _O_
     
  20. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Farcry op PC gespeeld en was best wel impressed.
    Nu hopen dat ie op de Xdoos ook goed word, het kan iig wel wat worden als Ubisoft goed zn werk doet.
     

Deel Deze Pagina