check http://www.thefastandthefuriousgame.com er komt eindelijk een game van deze supervette film er staat ook een korte trailer op. Het heeft ook XBOX live !!!!!!
heeel oud nieuws hoor is al lang aangekondigd maar inderdaad wel een vet spel denk ik, ma het heeft wel een tegen hanger Need for speed underground ofzoiet Jhoop dat het spel veel auto's en en tracks krijgt!!!
fast and the furious een vette film?? MAN! die film was zooooo slecht... echt troep! ik verwacht ook nix van die game
Tja, movies en games, na Enter the Matrix ben ik helemaal sceptisch over dit soort games, zeker als ze gebasseerd zijn op een film, waarbij alleen de auto´s nog wel vet zijn....
van een film game echt nix verwachten de film was trouwens ook nix, gewoon weer een film waar er al 146893 van zijn
waarom proberen ze nou telkens games te baseren op een film, terwijl al zooo vaak is gebleken dat de game alleen maar tegenvalt. en veel mensen zullen eerder NSF erbij pakken omdat het bekend is dat deze games meestal toch wel de moeite waard zijn. dit wordt dus IMO een mislukking
dit zie ik echt voor me als een middelmatig racespel met slechte besturing en een fast and furious stikkertje erop.
en Batman Blade II Bruce Lee spiderman minority repot etc etc, het word dus wel een slecht spel ik heb van me leven nog geen spel gezien dat goed van een film is afgeleid, een bepaalde film dus dus niet KOTOR ofzo terwijl Jedistarfighter wel weer bagger is valt gewoon op
Aggie, gewoon een vraagje, jij vindt EtM ' slegt' maar je hebt wel een EtM avatar! Waarom dan? Gewoon nieuwsgierigheid, no offence
Star Wars is een uitzondering.. daar zijn zoveel games van.. en onzettend veel toppers hoor! Ook wel wat slechte (obi-wan, force commander, Starfighter etc etc)...
noem is 1 film waar ze met dikke supras en skylines straatraces houden met nos en dikke bodykits? maar ik denk dat het wel iets is wel ff afwachten tuurlijk maar dit spel bevat wel alle grote tuning merken die er zijn zoals sparco nos greddy koni enz