Fast Foreward Heineken Dance Parade

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dennis_k, 6 aug 2003.

1. Dennis_k

Dennis_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie komt / gaat hierheen en zo ja, voor welke wagen of DJ kom je dan.

Ik zelf ga zeker (woon in Rotterdam,dus dan moet je wel) en ga zelf rondhangen bij de Club X en Decibel wagen. Eventjes lekker stampen op de gouwe oude.

Lineup wagens:

1 433 FM, 2 ACE Agency, 3 Durex, 4 Dutch Techno, 5 EQH/DJ Agency, 6 Wildpitch Bookings Agency, 7 Club Organza, 8 Rio Parade, 9 Hero Music, 10 Harder, 11 Club X, 12 UDC/Dance Valley, 13 DJ Promiss, 14 Matika, 15 Zuid-Hollandse Popunie, 16 IVE, 17 Triple Vision, 18 Thalia Lounge, 19 Chemistry, 20 Ferry Corsten, 21 Digidance, 22 APE, 23 Club Las Palmas, 24 Big Booty Express, 25 Asta, 26 Club Risk, 27 G.nius Party Organisation, 28 Loveland, 29 Matrixx, 30 Silly Symphonies/Firm Bookings, 31 Sinners, 32 Overdose Soundsytem, 33 Supernatural, 34 Gesture Music, 35 V8, 36 Decibel Outdoor/B2S, 37 Doritos/Latino Beats, 38 Michel de Heij

Tot Zaterdag 9 augustus!

Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  2. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Word zker weer lache zaterdag. Nog wel even een kaartje halen voor het eindfeest die dit jaar toch op een andere plek word gehouden en is er dit jaar weer een alcahol verbod met de danceparade.

ik ben te vinde bij Club X en Overdose.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    als ik er heen zou gaan, dan zou ik duidelijk bij kar 12 te vinden zijn :cool:

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *will be there \o/ :D

Dat alcoholverbod zoog wel vorig jaar ja, ik zorg dat ik genoeg in huis (/in m'n tas) heb deze keer. 's Avonds ga ik niet, zó goed vind ik die muziek nou ook weer niet.

5. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    UDC is o.a. dancevalley, awekenings, etc. . Ik had gehoord dat ze dit jaar 4 euro voor 'n pilsje vragen stelletje afzetters. Ga nooit naar feesten van UDC met uitzondering van Extrema in aquabest omdat ik daar elk jaar gratis heen kan.

Is het vrijdagnacht ook feest in rotterdam net als vorig jaar.

Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Er wordt echt niet centraal vastgesteld hoeveel een biertje gaat kosten hoor. De kroegen langs de route bepalen dat gewoon zelf (áls ze al bier mogen verkopen :eek:).

7. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk dat er op de party's die udc organiseert zoveel word gevraagd voor 'n pilsje. In rotterdam kan je gewoon een slijter of supermarkt in gaan en je drank daar in slaan ook al is er een alcahol verbod.

8. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm..Awakenings is van Monumental, niet van UDC
    Uhm..Extrema Outdoor is van Extrema, niet van UDC

Maarm ik ben er zaterdag zeker te vinden, hopelijk wordt het cool, dit is namelijk de eerste keer dat ik ga.
    :) Ik zal vooral te vinden zijn bij de techno wagens, dutchtechno/michel de heij

9. Dennis_k

Dennis_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het eindfeest wordt dit jaar gehouden in Katendrecht, Rotterdam zuid (vijf minuten kruipen van mijn huis :) ). Zaterdag avond zijn er door heel de stad allerlei afterparty's..
    Het wordt alleen wel heel erg warm

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Oh in that case: cut the off-topicing! :+

11. Dennis_k

Dennis_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel wat flyers en posters gezien van Las Palmas.
    Verder zal er ook wel wat in Off Corso zijn..

Ze mogen bier e.d. verkopen, mag dat mag dan alleen gedronken worden op het terras van de desbetreffde kroeg.
    Loop je te ver dan is er de kans dat het in beslag wordt genomen door de politie. (die het waarschijnlijk dan opdrinkt omdat het zo ontiegelijk warm wordt)

Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  12. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er zaterdag ook zijn... tot nu toe ben ik ieder jaar aanwezig geweest.

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Joepieeeeee dikke koelheid!! :D
    In het begin was het wat mistig maar gelukkig klaarde het smiddags helemaal op en het weer was toppie!

Mijn Moment-van-de-dag:
    We stonden gezellig te hossen bij 1 of andere truck met lekkere muziek van 1 of andere onbekende DJ toen iemand de muziek dempte en het volgende bericht door de microfoon schalde:
    "Even een mededeling van de ANWB. De truck van Michel de Heij staat met autopech vast op de Coolsingel!"
    [gejuich klinkt uit het publiek]
    [de muziek knalt er weer extra hard in, en iedereen host vrolijk verder]

pwnatsj :cool:

14. Dennis_k

Dennis_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, deze keer was weer een van de betere FFWRD's
    Behalve op de vechtpartij van een paar sukkels met de ME na..

Deel Deze Pagina