Fatal Frame 3!!(project zero)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nature_1, 17 mrt 2005.

1. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Na het redelijk succesvolle, in mijn ogen beste horrortitel op de xbox, Fatal Frame 1 en 2 (In europa project zero) komt nu ook Fatal Frame 3 uit!

Deze keer gaat het over Rei Kurosawa die een zogenaamd "haunted" huis fotografeert en er achterkomt dat haar vriendje dood op de foto staat. Verward en bang zoekt ze hulp bij een schrijver Kei Amakura, een vriend van haar vriendje, en Miku Hinasaka (Jazeker! De hoofdpersone uit Fatal Frame!). Ze besluiten het landhuis te onderzoeken en Rei komt erachter dat ze langzaam een tattoo in de vorm van een draak op haar arm verschijnt. Nog erger is dat de geesten in het huis ook die tattoo hebben!

Fatal Frame wordt waarschijnlijk dit jaar nog gereleased in Japan, wanneer het naar Europa komt weet ik niet. Het schijnt dat het op Silent Hill gaat lijken omdat er een normale wereld is en een nachtmerrie wereld die ze betreed als ze gaat slapen. Alledrie de karakters zijn speelbaar, er is niet bekent of je ook kan kiezen met wie je speelt. Uiteraard heb je alleen de Camera Obscura als wapen.

Screenshots (klikken om te vergroten):

Dus dat wordt weer lekker griezelen!! *)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hopen dat ie ook op de Xbox uitkomt.. of beter nog, Xbox 2

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt voor de PS2 dus grote kans dat hij voor de xbox komt en niet voor de Xbox 2.

Trouwens, Kurosawa is een familienaam die ook al in project zero 2 aan bod kwam.
    alles lijkt erop dat Team Project Zero hiermee een einde wilt breien aan de succesvolle reeks.

en dat terwijl ik deel 1 niet eens heb uitgespeeld 8)

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet deel 1 en 2 nog hebben, ik wil eerst deel 1 ff spelen. Ik kan hem alleen niet echt goed vinden, moeilijk aan te komen......iemand een tip.

5. MaD ISSERMIR

MaD ISSERMIR MaD Agency

Leuk Bevonden:
    0
    Toppie man!!! ik moet deel 1 en 2 nog uitspellen maar het zijn toppers dus daar kan ik nog lekker lang mee doen ;)

6. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Dusss Zephyrus, we hebben een derde deel op komst haha, ik ben nu nog met deel 2 bezig en deel 1 moet ik ook nog eens verder mee, maar heb het veel te druk met Brothers in Arms, Otogi 2, Cold Fear, Mercenaries, me Nintendo DS met 3 nieuwe games en Resident Evil 4 (vandaag erbij als het goed is). Maar ik wil zeker beide Project Zero's uitspelen voor deel 3 uit is. Als ik me angst kan overwinnen dan.., de spanning word soms echt erg in die games omdat je niet wil schrikken door die klote geesten. Maar deel II is idd wel een stuk duidelijker om doorheen te spelen, al zat ik laatst een keer echt vast, maar dat zal altijd in dat soort games voorkomen. Ben benieuwd of deel 3 nog enger gaat worden....de screens zien er goed uit op die scans, vooral die geest die naar je uithaald op de eerste scan, die handen zien er gedetaileerd uit. Word weer een regenboog aan kleuren schijten.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  7. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt erop dat de camera obscura terug is uit FF2, niet de camera van FF. Wel een beetje raar want Mio
    pleurt haar camera in de Hellish Abyss
    in Fatal mode.

En dat Miku terug is is ook raar...
    Ze is haar krachten verloren aan het einde van FF, dus veel kan ze toch niet doen?

8. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    *Update*
    Waarschijnlijk is ie in augustus uit in Japan. Een xbox versie komt vrijwel zeker omdat TECMO $$ ziet in microsoft. In elke versie voor de xbox zitten extra's dus das wel vet.
    Kei Amakura is waarschijnlijk familie van Mio en Mayu omdat ze dezelfde achternaam hebben en Miku is ook verre familie van Mio en Mayu dus Kei en Miku zijn familie terwijl ze dat niet lijken te weten :eek:. Ze zeggen ook dat er veel losse einden aan elkaar gekoopt gaan worden. (alsof dit de laatste wordt :mad:)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  9. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  10. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens gamespy is de releasedate 30 september 2005. Niet echt heel betrouwbaar omdat ze het over 3 vrouwen hebben in het spel, terwijl er 1 gozer hoofdpersoon is.

11. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    De website van Fatal Frame 3 is geupdate. Er staan wat plaatjes en wat info over de karakters. Ik kan het jmr genoeg niet lezen! :cool:

Er zijn ook wat nieuwe Renders vrijgegeven, zien er wel apart uit;
    De volgende is er opvallend omdat het een zeer bekende kamer is uit Fatal Frame 1!! Waarom zou Miku teruggaan naar het landhuis van het eerste spel. Ik denk dat het te maken heeft met die zogenaamde droomwereld waar ze in het derde spel mee te maken krijgen.

Speculeer er maar op los! :D

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    sinds deze game de laatste van de serie lijkt te worden, is het voor mij wel aannemelijk dat er een soort van samenvatting wordt gegeven van wat er is gebeurd. Vandaar misschien die locaties.

Ziet er in ieder geval weer heerlijk sfeervol uit :)

trouwens:

de graphics van dat bovenste vrouwtje zien er echt mooi uit

13. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me wel heel zwak, een beetje de oude spellen herhalen. Het spel heeft een soort van andere dimensie die ze betreden als ze slapen. Waarschijnlijk worden hun trauma's ofzo in die wereld weerspiegeld. Geen idee wat ze zouden moeten doen in die andere dimensie.

En dat eerste plaatje is volgens mij gerenderd, niet echt in-game. Maar ik hoop het uiteraard wel!

14. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Update: de officiele releasedate staat nu op 28 juli 2005! In Japan welteverstaan :'-(

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Vet Strak
    dus wij krijgen de game in 2008?

16. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ja, hij moet eerst nog op de ps2 verschijnen in Europa en na een jaartje of 2 komt hij als Director's cut op de xbox :9

17. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Vet filmpje:

Link

Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  18. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig nog tijd genoeg om deel 2 uit te spelen ^_^
    Nou ja, ik sta voor de keuze om Mayu achter te laten (laf!) of om haar te redden dus ben ik (denk ik) bijna aan het einde van het spel gekomen...
    Ik vind het een tof spel, vooral om 's avonds/s'nachts te spelen met weinig verlichting ^_-
    Mensen bedankt zover voor de info over deel 3
    Deel 1 heb ik ook gemist...

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    't is nog niet te laat hoor :p
    deel 1 kan je gewoon nog spelen, 't is niet zo dat je er nu niet meer van kan genieten nu dat Project Zero 2 er is. Je kan het bijna zien als soort KOTOR en KOTOR2.
    Ik zeg bijna omdat er wel veranderingen zijn van deel 1 naar deel 2

20. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina