wat zijn jullie favo multiplayer mode/ level? mijn favo mode is: slayer Pro mijn favo level is: hang 'em high!
Met die schedel is cool, en dan in een klein level, total chaos, vooral over lan. *denkt nogeens terug, de xbw-crew-lan, zucht, dat waren pas tijden*
fok mensen, zoek eens een originele naam, ik weet dat mijn naam zo übergeweldig is maar je kunt ook zelf wat verzinnen
9ik weet nog niet halo komt over een paar dagen binnen dan zal ik wel zien maar favo mode zal dan team slayer zijn lekker team work
LEVELIDEWINDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gamemodeelfmade: rockets met radar en infinete grenade en alle voertuigen en dan lkkr kloten met elkaar, niet echt shooten
rockets only !! in map: prisoner ook een leuke oddball variat gemaakt: rocket ball rocketsonly, iedereen invisible behalve de gene die de ball heb. super lache
Snipers bij Blood Gulch !!! gewoon zalig , iedereen naar z'n sweetspot en dan lekker knallen over heel de map heen !! vet gewoon
Blood Gulch, ik vind dat level zo leuk omdat ie met voertuigen is. Ik vind de Sniper-mode wel leuk, ik ben daar echt zo'n sneaky gastje voor
Bloodgulch: Iron CTF/modified rockets Prisoner: Rockets Battle Creek: Slayer Pro All time favourites ... mzzl Munch and Abe
Ik vind die ene met dat grond en water leuk. Oh ja en met wapens erin en met lucht. En met vijanden erin die je moet doodmaken. Das 1 van de beste levels. Niet normaal vet tof