Nou ja, ik heb mijn xbox al best wel lang, maar ik mis party-games in mijn collecite. Het komt erg vaak voor dat ik met m'n vrienden mario kart/mario party etc op mijn n64 zit te spelen, ipv van iets op mijn xbox Aangezien ik het laatste (half) jaar het aanbod niet heb bijgehouden, vraag ik dus aan jullie wat jullie favoriete party-games zijn voor de xbox. ff voor de duidlijkheid, ik wil dus goede spellen zien, met een hoge reviewscore en dus met een erg hoog party-gehalte. Thanks in advance !
kdenk dan ook Fuzion Frenzy want dat is bijna de eenigste party-game voor xbox maar kdacht dat ut niet zo'n hoog cijfer had maar je kan er wel veel plezier aan hebben
Het partygame gehalte is op de Xbox idd een beetje laag. Maar er zijn er wel een paar te vinden. Dan denk ik de laatste maanden vooral aan Kung Fu Chaos. Maar ook Whacked. Een stel games daarvoor zijn met name Fuzion Frenzy en Cell Damage. Daar staan vast wel een paar leuke voor je tussen
p1m xbl marnixio zouden jullie ook jullie keuze willen verantwoorden, wat namen van games opsommen kan iedereen, dus houd de discusie een beetje levendig en beargumenteer jullie keuze moved games forum
Nou ik heb deze week kung fu chaos ontvangen. Het is een hele leuke game. De characters zien er funny uit. En de levels zijn ook leuk. Vooral meppen en schoppen, maar tussen door afwisseling. Het leuke aan de levels is dat er van alles gebeurd en dat je van de ene kant naar de andere kant gaat.(favoriete level tot nu toe: een kerkhof, val je naar benden en moet je de prikkels zien te ontwijken zeer lastig). Voor de rest heeft ieder character andere eigenschappen. En je blijft unlocken. Ga zo maar door.
kung fu chaos is echt super cool maar gaat na een dag of 5 wel vervelen (net als 90% van de spellen die er zijn) fusion frenzy is wel leuk maar ik speel liever mario party 2 op mijn n64, dit zegt genoeg lijkt me
mwh, ik heb de reviews van fuzion frenzy & van kung fu chaos doorgelezen. Kung fu lijkt me wel lachen, maar ik vind dat de xbox toch echt wel wat meer van deze games nodig heeft. Fuzionfrenzy lijkt mij wat minder. Of had ik nou gewoon een cube moeten kopen? NOg iemand anders een beargumenteerd voorstel voor een game ?
er is een spel shrek party daar verwacht ik wel zo'n beetje hetzelfe van als marioparty zelf heb ik fuzion frenchy daar heb je echt maar een paar leuke spelletjes, de rest komt dan neer op balletjes van je eigen kleur pakken en scoren in een doel, ik zou niet voor FF gaan want zelfs met ze 4 en vonden we het niet echt leuk we hebben dus wel party games maar het fungehalte is daarvan errug laag, dus koop maar een gamecube (derbij)
Hier is even een pers. top 3 (plaats 4 ff niet meegeteld omdat ik nooit WHacked! gespeeld heb): 1. Kung Fu Chaos (blijft leuk, beetje meppen etc. lijkt vaag op SUper Smash Bros, maar ook weer niet.... ik vind t erg geslaagd, je zult er wel lol van hebben maar €40 nieuw is misschien een beetje veel...) 2. Fuzion Frenzy (leuke, afwisselende spelletjes; kijk Mario Party 4 voor cube heeft er wel 100 ofzo maar die stellen grotendeels geen zak voor [bv op ee knopje drukken] eb lijken ook veel op elkaar, hier heb je er 40 ofzo maar ze zijn wel allemaal echt uniek... soms lijkt het n beetje op elkaar maar nooit zo erg. Best leueke game maar na n tijdje heb je t wel gehad. €20 lijkt t me zeker waard) 3. Cel Damage (racegame, jje moet elkaar overhoopschieten. Ik had t eerst maar het begint heel snel te vervelen. Koop t ergens voor €15 en speel t een weekendje intensief, en verkoop het dan hier/ruil het. Dan heb je er erg veel fun van...) 4. Whacked (niet gespeeld, maar aan de ene kant schijtn t vrij dom te zijn, maar aan de andere kant heb je natuurlijk wel Live toegang...) Hopelijk heb je dr wat aan
Ik heb vandaag weer kung fu chaos gespeeld. Echt bruut. Heb nou weer wat nieuwe levels gespeeld. Zoals de gigantic, van plaats de titanic supper cool gedaan. Een jurassic park scene ook super cool al wordt je achtervolgd door een dino 10 keer zo groot als jou. En eentje waarin je in een soort ijsarena staat, en die muren gaan na een tijdje kapot. Door tegenstanders er tegen te beuken. Je hebt een reddingsband om en daar moet je elkaar mee duwen en in het water zien te krijgen. Super fun!
Eyz, ik heb nog niemand State of Emergency horen zeggen. Terwijl dit een zeer coole game is om met meerdere mensen te doen (vooral 3 of 4 spelers). Ik speel dan meestal last clone standing lekker op onbewapende mensen schieten die toch niks terug doen Het spel krijgt in reviews redelijke scores XBM 7,5. Het enige minpunt aan het spel is de slechte camera. Maar al met al zeker een spel om eens te proberen. Greetingzzz, Rox
Eej, thanks allemaal voor jullie antwoorden. Na wat reviews te hebben gelezen, denk ik dat ik ga voor KFC.