1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Favoriete Acteurs/Actrices

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alekzz, 13 aug 2003.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bruce Willis - Zo goed, zo droog. Weet altijd een perfecte rol neer te zetten.
    Keanu Reaves - Groot talent.
    Johnny Depp - Weet altijd een perfecte hoofdrol neer te zetten. Echt m'n favoriete acteur.

    _O_
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Anthony Hopkins was 't ja _O_
    iig, als je de film "Hearts in Atlantis" nooit gezien hebt, zeker ff gaan kijken.. Verfilmd naar een boek van Stephen King, erg goede film *)
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsja, zo ken ik er ook nog een paar :)
     
  4. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    En die neger uit The Green Mile is Michael Clarke Duncan, speel o.a ook in Armageddon en Daredevil
     
  5. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    1.Anthony Hopkins- ik weet niet hoe het komt maar hij speelt zo ongelooflijk goed en + hij is de enigste echt Hannibal.

    2.Mel Gibson-Heeft gewoon zoveel topfilms gemaakt zoals Lethal Weapon 1,2,3,4 Braveheart en ook een top acteur

    3.Tom Hanks- Ook weer een top acteur

    4.Gene Hackman -Same here

    5.Keanu Reeves-Geeft teminste veel geld weg en heeft ook weer in topfilms gespeeld o.a. Point Break Matrix The Repleacements (hooop dat ik het goed schrijf speel trouwens gene hackman ook in)
     

Deel Deze Pagina