Favoriete Halo lvl & meest gespeeld op LAN's?

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 14 jun 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen

zie topic. Wat is jullie favoriete Halo level? En welke worden altrijd op LANS gespeeld? En welke modes? wij willen nl. graag ns meedoen (dus ook: waar en wanneer is de volgende LAN?) maar we weten niks, ik en mijn teammaat. Thnx!

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    wij spelen altijd bij lan

team slayer: "Blood gulch"

king of the hill: "Chill out"

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bloodgultch en sidewinder zijn 2 meest gespeelde denk ik. vooral in team slayer en ctf zijn deze levels cool.

als je in zeeland woont zou je kunnen wachten op xbox lan zeeland 2. www.xlz.nl.nu

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet die levels niet uit m'n kop maar ik speel vaak dat desert level met die 2 basisen tegen overelkaar tussen de bergen.

6. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon in Utrecht :/ worden daar ook LANs gehouden?

En Hang em High? Is dat lvl veel gespeeld? Wij vinden het namelijk een van de vetste levels :D

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar Rockets in Prisoner(moet je echt eens proberen) of Team Slayer/Race in Blood Gulch
    Slayer Pro in Damnation is ook leuk

8. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    blood gulch is het vetst

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    bloodgulch CTF/team slayer/race/rally
    Sidewinder CTF/Team Slayer
    Battle Creek Free for all

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Rockets met invisibilty met radar voor 2 tot 4 spelers in Prisoner is echt vet. Zonder radar en met visibility is ook strak, maar is niet echt iets voor lans.

Lans is CTF Bloodgulch. Of TS bloodgulch. Vet met 8+ spelers

EDIT:

ik heb nog een vette mode:
    • rockets
    • warthogs
    • 4 spelers
    • CTF
    • Bloodgulch
    • Score om te halen: 1
    • Respawntijd: laag
    Daz echt kickass. De score op 1 zetten zorgt ervoor dat het keispannend is! Is echt master, heel de tijd van kamp naar kamp, en je moet de respanw tijd laag zetten, reken maar dat je uit je dak gaat als je met je auto de rakketen die achter je aan komen ontvlucht, terwijl je de vlag hebt voor het winnende punt :p (en reken maar niet dat dit makkelijk is als je 4 evenwaardige spelers hebt :p)

Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hang 'm high met Slayer. Snipers, shotguns etc. Zeer cool!

12. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    BG wordt het meest team gespeeld . SW wordt nouwelijks gespeeld, soms CTF. Slayer is vaak chill out, HemH, BC of wizard.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon met z'n tweeen:
    - hang 'em high(snipers)
    - Blood gulch
    - Sidewinder
    - Battle Creek

Linken met z'n tweeen:
    zelfde als ^^

LAN:

- Blood gulch
    - Sidewinder

14. Wij doen bijna alleen maar Hang em high. Gewoon zo vet, met die geul in 't midden met de bruggetjes met de assault rifles. De bunkertjes met shotguns, het grote plateau met de sniper, de talloze viaducten met alien wapens en rocket launchers. Het is gewoon een ultravet level. Wij spelen meestal slayer, rockets of snipers. Als we met voertuigen willen doen we bijna altijd Blood Gutch en soms Sidewinder maar die is eigenlijk te fucking groot. Linken hebben we nog nooit gedaan, maar dat komt binnenkort wel.

15. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Blood Gulch: CTF
    Doen wij bijna altijd, ik ga in de zoemer vakantie waarschijnlijk een LAN houden met 5 vrienden. Is altijd lache vooral CTF, is echt spannend bij het winnende punt :D

16. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij doen meestal CTF in Blood Gulch, Sidewinder of Damnation en Daarnaast Assault (vorm van CTF) in Hang'em High.
    Verder is Team Slayer met Rockets in Prisoner ook leuk.

Laatst hebben we ook een keer CTF in Wizard gedaan, wat best wel een chaos werd, maar het was leuk. 8)

Maak wel eigen Gametypes (ik heb er voor elke map waar we CTF spelen 1), want de standaard instellingen zijn vaak niet leuk.

17. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt de leukste lv van halo die met die beach, waar je die warthog krijg. En die zit dus in de single player en niet in de multiplayer. Ik vindt de multiplayer nou niet echt veel aan.
    Want wel leuk is om te doen is om een multiplayer te starten en met warthog. Lekker met elkaar racen in een warthog. GTA vice city eat your hart out :D

18. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ga er eens met een paar vrienden achter zitten, of als je meer vrienden met een xbox hebt linken. multiplayer halo is gewoon zooo vet. _O_

19. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk BG, SW en Hang em High het meest wordengespeelt
    maar ik speel alleen multiplayer met m'n broertje want ik ken niemand in de buurt met en xbox.
    Wel heel veel mensen met een GC trouwens en dan speel ik dar meestal multiplayer op.

Deel Deze Pagina