Beetje stil hier vandaag dus om wat leven in de brouwerij te brengen is hier een leuke poll: Wat is jouw favoriete wapen uit Halo? En waarom vind je dat dan eigenlijk? Meerdere keuzes mogen maar dan wel graag met uitleg.
Pistooltje rulez! Echt cool dat inzoomen op het hoofd van zo'n Elite, zeker op Legendary is dat echt handig, dan kan je ze tenminste een beetje van een afstand neerknallen
pistooltje ownt echt wel. In multiplayer 3x op t hoofd raken en je hebt er weer een kill bij. en omdat ik altijd op t hoofd mik ben ik daar wel goed in
Kgebruik altijd de assualt rifle, krijg je dat echte schiet gevoel. Verder gooi ik ook vaak fraggrenades. En needler is ook wel eens handig. btw:waarom kan ik niet stemmen?
nee, ben pas net online om trailer down te loaden(jullie weten wel welke ) maar lukt niet echt. maar kheb nog niet gestemd
zeker needler. lekker volpompen met die roze zooi en dan een dikke explosie waardoor iedereen explode. echt geweldig, die gun moet zeker in halo 2 zitten.....
ik vind het eigenlijk wel jammer dat je er maar 2 bij kunt hebben want kan nie kiezen tussen pistooltje sniper en shotgun dus moet er altijd 1 achterlaten. ik ga ook nie stemmen want ken tog niet kiezen
veel sniperwatjes hier, grof geweld roeleert zwaar!!! 2 keer met een shotgun op je lichaam, en mzzl.......
assault rifle ben ik vanaf de missies aan gewaagd, bij multi gebruik ik het nog wel vaak. hoewel de pistool ook lekker is vind ik het plasma rifle (is toch met blauwe kogels?) ook lekker, vooral tegen de covenant. oja hoe kom je aan al die namen zoals 'M6D' enzo? staat dat in de handleiding ofzo
co op: paul en ik, paul met de sniper en shotgun=sterk backup+grof defence voor als iemand hem aanvolt, of voor directe actie. yony met assult rifle en plasma gun/pistol voor het groffe werk voor paul uit, zo komen we altijd klaar! umm, je weet wel wat ik bedoel...
Mijn combi is: Assault Rifle en M6D Pistol. Assault Rifle gewoon voor in-action battles en M6D Pistol voor op afstand.
Hahahaha, als ik wist hoe ie werkte en hoe ie er uit zag ik ook. We moeten nog maar even, ik bedoel een jaar wachten....