Hitomi (speelt net iets fijner dan Ein), dan Kasumi (snelle actie) en dan Tina (worstelcombo's ook als iemand op de grond ligt).
Uhm.... es ff kijke: Ik vind Tina en Bas wel het fijnste: supermoves en makkelijk onder de knie te krijgen ! Verder staan Leon en Bayman op de 2de, en Hayabusa ( of hoe je het ook schrijft ) samen met Ein op de 3de
Kasumi lekker snel en die attack dat je door een vijand heen rent blijft leuk! (geld ook voor ayane trouwens) Hitomi speelt ook wel lekker maar is meer iets voor beginners(sorry voor degene die ik nu beldigt heb) Ein is leuk als je survival aan het doen bent, hij geeft harde stoten dus de vijand gaat snel tegen de vlakte. Helena is wel koel met al die vage moves, als je het een beetje doorhebt kan je dikke combo's achter elkaar maken. En.. en... en ......... zo kan ik nog lang doorgaan! het spel ik gewoon goed uitgebalnseerd zodat je niet echt 1 character hebt die sterker is dan de rest. Ik denk dat ik heel veel afwissel.
Ik heb er al heel veel plezier mee gehad en ik heb er ook nog veel plezier mee maar ik kan hem al binnen 1 dag uitgespeeld dat vond ik wel jammer maar multiplayer vind ik erg leuk.
Helena Omdat ze van die mooie ogen heeft hehe vooral in dat princes pakje is ze wel leuk en ze kan ook nog eens goed meppen Wat een droomvrouw lol vooral dat meppen
OK ik zal weer eens aardig zijn en de mods ff helpen Voor alle newbies en de rest van het zooitje ongeregeld die nog steeds te regels niet kennen. (lees de f.a.q!!!! Opsomtopics zijn niet nuttig en worden gesloten. Als je dus een antwoord geeft moet je argumenten erbij vertellen. Deze keer zal ik je sparen omdat ik die macht niet heb Ik zal geen namen noemen maar je moet dus je keuze beargumenteren Tha-d
Voor hoe ze eruit ziet: Helena,alleen dat haar en die ogen al Voor hoe goed ze vechten: Ayane,heb daar nog nooit mee verloren,heeft echt sterke trappen,meppen en combo's en ziet er ook nog eens stoer uit