Favourite and least favourite game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dawson Leery, 9 dec 2005.

1. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu de Xbox exact een week is gereleased hebben we uiteraard allemaal de Xbox 360 grondig aan de test onderworpen.
    Nu ben ik benieuwd welke game(s) jullie het meest en minst spelen.
    Welke game prefereren jullie boven de rest?
    En als er sprake is van teleurstelling, welke game betreft het?

Laat ik allereerst beginnen door mijn huidige collectie op te sommen.

1 Condemned

2 Kameo

3 Perfect Dark Zero

4 Project Gotham Racing 3

De game waar ik momenteel het meest onder de indruk van ben is handsdown : Condemned.
    Wat is die game ongelooflijk scary!
    Alles aan het spel is subliem...de gameplay, sound en graphics!

Het spel dat mij een beetje teleurstelde was helaas toch Perfect Dark Zero.
    Dont get me wrong, ik vind Perfect Dark een uitstekende game maar helaas voldoet het niet helemaal aan mijn verwachtingen.
    En dan doel ik eigenlijk voornamelijk op de graphics.
    Ik persoonlijk vind Condemned er velen malen beter uitzien.
    Ik kreeg bij Perfect Dark een beetje de indruk dat het spel niet voltooid was, dit mede te danken aan de soms vreemde physics.

Project Gotham staat op 4 omdat ik eigenlijk niet echt een racefan ben, hoewel ik Project Gotham zeker wel kan waarderen.

Let us know people!

Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij absoluut top: Call of Duty 2 en PGR 3!!!
    Tegenvaller: NBA Live 2006, hoewel deze titel wel potentie heeft voor de volgende seizoenen....

Condemned ben ik aan het overwegen om te kopen.. Het gaat tussen Condemned (x360) en PES 5 (xbox)

3. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    WEER een Opsom topic.

je kan het beter in de normale gamedraadje zetten. hier krijg je toch allen maat gezeik mee en een slotje

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je naar de openingspost kijkt is het allerminst een opsomtopic._0/

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voorlopig alleen wat gezeik van jou en geen slotje. :p

De topicstarter geeft hier het goede voorbeeld over hoe zo'n topic prima kan blijven. Ik zie dus nog geen reden om dit dicht te gooien.

Voorlopig na de 1e reacties van mensen te hebben doorgelezen zou ik kiezen voor Kameo. Maar goed, ik ben er zelf nog niet aan begonnen omdat er in huize Goiz nog geen 360 te vinden is :mad:

Dit topic zou best aardig kunnen zijn voor mensen die nog niets hebben gekocht (zoals ik) om wat ongezoute meningen te kunnen lezen. Vind ik dan :cool:

6. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet

-closed-

7. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    oh nee, ik ben geen mod 8)

/Mod _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2005
  8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    ...

9. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    onderbouw anders je mening...

Ik heb iig PGR3 enPD0 gekocht en ik ben zeer tevreden met de keus, eventueel neme ik strax nog COD2 erbij, maar PGR heeft zeer relaxe gameplay, vooral het driften in bochten en PD0 een grote uitdaging in MP zonder Auto Aim

10. II Valerio II

II Valerio II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat zeker en vast cod2 op 1 heb nog geen xbox 360 heb hem wel bestelt eenigste nadeel van cod2 is het online lobby systeem dat zwaaaar zuigt maarja moeten ze maar ff een update voor maken

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    1. Kameo: Elements of Power
    2. Perfect Dark Zero
    3. Quake 4
    4. PGR3

Kameo is één feest van plezier en leuke kleurtjes.
    PDZ is gewoon lekker onrealistische schiet-festijn!
    Quake 4, DOOM op zijn 360!
    PGR3, waarom niet? Het zijn toch alleen auto's met een snelheid boven de 250.

12. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    1. kameo
    2. fifa 06 road to world cup

dit zijn de enige, pgr was uitverkocht dus had andere genomen, beide leuke games..

allee nadelen van fifa:
    slechte career mode
    geen NL commentaar
    stottert welis

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Maar hoe is Fifa grafisch? Want de filmpjes zien er strak uit, maar is het dat ook?

Bij mij staat op 1. PGR3, omdat dat de enige game is die ik heb helaas. Maar ik denk dat ik andere games ook wel te pruimen vind. Ach ja, nog ff (lang) wachten op Halo3, PES6 of een nieuw deel van Rainbow Six.

14. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    1. Kameo: Elements of power
    2. PGR 3

Waarom Kameo? Dit spel was voor mij toch een best grote verassing. De sfeer in het spel vind ik fantastisch en het ziet er allemaal retegoed uit.

PGR 3 is ook een ontzettend vet spel, maar wat ik toch wel een nadeel vind, is dat er geen langzamere wagens inzitten (wat ook erg leuk kan zijn).

Het zijn 2 totaal andere spellen die je eigenlijk niet kan vergelijken. Maar omdat Kameo een wat grotere verassing was, vind ik dat die op plaats 1 komt. :)

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb CoD 2, PDZ en fifa 2006 RtWc.

Mijn nummer één is Cod 2. Deze game is fantastisch, de sfeer is geniaal, het ziet er mooi uit en het speelt goed. Online vind ik het ondanks de gebreken toch heel gaaf. Met gebreken bedoel ik dan dat je eigenlijk alleen een verkapte Quick Match kunt kiezen.

De tegenvaller is PDZ. Ik had meer verwacht, ik vind het een wat klinisch spel, alles zit erin om het goed te maken, maar het voelt alsof het van plastic is ipv het tropisch hout van Cod 2, als je begrijpt wat ik bedoel.

De tegenvaller is dus niet Fifa, omdat ik hier totaal niks van verwachtte en dat ook terecht bleek. Het is wel geinig om met vrienden of online te doen, maar voor de graphics zou ik het ook niet doen.

16. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 games Cod2 en Condemned

tot nu toe is Condemned mijn favoriet: meeslepend verhaal, origineel combat system, en de horrorsfeer is echt wel focking nice :9

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    1 - Need for Speed: Most Wanted
    2 - Perfect Dark Zero

NFS speelt heerlijk! PDZ ook maar het spel spreekt mij persoonlijk toch wat minder aan.

18. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb;

- Kameo
    - CoD2
    - PGR 3

Maar ik kan echt niet zeggen welke ik het vetst vind...

het zijn 3 totale verschillende games en ik ben van alle 3 de graphics diep onder de indruk, alle 3 weer een ander stijltje maar echt om door een ringetje te halen...

ik denk er ook over Condemned te halen, maar eigenlijk ben ik voorlopig nog zoet met deze spellen maar ja ik ben een hebberd, PGR3 had ik ook een paar dagen later toch maar meteen gehaald...

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Speel je dit op HD of niet? Ik heb namelijk het idee dat bij deze game de verschillen best groot zijn. Dat is echter alleen maar gebaseerd op de mensen die er zo enthousiast op reageren en dit heel vaak achter hun reactie plakken: "Op m'n HDTV.."

20. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus helaas nog maar 1 game en dat is PGR3.....hele vette game met mooie graphics. Zit dus enorm te twijfelen voor mn 2e game want die moet er cker komen in de nabije toekomst. De demo van Kameo heb ik laatst gedownload en ik moet zeggen dat et er erg mooi uitziet. Was echter meer benieuwd naar de wat meer open-levels. graphics zijn iig top! Condemned schijnt ook mooi te zijn maar lijkt me echt een beetje van hetzelfde op den duur. PDZ wilde ik eerst gaan aanschaffen maar hoor van verschillende kanten dat ie toch tegenvalt.....en dat na zulke lovelende kritieken van IGN/Gamespot etc. Ik weet et dus ff niet meer en ik moet zeggen dat dit natuurlijk een luxe probleem is.
    Hoe geweldig ik de xbox360 ook vind met de games......de games-lineup had naar mijn mening toch iets sterker gekund.
    Wel een goeie topic btw.....aangezien ik zo misschien van mn twijfels kan raken over mijn volgende game

Deel Deze Pagina