Fear and Respect

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 15 okt 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Naam: Fear and Respect
    Genre: Action/Shooter
    Publisher: Midway
    Developer: Edge of reality (Pitfall, Shark tale)
    Release date: 1 Januari 2006

Op 18 augustus werd bekend gemaakt dat de game niet meer voor de xbox en ps2 uitkomt, maar voor de xbox 360 en de ps3. Goed nieuws voor de liefhebbers...

John Singleton, de maker van de films "Boyz N the Hood", "Baby boy" en "2 fast 2 furios", heeft het script geschreven en zal "Fear and respect" regisseren. In de toekomst zal hij zich vaker mengen in de gamewerld. Of dit een positieve beslissing is, weet ik niet, maar dat games van filmmakers in 9 van de 10 gevallen crap zijn, is één ding wat zeker is.

Over de game

Het verhaal speelt zich af in South central Los Angeles. Het is de bedoeling dat je als gang, d.m.v. gevechten, respect verdient. Na het slagen van een gevecht stijgt je respect en krijgen andere gangs steeds meer angst voor je (vandaar de naam dus....duh). De game wordt gespeeld in third person view, waarbij je neerkijkt op je character Goldie. Goldie wordt gespeeld door de 22-jarige Snoop Dogg. Hij komt net uit de gevangenis en moet zich een weg knallen door gebouwen als: het Nickerson gardens housing project en de LA. Twin tower prison. De game zal alleen een singleplayer bevatten, online-plezier is er helaas niet bij.

Hier een paar screens van de xbox versie. Kijk voor de trailer hier

Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  2. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    aan de ene kant heb ik het gevoel dat dit al zovbeel keer is gedaan en aan de andere kant ziet het er wel veelbelovend uit.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Weer een game met een rapper in de hoofdrol:confused: het lijkt weer af te stevenen op een prutspel maar we zullen zien.. ik zou er niet te veel van verwachten.. De graphics van de plaatjes zien er iig niet uit..

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Snoop lijkt wel, maar grafisch is het niet beter dan GTA San Andreas :confused:. Nu zeggen grafix niet alles, maar ik vind dat ze wel iets meer power uit de console mogen halen.

5. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik niet dat veel mensen naar deze game uitkijken. Ik krijg ook een beetje het idee dat het een 50 cent bulletproof-achtige game wordt. Dit is weer zo'n game van: we vragen een bekende rapper en het spel zal wel verkopen... Maar eerst natuurlijk afwachten voordat ik te snel oordeel..

Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  6. Gold Elite

Gold Elite Guest

Jezus, alwéér een game die draait om ''gangsta negers.'' (No offence) Wanneer mogen we nou eens met een coole indiaan spelen?

Vreemd voorbeeld, maar you get the point.

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik denk dat je wel gelijk hebt.. en de graphics kunnen natuurlijk nog beter worden maar al had je mij verteld dat dit een xbox of een ps2 spel was had ik t qua graphics wel gelooft. Dat kan natuurlijk nog beter worden en het gaat allemaal om de gameplay..

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Gangsta & bling bling is helemaal in he.. daar speelt nu zelfs de game-industrie op in.. beetje jammer want de meeste games daarop gebasseerd zijn echt dikke schijt:+

/edit: pardon me voor de dubbelpost

9. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid de screens zijn ook van de xboxversie..:) Als het goed is staat dat ook in mijn post:)

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je hebt gelijk.. ik dacht dat je gewoon de 360 bedoelde.. mijn fout.. nja dan kan je iig verwachten dat de kwaliteit nog ver omhoog gaat als het niet geport word als het ware.. gewoon overgezet.. dan heb je er nog niks aan..

11. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Het gevaar is (denk ik) dat bij zulke games gewoon geport wordt, omdat het toch niet om de kwaliteit gaat maar gewoon om de verkoopcijfers. En of je nou een game hebt met Snoop Dogg en xbox 360 waardige graphs of met Snoop Dogg en xbox graphs... Mensen die alleen naar de bekendheid kijken, waardoor de playstation 2 volgens mij ook beter verkocht, kopen de game toch wel.. Zo denken de mannen die achter de ontwikkeling zitten, denk ik...
    En vanuit dat oogpunt kopen, tot mijn spijt, veel mensen.....

Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  12. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zou deze game geweldig worden, die neppe "gangsta", "bling bling", "nigga" shit zou mij er echt van weerhouden om deze game te kopen. Ik begin dat kut urban echt helemaal zat te worden. :mad:

Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Totaal niet mijn stijl, maar wie weet is het nog best vermakelijk.
    Staat iig niet hoog op mijn verlanglijstje.

14. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best een kick spel worden opzich, alleen zit meer te wachten op de nieuwe gta of die saints row, dan dit.

Deze game was al eerder aangekodigd dan die bullitproof van 50 cent trouwens!

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, voorlopig lijkt deze game me net zo goed als het acteertalent van de heer S. Dogg. :cool:

Heb die urban zooi ook wel een beetje gezien nu in games (Op Def Jam 3 na dan...)

16. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Pics characters in de game:

Weet iemand of er ook andere bekenden bij zitten, rappers enz..?

Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Check de beginpost het 2e plaatje.
    Je ziet Snoop Dogg een stikkie roken.

18. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ja beginpost is van mezelf :)
    Maar ik bedoel naast snoop dogg ook andere rappers enz..?

19. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt spectaculaire nieuwe screens, maar ik post ze toch maar even.

Deel Deze Pagina