Yow xboxertjesss K had laatst Fear bij n kameraad gespeeld en eerlijk gezegd vondt ik het echt de beste shooter tot nu toe.De graphics en de gameplay zijn van hoogkwaliteit en de AI echt super,pkus dat je er nogh een super eng verhaal bij voorgeschoteld krijgt.. Omdat het spel van Monolith is is er wel een kans denk ik dat het spel ook op de 360 zal verschijnen wat denken jullie ervan.......want Condemned was ook van de dezelfde developer ,en omdat k zeker weet dat de 360 dit zal kunnen draaien. Wat denken jullie ervan ... zou je F.E.A.R. op de 360 willen zien of niet >>?
Zou hem heeeeel graag op de 360 willen spelen.. Vriend van me heeft al allemaal verhalen over de PC versie
tja en we weten allemaal hoe het gaat bij geruchten... maargoed hopelijk komt ie er voor uit, want het is idd een erg tof spel
Ben ik de enige die begrijpt wat een gerucht is :{ Ik vind FEAR echt een supergame en zou hem echt graag op de 360 willen echter zie ik dat nu niet meer gebeuren. Dan hadden we het waarschijnlijk al geweten. BTW volgens mij zijn de makers al aan een ander project begonnen
ik zeg altijd wat niet is kan nog komen he. maar ik denk dat persoonlijk dat de 360 het spel niet aankan het heeft te weinig ram geheugen naar mijn gedacht en de ps3 heeft in dat vlak veel beter. vooral met de cell ship die al veel berekeningen doen. en fear word gesponserd die nvidia en ps3 nvidia dus...
Je kent me niet eens waarom zou ik het neit begrijpen. Trouens de PS3 is alleen maar power verder niks de Hardware van de 360 is tenminste in balans. Het kan best op de 360 draaien hoor. Een 360 is op zn minst krachtiger dan de beste Gamers PC en daar draait het toch ook op..
jah als ik cod2 zie op mijn pc of ik zie cod2 op de 360 en ja op een hdtv dan ist het op mijn pc veel mooier sorry hoor
Dan heb jij rare ogen Maar CoD2 is sowieso lelijk.. kijk bijv. naar PGR3 dat zou niet op een PC kunnen draaien.. bijv. Kameo op een PC kan dat niet draaien omdat 60.000 trollen op t scherm toveren nogal veeleisend is
De Xbox 360 is inderdaad een stuk krachtiger. Waarschijnlijk zal dit de spellen op een goede game PC makkelijk bijhouden voor de komende 2,5/3 jaar. Daarna zullen spellen op de PC langzaam weer mooier gaan worden. De Xbox360 is momenteel krachtiger als een game PC. Dit kan een spel als F.E.A.R makkelijk aan. Hij heeft dan zelf genoeg kracht over voor extra dingen. Battlefield 2: Modern Combat word ook mooier als zijn PC voorganger. Hoewel dit een ander spel is, kan je dit toch vergelijken. Zelfde developer en engin. BF2: MC is dan een beginners spel, voor BF2 voor de PC heb je zo'n beetje de duurste PC nodig. Helaas heb je voor een optimale game ervaring een HD-TV nodig.