Ik had geen idee waar ik het kon vragen dus maak ik een nieuw topic! Ik heb gister FEAR op mijn pc geïnstaleerd, maar de game loopt echt zo traag als dikke stront, en mijn computer gaf aan dat ik niet genoef virtueel geheugen heb (terwijl ik op elke schijf nog geen kwart van mijn geheugen gebruikt heb). Weet iemand hoe dat komt? en als iemand een goeie Thread kan vinden, stuur maar door :b:
Je computer bedoelt je interne geheugen en niet het geheugen van je hardeschijf. Wat zijn je systeemspecs?
Je systeemgegevens, als je op je bureaublad deze computer hebt dan moet je daar met de rechtermuis op klikken en dan op eigenschappen, daar kan je dan je processor zien en je intern geheugen.
Oke en dan zie je links van je processor ook het aantal intern geheugen staan. Anders moet je even everest downloaden, hiermee kun je snel en makkelijk kijken wat er allemaal in je pc zit. /EDIT Volgens mij ligt het aan je videokaart aangezien er virtueel geheugen staat?
Oke, 512 is al aan de lagere kant voor F.E.A.R. Weet je toevallig wat voor videokaart erin zit? (kan je zien dmv Everest of op de moeilijke manier en naar apparaatbeheer gaan en dan naar beeldschermadapter)
Ik heb nog nix aan de settings veranderd, maar ik zal het wel proberen\o/ Bedankt jongens! (en meiden als die er toevallig tussenzaten)
Ehm, virtueel geheugen is niet 't interne geheugen en ook niet 't geheugen op de videokaart, maar een 'wisselbestand' op de harde schijf die Windows kan gebruiken zodra 't fysieke (interne) geheugen aan z'n limiet zit. Als je nog voldoende schijfruimte vrij hebt kun je de grote van 't wisselbestand verhogen of extra geheugen kopen. Extra geheugen zal ook een positief effect hebben op de algemene gameprestaties van je systeem.
maar wat ik niet snap, degene van wie ik hem geleend hebt heeft ook 512 MB RAM en bij hem draait hij wel normaal